Nyárbúcsúztató exkluzív környezetben – Jön a 32. Budapest Borfesztivál a Vár teraszain

2023. augusztus 28., 13:45

Szeptember 7–10. között vár a Budapest Borfesztivál.

Ázsiai ízek és fine bistro hangulat – Megnyílt a Costes-csoport új étterme, a Costes Izakaya

2022. október 14., 15:53

A fine dining éttermeiről ismert, két Michelin-csillagos helyet is magáénak tudó Costes-csoport meglazítja a nyakkendőt, és fesztelenebb környezetben mutatja meg a magas minőségű gasztronómiát.

A Balaton egyik legizgalmasabb helye a Dérynébe látogat – A Mór24 különleges vacsoráján vehetünk részt

2022. szeptember 13., 13:57

A Balaton egyik legjobb helye, a Mór24 egy estére Budapestre jön, a Déryné csapata ugyanis meghívta a kísérletező kedvéről és finom ízeiről ismert étterem csapatát, hogy náluk főzzenek.

Különleges spanyol italok, tapasok, eredeti alapanyagok és egy cseppnyi La Rambla – Megnyílt az UnoMas

2022. szeptember 9., 16:49

A pezsgő hangulatú Pozsonyi út miliőjébe nagyon jól illeszkedik az újonnan nyílt UnoMas Tapas & Bar, ahol autentikus ízek, déli életérzés és nagyon szép spanyol borválogatás vár bennünket.

„Ahol füst a lelke mindennek!” – Hétvégén megnyílt az UMO Garden a budai Vár tövében

2022. május 16., 11:31

A főváros egyik legmenőbb és leghangulatosabb belső kertjében nyitották meg hétvégén az UMO Gardent, ahol a változatos nemzetközi ízeket a füst köti össze.

Éhes tekinteteteket Perura vessétek – A nemrég nyílt Pisco étteremben jártunk

2022. március 17., 12:29

Viszonylag kevésszer tekintünk úgy Perura, mint a gasztronómia egyik fellegvárára, és ezt nagyon-nagyon rosszul tesszük. Szerencsére megnyílt a Pisco, ahol kiváló perui fogásokat kóstolhatunk.

Mexikóvárosból Budapestre – A La Quinta Cecilia lakásétteremben jártunk

2022. február 28., 13:00

A Délibáb utcai lakásétteremben beszélgettünk a 14 éve Budapesten élő Gerardo Arcosszal, aki félig mexikói, félig spanyol, francia felmenőkkel is rendelkezik, de állítása szerint a szíve már magyar.

Hobo 77, Sisi szívügyei, Finn Filmnapok – Programajánló (02. 10–16.)

2022. február 10., 16:15

A jobb idő és a tavasz közeledte egyre inkább kedvez a városnéző sétáknak, így a következő hét nap végre nem csak a benti programokról szól.

Egy nagy harapás Argentínából – Megnyitott a Barrio a Hidegkúti úton!

2022. január 14., 15:25

Dél-Amerika házias gasztronómiájával szól az igényes magyar vendégekhez Konrády Zoltán Pesthidegkúton, Solymár határán. Teszteltük, imádtuk, és azt kiáltjuk: Vamos a Barrio!

Dél-Amerika ízeivel és magyar borokkal nyitott újra az Eazy, ahol 80 tételt kóstolhatunk

2021. november 29., 10:45

A Hold utcában, a Batthyány-örökmécses melletti sarkon találjuk az Eazyt, különleges borkóstoló rendszerével és elegáns, laza belső terével. Hazai borokkal és dél-amerikai konyhával nyitottak újra.

Guacamole, ceviche és latin életérzés – Dél-Amerika ízeivel nyitott meg a La Movida Erzsébetvárosban

2021. június 22., 10:53

A Dohány utca multikulturális kínálata nemrég dél-amerikai fúziós konyhával színesedett tovább. A La Movida napközben az autentikus ízek, este pedig a forró latin zene szerelmeseit várja.

Gasztrotrendek 2019-re, avagy mit várhatunk az évtől?

2019. január 11., 14:47

Nagyobb kitekintéssel a nemzetközi tendenciákra és a magyar gasztroszcénára összegyűjtöttünk pár már megjelenőben lévő – és lehet, hogy hamarosan berobbanó – gasztroújdonságot.

Ezeket kóstold meg a 2018-as Gourmet Fesztiválon!

2018. május 18., 15:30

Gombóc, kaviár, pezsgő – három vezérelv, ami az idei Gourmet Fesztivált alapjaiban határozza meg. Elmentünk, kóstoltunk és összeszedtük a szerintünk legjobbakat.

Az első perui falatok Budapesten – megnyílt az Inka Grill Bisztró

2017. június 6., 10:53

Az Inka Grill Bisztró Budapest első perui éttermeként nyitott meg néhány hete a Ráday utcában. Eljöttünk kipróbálni, és közben beszélgettünk a limai tulajdonos párral.

Vacsora a Hőerőműben egy fekete hattyúval – Konyhakör feat. Black Swan

2016. november 16., 16:57

A legutóbbi Konyhakör szeánsz talán az eddigi legkülönlegesebb helyszínt kapta: a Kelenföldi Hőerőműben vacsorázhattunk és ismerkedhettünk a Black Swannel is.

Előtérben a múlt magyar konyhája – Holdudvar

2015. július 10., 02:00

Örömmel nyugtáztuk, hogy a Holdudvar minden fronton óriási változáson ment át. Ebédidőben jártunk náluk.