„Úgy beülnék borozni ebbe a helyes ablakba!” – Aperitivo by Két Szerecsen

2023. július 10., 13:37

A Szerecsen Aperitivo előszoba és végállomás egyben, el is meséljük, hogy miért.

Ünnepi készülődés a Párisi Udvarban – Karácsonyi ízek és szilveszteri mulatság a századfordulós épület pompájában

2022. november 30., 16:56

Ha szeretnénk karácsony közeledtével egy felejthetetlen ünnepi élményt, mindenképp látogassunk el a Párisi Udvarba, ahol a Párisi Passage Café & Brasserie különleges ünnepi programokkal készül.

A békebeli somlóit mazsolával és anélkül is kérhetjük – Mi újság a Macesz Bistro háza táján?

2022. október 26., 17:48

Ismét új lendülettel és sok ötlettel, de a hagyományokat is ápolva várja vendégeit a hamarosan 10 éves Macesz Bistro.

A piacozás élményét élhetjük át Budapest egyik legszebb épületében – Új koncepcióval újít a Gresham Palotában a KOLLÁZS

2022. október 25., 11:51

A magas színvonalú francia és magyar termékek kifinomult választékát bemutató Marché igazi gasztronómiai program lehet a finom ételek szerelmeseinek.

Szállodateszt – Egy éjszaka a Corinthia Budapestben

2022. október 5., 16:27

Hotelkalandozásainkat hol máshol folytathattuk volna, mint a Nagykörút szállodájában, a Corinthia Budapestben, ami máig őrzi azt az eleganciát, ami egykor belengte a századfordulós Budapestet.

Skandináv Filmfesztivál, Cézanne-kiállítás, Hadik Brunch – Programajánló (10. 28. – 11. 03.)

2021. október 28., 15:16

Mutatjuk a következő hét nap szerintünk legizgalmasabb programjait.

Szállodateszt – Egy éjszaka a Párisi Udvar Hotel Budapestben

2021. október 26., 16:37

A Párisi Udvar Hotel csodálatos épülete fényűző kialakításával pazar összefoglalását adja annak a változatosságnak, amit Budapestben szeretünk. Egy este erejéig kipróbáltuk a hotelt.

Ha a magyar és a francia konyha stílusosan egymásba karol… – Prémium hazai alapanyagokkal erősít a Párisi Passage Café & Brasserie

2021. október 15., 16:35

Az őszi étlap újdonságai ismét a magyar, a francia és a kifinomult nemzetközi konyhaművészetek nyomán készülnek, Lutz Lajos executive chef irányításával.

21. ARC kiállítás, Eleven Ősz, Csak a Mentes Őszi Fesztivál – Programajánló (09. 16–22.)

2021. szeptember 16., 16:43

Szeptember közepére különféle izgalmas programokat válogattunk össze nektek.

92. Ünnepi Könyvhét, 1. Spájz Fesztivál, Budapest Street Archæology – Programajánló (09. 02–08.)

2021. szeptember 2., 10:16

A nyüzsgő, eseménydús nyár után, az ősz beköszöntével sem szenvedünk hiányt eseményekben, de most már minden egyes hűvösebb nappal előtérbe kerülnek a benti programok is.

Hajrá, magyarok! – Helyek, ahol felszabadultan drukkolhatsz az Eb-n részt vevő magyar válogatottnak

2021. június 9., 13:49

Már csak pár nap, és június 11-én elstartol a 2021-es foci-Eb. Nálunk az első meccset június 15-én rendezik meg. Ajánlunk pár helyet, ahol háborítatlanul üvöltheted, hogy: „Hajrá, magyarok!”

A világ legjobb hotelbárjai között a szecessziós Kollázs Brasserie & Bar

2020. október 27., 12:02

A világ legjobb hotelbárjai közé választotta a CNN Travel a Gresham-palotában működő Kollázs Brasserie & Bart.

Világszínvonalú szecessziós koktélbár nyílt a Gresham-palotában – kelet és nyugat találkozása a Múzsában

2020. október 8., 15:54

A szecesszió kifinomultsága és szépsége ihlette Budapest legszebb és egyben az ország első luxus kézműves koktélbárjának kínálatát.

Idén is megszavazták a legjobb koktélbárokat – ezek a top budapesti helyek

2020. június 23., 11:11

A Bar Show Budapest szakmai rendezvényén a legjobb koktélbárokról és bartenderekről lehetett szavazni.

Fővárosunk téli köntösben a képeiteken – íme adventi játékunk utolsó körének nyertesei

2019. december 23., 16:33

Köszönjük a sok csodás képet a téli fényekben ragyogó szeretett fővárosunkról, és reméljük, jövőre is sokan tartatok velünk!

Ebéd Budapest legszebb „sétányán” – ilyen a Párisi Passage Café & Brasserie

2019. november 19., 16:53

Szarvasgomba, méz, amit a Buckingham-palotában is ismernek, 15. századi toszkán töltött tészta, magyar termelői különlegességek, Róth Miksa metszetek, Zsolnay kerámiák Budapest egykor legdrágábbnak számító ingatlanában – vagyis ebéd a Párisi Passage Café & Brasserie-ben.

Magyar alapanyagok, francia technológia, rengeteg vaj, és különleges italszelekció - Corvin Gastropub

2019. október 25., 15:27

A vár alatt nemrég megnyílt Corvin Gastropub eredetileg sörözőnek készült - nevével ellentétben aztán mégis egy franciás alapú, nemzetközi konyha lett belőle könnyed fogásokkal, izgalmas alapanyagokkal, remek italválasztékkal és erős gin-tonic vonallal.

Kávézás az üvegkupolák alatt – megnéztük, milyen lett a Párisi udvar passzázsában nyílt elegáns kávézó

2019. szeptember 12., 13:07

A felújítás előtt évekig üresen álló passzázsba a hotel megnyitása után a recepció és a lobbi mellett egy étterem és bár is nyílt, amit most kipróbáltuk.

Ablaknyitogatásra fel! – december 1-jén indul adventi Instagram-játékunk

2018. november 30., 21:45

Elővettük, leporoltuk és újratöltöttük adventi kalendáriumunk ablakait. Játsszatok velünk Instagram-játékunkon, december 1. és 24. között, és nyerjetek klassz ajándékokat!

Adventi játékunk nyertesei - 2018

2018. szeptember 29., 19:45

Sikkes és finom – magyar kedvencek nemzetközi eleganciával a Sophie Brasserie-ben

2018. szeptember 20., 17:28

Nem írtunk még róla, de most eljött az ideje: bemutatjuk a Sophie Brasserie-t, a Hajós utcából.

Csütörtökön kezdődik az OTP Gourmet Fesztivál

2018. május 14., 16:50

Külföldi, fővárosi és vidéki topséfek főztjei és előadásai, exkluzív ebédek és vacsorák, valamint workshopok teszik változatossá a gasztronómiával való ismerkedést és kóstolgatást. Az esemény témája ezúttal a gombóc, a kaviár és a pezsgő.

Ünnepi brunch-okkal hangolódhatunk a karácsonyra a Corinthia Hotelben

2017. november 23., 12:42

November 26-tól január 1-ig gyertyagyújtástól kezdve Mikulásváráson át karácsonyi és újévi büféebédekre jöhetünk vasárnaponként a Corinthia Hotel Budapestbe.

Ebéd-és vacsoramenükkel újított a Corinthia Hotel Budapest

2017. július 28., 13:29

A Corinthia Hotel Budapest elegáns, átriumos éttermében néhány hete már menüzni is lehet: elérhető áron válogathatunk össze havonta változó finom és látványos fogásokat.

121 éve a körúton – ilyen is volt a Corinthia Hotel Budapest

2017. május 19., 14:13

A Corinthia idén betöltötte 121. évét, és bár a kerek évfordulóján részünkről elmaradt a köszöntés, most a fotósdoboz mélyére néztünk. Nosztalgikus képkockák következnek.