Ezekbe a különleges házakba juthattok be az idei Budapest100-on

tegnap, 15:51

A május 11–12-i hétvégén 36 nyitott házba leshettek be, amelyek között lesz lakótelepi, kutatóház, egyetemek és egy ravatalozó is.

Heti programajánló: húsvéti programok, Fran Palermo-koncert, szezonnyitó a Vasúttörténeti Parkban

A húsvétot nem érdemes végig otthon tölteni, az idő kedvez például egy kiváló túrának, egy ejtőzős brunchnak, de egy locsolóbálra is kiruccanhattok.

Csúcsformában – Kirándulás a Budaörs feletti, panorámákkal teli Csíki-hegyek vonulatán

A Budaörsöt körbeölelő hegycsúcsok egymás utáni megmászása egy izgalmas, változatos, bő 8 kilométernyi, 3-4 órás és kilátásban gazdag túra.

Olasz örömök a budaörsi Templom tér mellett – Megnéztük a Sorrisót

Olasz csemegebolt mediterrán életszeretettel – a budaörsi Sorrisóban mi is mosolyogni fogunk!

Így cicáztunk régen – Kedvenc képeink a Fortepanról

Legyen szó aranyos házi cicusokról, a macskakiállítás szépségeiről vagy éppen metrón utazó cicákról, a Fortepan bővelkedik a jobbnál jobb képekben.

Turistajelzések-kisokos – Mi mit jelent az erdőben

Egy kirándulás alkalmával, főleg szűz terepen, nem kis bonyodalomtól és bolyongástól menthet meg minket, ha tisztában vagyunk minden, fára festett jelzés jelentésével.

Finom a kávé, van nyuszis linzer, és tele van jó könyvvel – Megnéztük a törökbálinti Három nyulakat

A fővárost is elhagytuk, hogy megtaláljuk ezt a nyuszikkal teli, bájos kávézót, ami valójában könyvesbolt, ajándékbolt és kultúrtér is.

Ezek a helyek nyíltak Budapesten idén – Éttermek, bisztrók, kávézók, reggelizők és pékségek

2023. december 28., 09:14

Le ne maradj róluk! Ezek az éttermek, bisztrók, kávézók, cukrászdák és reggelizők nyíltak idén.

Jobb, ha ezen a hétvégén nem tervezünk kirándulást a Pilisbe

2023. december 8., 10:44

Az elmúlt napok havazása veszélyhelyzetet teremtett a Pilisi Parkerdő területein.

Hétvégi programajánló – 8. Karácsonyi ronda pulcsis futás, Tandori 85, gőzgombócnap a budaörsi Majorban

2023. december 6., 14:58

December 6. és 10. között az ingyenes programoktól kezdve a szívmelengető gőzgombócnapig mutatjuk a legjobb eseményeket ezekre a szürke napokra!

Az Escake sütiműhely, reggeliző és kávézó olyan, mintha mindig is a törzshelyünk lett volna

2023. október 20., 11:08

A Németvölgyi útról nyíló, hangulatos Hollósy Simon utcában, közvetlenül egy virágbolt mellett találjuk az Escake Cake & Brunchot, amely olyan, mintha a barátainknál reggeliznénk.

Nem ez az ország legmagasabb csúcsa, de zseniális kilátás fogad – Kalandos körtúra a Kevélyeken

2023. október 1., 00:00

Tudjuk, hogy 534 méterével nem a Nagy-Kevély az ország legmagasabb pontja, de az egyik legszebb kilátást tartogatja számunkra.

Börtön, Hollywood, botrányok és tragédiák – A Hatvany család története

2023. szeptember 28., 10:36

Hogyan lettek az aradi szatócsboltosokból a budai Várnegyedben palotákat építtető bárók? Hatvany Helgával, a család utolsó magyarországi leszármazottjával barangoltunk a család történetében.

Amikor a fapadosok helyett még Malév-gépeken repültünk a felhők felett

2023. augusztus 17., 13:09

A 40-es évek végén létrejött Malév a harmadik legpontosabb légitársaság volt Európában, és nem volt egyszerű bejutni a pilóták és a légiutas-kísérők közé.

Ezek a helyek nyitottak az elmúlt hónapokban – A város és környéke legújabb gasztrotényezői

2023. augusztus 11., 14:48

Szorgalmasan járjuk a várost, és keressük-kutatjuk az újabbnál újabb helyeket, melyekből az utóbbi hónapokban sem volt hiány. Össze is szedtük, hogy hol és merre jártunk, mik nyitottak meg.

A terminál, ami felülről egy repülőgépet formáz – Bejártuk Ferihegy 1. zárt tereit

2023. július 25., 14:07

Bejutottunk a jó ideje zárva tartó, legendás Ferihegy 1. termináljába, és a csarnoktól kezdve az egykori irányítótornyokig és check-in pultokig bejártunk és megnéztünk mindent.

Szarvasgombás fagyival és sütikkel ünnepelhetjük az üzletnyitást a Nour új, belvárosi desszertbutikjában

2023. július 20., 16:15

A Nour sikkes, franciás desszertjei Budaörs után már a Belváros szívében is várnak minket. Az új üzlet nyitását a július 22-i hétvégén szarvasgombás finomságokkal is ünnepelhetjük.

Gyerekkorunk legkedvesebb ízei a kockás abroszon – Megkóstoltuk a Nagyim Főzte ebédjeit

2023. június 6., 13:27

Sokunknak hiányoznak a házias ízek, és hogy igazán finom, laktató melegétel kerüljön nap mint nap az asztalunkra. A Nagyim Főzte pont erre kínál megoldást.

Kedvenc városi útvonalaink futáshoz Budapesten és környékén – Kezdőknek és haladóknak

2023. június 1., 00:00

Budapesten élő futók útvonaltippjeit ajánljuk, a könnyebbektől a nehezebbekig, a rövidebbektől a hosszabbakig, azoknak, akik fejlődni szeretnének ebben a mozgásformában.

„Ha egy házban nincs olyan hely, ahol jól érzed magad, akkor az nem jó ház” – Interjú az Archikon építészeivel

2023. május 19., 10:14

Az Archikon építészei a hétköznapi panelovit is képesek hatalmas gyerekjátékká alakítani, a pusztuló századfordulós épületeinket pedig új életre kelteni, de hogyan formálnák Budapestet?

Az igazi bringás küldetés – Kitekertünk a Törökbálinti-tóhoz

2023. április 27., 00:00

Törökbálint nem a világ vége, de ha bringára pattanva megyünk megnézni a városszéli, gyönyörű környezetű tavat, komoly kihívással kell szembenéznünk – ám az élmény megéri a befektetett energiát.

Boros-pezsgős kisváros föld alatti és fölötti kalandokkal – Sétáljunk egyet Budafokon!

2023. április 24., 10:56

Mintha egy furcsa idő- és térbeli utazásra indultunk volna: Törley-pezsgőgyár és borospincék, kastélyok, titkos óvóhely és barlanglakások csábítanak felfedezésre Budafokon.

9 építmény, amiről nem mindenki tudja, hogy védett műemlék

2023. április 18., 14:24

A műemlékvédelmi világnap alkalmából összegyűjtöttünk pár olyan építményt, melyekről elsőre nem mindenki tudja, hogy védett műemlékek.

Szarvasgombás luxustorta és új süteménykollekció – Budaörs franciás desszertszalonja, a Nour beújított a tavaszra

2023. március 24., 15:10

A budaörsi cukrászda egy luxustortával és pár gyümölcsös desszerttel újult meg a tavaszra.

Az építésznők tényleg láthatatlanok? – Megnéztük, milyen házakat terveztek Budán

2023. március 17., 16:51

Meglepődtünk, amikor a csupa beton, robusztus épületekről kiderült, hogy tervezőjük bizony egyáltalán nem férfi, hanem belevaló nő. Érdemes sétára kelni és meglesni ezeket az épületeket.