Mutatunk egy helyet, ahol egész nap királyi reggeli és még annál is sokkal több vár!

tegnap, 09:46

A Centrál Kávéház egész napos reggelivel, megújult étlappal, pazar koktélokkal, különleges kávékkal és élő zenével vár ránk.

Keződik az asztalfoglalás a jubileumi, meghosszabbított Országos Étterem Hétre

A jubileumi, 25. alkalmat ünnepelve tavasszal a szokásosnál hosszabb ideig várja majd a vendégeket az Országos Étterem Hét rendezvény.

Bohém buli, elegáns vacsora, hihetetlen panoráma – Szuper szilveszteri programokat mutatunk

2023. december 14., 11:10

Az ünnepek közeledtével lassan azon is elgondolkozhatunk, hogy hol töltsük a szilvesztert, ehhez mutatunk ötleteket!

A hedonizmus titkos receptje – Indítsd pezsgős reggelivel a napot!

2023. december 8., 15:48

Nincs jobb napkezdés, mint egy hosszú, pezsgős reggeli, amit szép környezetben, barátokkal vagy akár egyedül, magunkat megajándékozva tölthetünk.

Ezek Budapest legfájóbb luxusveszteségei – Hotelek, éttermek és üzletek

2023. június 13., 14:57

Az alábbiakban összeszedtük, hogy mely szállodákkal, vendéglátóegységekkel és üzletekkel lenne még menőbb napjainkban a luxusélet Budapesten.

„Csúcséttermezz„” jó áron 11 napon keresztül! – Indul a DiningCity Országos Étteremhét

2023. március 9., 15:55

Elindult a DiningCity Országos Étterem Hét, ami igazából éppen tizenegy napos és igyekszik teljesen a vendégek igényeire és pénztárcájára hangolódni.

Egy feketét és egy verset kérek! – Megnéztük az újranyitó Centrál Kávéházat

2022. április 8., 10:20

Megújult a 135 éves Centrál Kávéház, ahol most átélhetjük a a századfordulós grand cafék hangulatát. Megnéztük, leteszteltük, és az irodalmi étlapról is csemegéztünk.