Ilyen nyilvános vécéket szeretnénk Budapestre – Megnéztük a Pop&Roll Art Toiletet

Kiss Miklós dizájner-képzőművész világviszonylatban is különleges dolgot alkotott: egy nyilvános WC-t, amit pop-artos csomagolással látott el.

Hétvégi programajánló: Frankofón Filmnapok, Fényművészet a Biodómban, szobanövényvásár a Lumenben

A szép tavaszias napok egyre jobban meghozzák a kedvünket az olyan programokhoz, amelyekkel a lakásunkat is kicsinosíthatjuk.

Fedezd fel sétálva a fővárost! – Itt az ingyenes Budapest Bejáró

2023. október 27., 14:02

Idén ősszel elindult a Budapest Bejáró, amelynek lényege, hogy újra felfedezzük Budapest értékeit, megismerjük helytörténeti érdekességeit.

Budapest, a barlangfőváros – 8 ismert és rejtett barlang Budán

2023. október 11., 13:36

Nincs még másik olyan főváros a világon, melynek utcái alatt olyan hosszúságú barlangok futnának, mint Budapesten.

Nagyon pici kastély, mégis számtalan titkot rejt – A tatai Esterházy-kastély

2023. október 6., 16:21

A felújított kastély és a kastélypark 2021-ben nyílt meg a nagyközönség előtt.

Különleges épületbejárások, titkos helyszínek – Jön az Építészet Hónapja

2023. szeptember 20., 15:03

Közeledik az október és vele együtt az Építészet Hónapja, így az Imagine csapatával különleges épületbejárásokon vehetünk részt.

A terminál, ami felülről egy repülőgépet formáz – Bejártuk Ferihegy 1. zárt tereit

2023. július 25., 14:07

Bejutottunk a jó ideje zárva tartó, legendás Ferihegy 1. termináljába, és a csarnoktól kezdve az egykori irányítótornyokig és check-in pultokig bejártunk és megnéztünk mindent.

A világ legnagyobb épületei közé tartozott, és egyszer még az üléstermét is szétverték – A budapesti Parlament

2023. július 14., 13:55

20 évig tartott, mire elkészült ez a monumentális épület, melynek díszítéséhez 40 kg aranyat és félmillió díszkövet használtak, üléstermében pedig többször volt székdobálás, lövöldözés és barikád is.

Atomreaktor, az Országház egy darabja és radarállomás – Bejártuk a Műegyetem történeti campusát

2023. július 1., 00:00

Bejártuk a Műegyetem történeti campusát, ahol egy kisebb atomreaktor, a Lánchíd lánclemeze és az Országház épületének egy darabja is ott van.

Rejtélyes csontok és egy vadászgepárd Mátyás egykori nyéki kastélyában

2023. június 28., 16:31

Az egykori vadászlakból csak romok maradtak meg, de a Hűvösvölgyi úti területet így is érdemes megnézni. Mi is a helyszínen tudtuk meg, hogy a környéken egy gepárd is vadászott.

Ilyen lett a Budapesti Atlétikai Világbajnokságnak otthont adó Nemzeti Atlétikai Központ – Képgaléria

2023. április 28., 14:10

Ezen a héten tartották a Nemzeti Atlétikai Központ sajtóbejárását, képgalériánkban megnézhetitek, milyen lett a létesítmény.

Ahol Beethovennek is megvolt a kedvenc helye – A martonvásári Brunszvik-kastélyban jártunk

2023. április 24., 00:00

Magyarország egyik legszebb kastélya a gótikus benyomást keltő, hófehér falú martonvásári kastély, Budapesttől fél órára. Lenyűgöző park, három jó múzeum és egy jó étterem is várja az idelátogatót.

Budafok titkos, szecessziós kincse – A Sacelláry-kastély a pincétől a padlásig

2023. április 11., 17:21

Bejutottunk a Törley-kastély mellett álló, elegáns, filigrán, szecessziós jegyeket is mutató épületbe, a Sacelláry-kastélyba.

Egy szörnyű tragédiával végződő csodálatos élet – A Bajor Gizi Színészmúzeum esti épületsétáján jártunk

2023. március 16., 10:20

A magyar színjátszás történetének egyik legfontosabb kiállítóhelyét, a Bajor Gizi Színészmúzeumot jártuk be egy sötétedés utáni, elemlámpás épületsétán.

A mai javasasszonyok kémcsővel járnak – Világszinten is ritkaság a budakalászi gyógynövényes botanikus kert

2023. március 8., 00:00

Csak három olyan botanikus kert van a világon, ami a kemotaxonómiára, vagyis a gyógynövények különleges rendszerezésére épül, az egyik Budakalászon található.

Látogatás Mória tárnáiba – Hamarosan ismét bejárhatjuk a Gellért-hegyi Gruber József víztárolót

2023. február 14., 14:18

A víz világnapjához kapcsolódóan ismét bejárást szervez a Fővárosi Vízművek a Gellért-hegyi Gruber József víztárolóban.

143 méter magas és 2500 dolgozó munkahelye lesz a MOL Campus – Átadták Budapest első felhőkarcolóját

2022. december 9., 16:14

A 143 méteres MOL Campus egy egészen új világot hozott Budapest életébe, és míg a magassága megkérdőjelezhető, a belső terekben egy futurista űrhajóban éreztük magunkat.

Szállodateszt – Egy éjszaka a Corinthia Budapestben

2022. október 5., 16:27

Hotelkalandozásainkat hol máshol folytathattuk volna, mint a Nagykörút szállodájában, a Corinthia Budapestben, ami máig őrzi azt az eleganciát, ami egykor belengte a századfordulós Budapestet.

Women power a budapesti gasztróban – A Franziska, az Egy csipet torta és a Normafa Delikát alapítóival beszélgettünk

2022. szeptember 23., 11:00

Horváth Franciskát, a Franziska alapítóját, Koniorczyk Borit, a Normafa Delikát és a hosszúlépés. járunk? vezetőjét, és Horváth Alexandrát, az Egy csipet torta tulajdonosát kérdeztük.

Vezetett épületbejáráson fedezhetjük fel a Mai Manó Házat a turizmus világnapja alkalmából

2022. szeptember 20., 10:47

Szeptember 27-én, a turizmus vlágnapja alkalmából vezetett sétát tartanak a Mai Manó Házban, így aki regisztrál, bejárhatja az épület minden szegletét és megnézheti a Napfényműtermet is.

Winelovers River Night, exkluzív bejárás az Iparművészeti Múzeumban, Péterfy Bori & Love Band – Programajánló (07. 28. – 08. 03.)

2022. július 28., 14:56

Ha a következő 7 napot épp nem a Balatonnál vagy a tengerparton töltitek, akkor sem kell aggódnotok, mert jobbnál jobb programokat válogattunk össze nektek!

Két év pihenő után számos újdonsággal érkezik idén a Sziget Fesztivál

2022. május 6., 16:06

Legutóbb az előző évtizedben, 2019-ben volt Sziget Fesztivál. 2022-ben, amikor ismét lesz, alkalmazkodnak a közben megváltozott körülményekhez, ezért egész sok újdonság is lesz.

Öt év után végre újranyílt a gyönyörűen felújított Operaház

2022. március 11., 16:32

A rekonstrukció során az eredeti állapotot állították vissza a tervezők, a zenekari árkot összekötötték a nézőtérrel, a páholyokban pedig megjelent a 21. századi okostechnológia.

Zsidó színház, kóser style, foszlós babka – A Gólem Központban jártunk

2022. február 4., 13:35

Tavaly október 24-én nyitotta meg kapuit a Gólem Központ, ami egy olyan kulturális befogadó és közösségi tér, ami a kortárs zsidó kultúrát igyekszik közel hozni – de nem csak a zsidó emberekhez.

Észre se vettük, hogy telik az idő – Megnéztük a Magyar Zene Háza állandó kiállítását

2022. február 3., 14:06

Kipróbálhatjuk, milyen a törzsi dobolás, nyomtathatunk kottát, de akár egy vonósnégyes tagjává is válhatunk, vagy pörgethetjük a lemezeket. Megnéztük a Magyar Zene Háza állandó kiállítását.