Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Rákóczi tér és környéke

Húsz éve még a város egyik hírhedt tere volt, ma egy eklektikus bohém negyed nő ki a Rákóczi tér környékén. De mit együnk és igyunk, ha erre járunk?

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Pozsonyi út

Bőség a Pozsonyin – itt egyél, ha Újlipócia szívcsakrájában jársz!

Véres hurka bundás kenyéren és különleges négykezesek – Új időszámítás kezdődött a Laurelben

A Laurel Budapestben Mede Ádám távozása után, 2023 őszén Szabó Dávid vette át a head chef pozíciót, a desszertekért továbbra is Ötvös Zsuzsi felel.

A hedonizmus titkos receptje – Indítsd pezsgős reggelivel a napot!

2023. december 8., 15:48

Nincs jobb napkezdés, mint egy hosszú, pezsgős reggeli, amit szép környezetben, barátokkal vagy akár egyedül, magunkat megajándékozva tölthetünk.

Koreai őrület a Csikágóban – Megkóstoltuk a Briøsh szendvicseit

2023. november 15., 14:44

Roppanós briós habkönnyű tojással, titkos szószokkal és rengeteg sajttal – megkóstoltuk a koreai szendvicskülönlegességet, az eggdropot!

Indítsd a hétvégét a Kekszben! – Espresso Sunrise és BBQ reggelire

2023. július 21., 15:39

A Keksz flancolás nélküli, de megbízható reggeliket kínál a VII. kerület kapujában. Ezért gyere el még a nyáron!

Kibővült és korán kel a város egyik legjobb cukrászdája: újdonságok Fazekaséknál

2023. május 26., 15:35

Ismét a Fazekas Cukrászdában jártunk, hogy feltérképezzük, milyen újdonságokat üdvözölhetünk náluk.

Kedvencünk a Kaptafa brunch – Mert szembemennek az árral!

2023. május 9., 14:33

Kicsit több mint egy évvel az első reggelis látogatásunk után ismét a Kaptafában laktunk jól a reggeli órákban.

„Budapest gasztronómiája és kultúrája a kezdetek kezdete óta nemzetközi” – Saly Noémi-interjú

2023. május 3., 14:50

Május 13-án, a Margó Irodalmi Fesztivál és Könyvvásáron Saly Noémi irodalom- és helytörténésszel, íróval is találkozhatunk majd. Az eseményhez közeledve a budapesti gasztronómiáról beszélgettünk vele.

„Megfeledkeztünk a vendégről, mert nyert a gasztroego” – Megújult az óbudai Gléda Vendéglő

2023. március 16., 15:29

Tavaszias márciusi napon érkeztünk az óbudai Mikoviny utcába, hogy újra üdvözölhessük a Glédát, amit a múltban már a szívükbe zártak a fővárosiak, de egy jó ideig nélkülözniük kellett.

Reggelizz úgy, mint egy király!  – Újdonságok a Honey-ban

2023. március 9., 12:44

Reggelizz úgy, mint egy király! – Újdonságok a Honey-ban

A Bazilika közelében megbújó Honey Brunch a mézédes reggeliken túl mindig meg tud lepni minket: most az éjfekete lazacos bagel, az ütős King Royal és a reggeli brownie miatt érdemes betérni.

Egyél többet a felzárkóztatásért! – Hátrányos helyzetű településekről érkeznek a finom ízek a FeteKertbe

2023. február 24., 11:48

A Fény utcai piacon nyílt FeteKertbe közel egytucat hátrányos helyzetű településről érkeznek a jobbnál jobb termékek, amelyeket nemcsak helyben kóstolhatunk meg, de haza is vihetünk.

Egy Csemege teljes átalakulása, avagy így kell megcélozni a 30+-os korosztályt

2023. február 15., 13:47

Kipróbáltuk a Kecskeméti utca Csemegéjét. Reggelire, ebédre, estére, egyedül vagy barátokkal, teljesen mindegy. Jó náluk.

Heti programajánló – Esti séta az Állatkertben, a Füvészkert titkai, Budapest Central European Fashion Week

2023. február 2., 14:04

A február 2. és 8. közötti napokra sokszínű programlistát állítottunk nektek össze, amely segít abban, hogy teljesen magatok mögött hagyjátok a mindennapi problémáitokat!

Ágyba reggeli, ágy nélkül – Ilyen a Veres Pálné utca Deszkája

2023. január 26., 12:58

Régebben a Tortaszalon üzemelt a Veres Pálné utcai üzletben, ám mostanra egy törzshelygyanús, nagyon otthonos bruncholda lett belőle, ahol Mázli kutya is nagy szerepet kap.

Jártál már úgy, hogy nem volt hely az Ibolyában? – Megnyílt az UltraIbolya

2022. november 17., 14:49

Megnyílt az UltraIbolya a Ferenciek terén, pár lépésre az anyaintézménytől. Náluk jártunk.

Tudjuk, hol lakj jól a Déli pályaudvar közelében – Megnyílt a Babutzi a Városmajor utcában

2022. november 7., 16:34

Megnyílt a Városmajor utca Babutzija: közel a Délihez, de a Széll Kálmán tértől és a Vártól is csak pár perc séta. Világos, tágas hely nemzetközi reggelikínálattal és barátságos ebédekkel.

Fantasztikus fóti füstök – The Pit, ahol összeér a BBQ és a cajun konyha

2022. szeptember 30., 09:25

Nehéz nekünk újat vagy inkább mást mutatni, de Fóton most határozottan ez történt. Kipróbáltuk a The Pit texasi BBQ- és louisianai cajun elmekkel varázsoló konyháját.

„Egyszer volt, hol nem volt...” – A Csiri budaörsi meséje konyháról, borokról, élményekről

2022. augusztus 15., 13:46

A budai hegyek között, a Kő-hegy lábánál, vadregényes, szűk utcák között egy pici, kiegyezés korabeli sváb présház meséli tovább az 1867-ben elkezdett történetét.

Szállodateszt – Egy éjszaka az Anantara New York Palotában

2022. június 24., 11:25

Lehetőségünk nyílt, hogy a földszinttől a padlásig bejárjuk az Anantara New York Palotát, és megtapasztaljuk, milyen eltölteni egy éjszakát Budapest egyik legkülönlegesebb szállodájában.

Jónás kijött a Bálna gyomrából – A Bikás parkban nyílt újra az egyik kedvenc sörbárunk

2022. május 2., 14:07

Annyira vártuk már az újranyitást és a frissen csapolt Reketye söröket, hogy megkértük Reketye-Trifán Zoliékat, hadd mehessünk a hivatalos nyitás előtt egy órával a kacsákkal teli tavacska partjára.

Egy rántott kovászos uborkát és egy defibrillátort szeretnék! – A Kaptafa vendégei voltunk

2022. március 11., 14:11

A tavaly év végén harmadik esztendőssé vált Kaptafánál hangulatosabb és közvetlenebb reggelizős-brunchozós helyet keresve sem találhatnánk.

Doktor Zsivágó és Édith Piaf szerelemgyereke – Az Aranypinty

2021. szeptember 7., 15:40

Kis Zsuzsanna és Székely Ádám sosem a trendeknek akartak megfelelni, hanem az egyedi, intim környezetet inkább a saját személyiségük beleszövésével szerették volna megteremteni.

Pastrami, bőséges reggeli és brunch húsfalóknak és vegánoknak – A Christie's Urban Bistróban jártunk

2021. július 29., 15:20

A Király utca körúton belüli részén található igényes bisztróban házilag készített szószokkal, remekül ízesített húsokkal-kolbászokkal, vegán omlettel és házi limoncellóval is találkozhatunk.

Summer in the city – Megnéztük a Gaby’s-t a Pozsonyi út szomszédságában

2021. július 12., 12:11

Gyerekesek, külföldiek, belvárosi törzshelyre vágyók és minden, vendéglátás szempontjából egyedi igényekkel rendelkező csoport: itt van nektek egy helyszín, ahol jól fogjátok érezni magatokat!