Mutatunk egy helyet, ahol egész nap királyi reggeli és még annál is sokkal több vár!

A Centrál Kávéház egész napos reggelivel, megújult étlappal, pazar koktélokkal, különleges kávékkal és élő zenével vár ránk.

Randi „József nádor kertjében” – Kipróbáltuk a Pavilon Restaurant & Bart

Zöld növényzet, üvegtetővel fedett átrium, élőnövény-fal, herbáriák, szarvastatár és koktélok – kipróbáltuk a nemrég nyílt Pavilon Restaurant & Bart.

Olasz gasztrokaland és toszkán borok Budapest szívében: Mercatino Ristorante Enoteca

Mindössze pár lépésre a Lánchídtól találjuk a Mercatino Ristorante Enotecát, ahol egy ebéd vagy vacsora erejéig Észak-Olaszországba csöppenhetünk.

Egy tál napfény az egykori buszpályaudvaron – Megnyitott a LuLu

Napfényes fogások, csupa fény tér, színes ceruzák és dőzsölős brunchok – megnyitott a LuLu.

Megfizethető és finom pizza a Váci utca közepén – Megnyílt a Passata 2.0

Megfizethető, finom és közérthető. Korrekt nápolyi pizzák a Váci utcából.

Ízutazás az olasz pizzák világába – A Pomo D’Oro Pizzabarjában végigkóstoltuk Olaszországot

2023. december 5., 11:13

Akár vastagabb, akár vékonyabb tésztával vagy töltve szeretjük a pizzát, a Pomo D’Oro Pizzabarjában biztosan megtaláljuk a kedvencünket.

Törzshelygyanús kocsma 2000 forintos tésztával – Megnéztük a Brutålt a Bartókon

2023. november 24., 15:10

Letisztult belső, igényes italok, kiváló olasz pasták, nagyon baráti árak – megnéztük a Brutålt a Bartókon.

Őrült jó bulit ígér a Mazel Tov csapata – Megnyitott a Balagan bár és bisztró

2023. november 15., 11:42

Szabályok és kötöttségek nélküli bulihelyet nyitott a Mazel Tov csapata, remek koktélokkal és őrületes ízekkel. Megnéztük a Balagant!

Szerethető és őszinte kávézó az Óbudai-sziget mellett – Megnyitott a Bomiz Deli

2023. október 19., 11:08

Roppanós saláták, szédítő desszertek, könnyed kávék és izgalmas csemegék a kamrapolcon – megnyitott a Bomiz Deli.

Mediterrán hangulat Buda tetején – Az Olive Trattoriában jártunk

2023. október 10., 16:05

Buda felé vettük az irányt, és egészen a II. kerület tetejéig mentünk, ahol a Kapy utcában az Olive Trattoria hozta el nekünk Olaszország hamisítatlan ízeit – és még annál is többet.

Te ázsiait ennél, ő olaszt. Nem probléma, irány a Soy & Olive!

2023. szeptember 25., 16:28

Pár hete – különösebb hírverés nélkül – megnyitotta kapuit (igen, mindkettőt!) a Soy & Olive. Olasz és ázsiai, komfortos és urbánus. Kipróbáltuk.

Így érdemes száz évig élni – A Dolce Buratában jártunk

2023. augusztus 21., 16:38

A Hunyadi téren nyílt Dolce Buratában az olasz kifinomultság és életszeretet olyan proseccók és tészták segítségével mutatkozik be, amiket máshol még nem kóstoltunk.

Eddig miért nem volt ilyen pizzéria? – Gianni olyat húzott, hogy csak pislogunk

2023. június 21., 16:07

A jól ismert Pomo D’Oro égisze alatt nyitott egy pizzabár, mi pedig ki is próbáltuk.

Reggeliztet, ebédeltet, este pedig bárral és show-val vár – Boldog 10. születésnapot, KIOSK!

2023. június 8., 17:09

Tízéves lesz idén a KIOSK Budapest. Ennek apropóján (is) benéztünk hozzájuk.

A piacozás élményét élhetjük át Budapest egyik legszebb épületében – Új koncepcióval újít a Gresham Palotában a KOLLÁZS

2022. október 25., 11:51

A magas színvonalú francia és magyar termékek kifinomult választékát bemutató Marché igazi gasztronómiai program lehet a finom ételek szerelmeseinek.

Sikerre ítélve – Autentikus olasz konyhával nyílt meg a Prato, ami tisztás az erdő közepén

2022. szeptember 19., 13:25

A torinói Fabrizio Caldarazzo séf vezérletével lehengerlő kínálatú olasz trattoria nyílt a II. kerületi Nagyrét éppen újjáépülő sportközpontja felett, a világtól elzárt, paradicsomi környezetben.

Ha 15 éve velünk van, akkor nagyon tudhat valamit – MOM Leroy

2022. augusztus 15., 13:16

A MOM Leroy 15 éve stabilan képviseli mindazt, amiért annyira szereti a környék, és amiért sokan semmiképp nem váltanának törzshelyet. Miért is tennék? A hely olyan, mint egy megbízható barát.

Egykori borbárból és deliből született meg Gianniék új helye – A DOC Pane e Vinóval bővült a belvárosi mini-Olaszország

2022. augusztus 2., 10:19

Az idén 20 éves Trattoria Pomo D’Oro köré már egy komplett mini-Olaszország nőtt ki az Arany János utcában. Gianni rusztikusságában is modern osteriája az egykori trieszti gasztrokavalkádra épít.

A 99 éves kovász, az olíva és a házi lasagne története – Az ízig-vérig olasz Crosteria1923-ban jártunk

2022. április 11., 14:31

Családias légkör, reggel készült burrata és fantasztikus, házi tésztából varázsolt, szánkban olvadó lasagne. A Crosteria1923 a „belekóstolni és beleszeretni” nagykönyvbe illő példája.

Minioázis a gasztrosivatagban – Az Anyám Kenyerit elkényezteti Máriaremete környékét

2022. február 21., 14:45

Az Anyám Kenyerit a II. kerület csodás perifériájára is elhozta, amiről a prémiumtermékek, házi kencék, kovászos pékáruk és franciakrémesek környékbeli rajongói eddig csak álmodni mertek.

Kifinomult komplexitás – A FELIX Kitchen & Bar új menüje letisztult és lényegre törő

2022. február 17., 15:33

A FELIX Kitchen & Barban 2021 végén megnyílt különleges AQVA termében mutatták be az étterem új executive chefjének, Katona Dánielnek a vadonatúj, tavaszváró menüsorát.

Ízek és mosolyok – A Delissimo deli közelebb hozza Olaszországot

2021. október 18., 09:51

Kiváló ár-érték arányú olasz alapanyagokat, remek kávét, szendvicseket és kedves mosolyokat kapunk a II. kerület új minidelikateszében, ahova mindenkinek érdemes benéznie, aki szereti az olasz ízeket!

Bruncholj és ebédelj a Tabán legkeskenyebb házában! – Kipróbáltuk a Zileatet

2021. augusztus 30., 11:18

Specialty kávékkal, reggelivel, brunchcsal és déltől bisztrókonyhával nyílt meg augusztus közepén Budapest legkeskenyebb épületének aljában a Tabán első, kifejezetten laza brunchbisztrója, a Zileat.

„Én mindig is Dave-pizzát sütöttem” – mától új helyen, a Blitz KERT-ben kóstolhatjuk a Blitz pizzát

2020. június 19., 16:10

Vadkovász, natúr borok, újhullámos pizza korlátok nélkül – őszig a Blitz KERT-ben!

Az olasz srác otthonra talált: állandó helyet nyitott a Digó a Kazinczy utcában!

2019. december 11., 16:00

A város egyik legismertebb nápolyi pizzája 3 év után otthonra talált: megnyílt a Digó állandó étterme a Kazinczy utcában!