Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Rákóczi tér és környéke

Húsz éve még a város egyik hírhedt tere volt, ma egy eklektikus bohém negyed nő ki a Rákóczi tér környékén. De mit együnk és igyunk, ha erre járunk?

Fedezd fel Budapest környékét! – Kalandozás Zebegényben

Szecessziós főtemplom, lélegzetelállító kilátás a Dunakanyarra, rétes és Mókus – idén se hagyjuk ki Zebegényt!

Kalandok és gasztroélmények a téli Budapesten! – Mesés téli napok várnak ránk a fővárosban

2023. november 30., 09:53

Fényben pompázó karácsonyi vásárok, ünnepi hangulatú programok, jégpályák, páratlan reggelik és meghitt vacsorák, színház és megannyi élmény vár ránk.

Már 1500 Ft-ért is jóllakhatunk Budapest két legnagyobb karácsonyi vásárában

2023. november 21., 14:14

A nyitás napján bejártuk Budapest két legnagyobb karácsonyi vásárát a Vörösmarty téren és a bazilikánál. Kóstoltunk, és a programokat is megnéztük.

Titkos burgerbirodalom a soroksári Duna-parton – DR BBQ a Molnár-szigeten rendel

2023. november 9., 14:39

Filmbe illő helyen, a Ráckevei-Duna ölelésében található soroksári Molnár-szigeten rendel DR BBQ, ahol egy 4 méter hosszú szmókerben készülnek a füstös húsok, szaftos fogások és a vagány burgerek.

Ráérős reggelikkel újít az Oinos olasz étterem a Rákóczi téri Vásárcsarnokban

2023. október 17., 13:05

Mostantól brunchcsal is vár az otthonos Oinos a Rákóczi téri piacon.

Atlantic City és New York inspirálta a Hard Rock Hotel Budapest Sessions éttermének új séfjét

2023. október 6., 13:35

A Hard Rock Hotel Budapest Sessions étterme üdítő színfoltja a budapesti gasztronómiai palettának, új vezető séfje, Pintér Sándor pedig a modern amerikai gasztrokultúrát hozta el a fővárosba.

Ahol a „szegény ember kenyeréből” street food finomságot varázsolnak – A Móricz Zsigmond körtéri Krumpli.

2023. szeptember 29., 10:11

A Móricz Zsigmond körtéren a hetekben megnyitott, Krumpli. nevű street food hely belga-holland recept alapján készült sült krumplival várja e gasztroműfaj rajongóit. Érdemes engedni a csábításnak.

Nyárbúcsúztató exkluzív környezetben – Jön a 32. Budapest Borfesztivál a Vár teraszain

2023. augusztus 28., 13:45

Szeptember 7–10. között vár a Budapest Borfesztivál.

Miért mennénk burgermultihoz, amikor itt van az Amazy Burger az Urániánál?

2023. augusztus 10., 10:37

Kinéztük magunknak az Amazy Burgert, kipróbáltuk, és nagyon elégedettek voltunk.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Blaha Lujza tér és környéke

2023. augusztus 8., 11:22

Merre induljunk, ha megéheztünk, koccintanánk, esetleg a közelben várakozunk, és ennénk/innánk egyet?

Hamarosan indul a Sziget – Mutatjuk, hogy tudsz spórolni a fesztiválon!

2023. augusztus 3., 12:44

A Sziget Fesztiválon a pénztárcánkat pedig nem fogják kímélni a benti árak, de szerencsére az ALDI idén is beköltözik a fesztiválra, ahol bolti árak mellett vásárolhatunk.

Indítsd a hétvégét a Kekszben! – Espresso Sunrise és BBQ reggelire

2023. július 21., 15:39

A Keksz flancolás nélküli, de megbízható reggeliket kínál a VII. kerület kapujában. Ezért gyere el még a nyáron!

Itt tényleg révbe érhetsz – Lupa Küllő, a street food megálló

2023. július 4., 15:40

A Lupa Küllő hajóbár egyedi street foodokkal, különleges és különlegesen finom italokkal és idilli, természetközeli bájjal csábít arra, hogy kicsit engedjük magunkat kiszakadni a valóságból.

Gyerekkorunk legkedvesebb ízei a kockás abroszon – Megkóstoltuk a Nagyim Főzte ebédjeit

2023. június 6., 13:27

Sokunknak hiányoznak a házias ízek, és hogy igazán finom, laktató melegétel kerüljön nap mint nap az asztalunkra. A Nagyim Főzte pont erre kínál megoldást.

Ha bűnbe esnél egy burgerrel, akkor van egy jó tippünk – Új helyet nyitott az All About Street Food

2023. június 5., 15:23

Egy újonnan nyílt budai hely, azonban olyan kézműves hamburgerekkel vár minket, amelyeket sehol máshol nem kóstolhatunk, és szó szerint bűnös élvezeteket nyújtanak.

Fedezd fel a legendás MONYO-kat! – A BlueBerry és a MONYO Brewing közös csapatépítőjén jártunk

2023. június 5., 14:33

A csapatépítő játékokban utazó BlueBerry meghívására részt vettünk egy remek programon a MONYO sörfőzdében, ami üzemlátogatással és sörkóstolással is járt a játék mellett.

Kifinomult bisztró barátságos hangulattal – A Mandragórában egy modern családi étteremre találtunk

2023. május 23., 12:55

A Mandragóra terasza kihagyhatatlan tartozéka a budai nyaraknak, az ebédmenük üdítően hatnak a munkanapokra, a kreatív, hetente változó fogások pedig kozmopolita életérzést hoznak a Kacsa utcába.

Titkos kert a város felett – A The Sky Garden jakuzzival, koktélokkal és izgalmas gasztrokalandokkal vár

2023. május 22., 13:39

Koktélkülönlegességek, pezsgők, kiváló borok, finom snackek és igazi gasztrokalandok várnak ránk, a Mystery Hotel Budapest tetőteraszán, ahol még egy privát jakuzzit is találunk.

Egész nyáron át tartó BBQ-parti a Feneketlen-tónál

2023. május 19., 11:06

Újbuda frekventált pontján, a Feneketlen-tó partján megújulva, de régi értékeit megtartva vár minket az Este11.

Heti programajánló – Budapest100, Pop-up terrace grill & bar, Árasztó-part szezonnyitó

2023. május 11., 15:37

Akármilyen is az idő, nem kell otthon, a négy fal között várni a csodára és a szép időre, főleg, ha szuper események mozdítanak ki minket a május 11. és 17. közötti napokon.

Gasztrokalandok a főváros környékén – Veresegyházon jártunk, a Bandy’s Bisztróban

2023. május 10., 11:57

Veresegyház és környéke remek kirándulóhelyeket és gasztroélményeket tartogat, ezért megéri itt eltölteni egy napot, főleg, ha olyan szuper helyekre bukkanunk, mint a Bandy's Bisztró.

Pesten innen, Budán túl – Barlangok, borok, kisvárosi örömök Budafokon podcastünk következő epizódjában

2023. május 5., 12:02

Budafokon mintha egy bájos vidéki kisváros – máskor sváb vagy mediterrán falu – ékelődött volna be a panelházak közé, a változatos környék még számunkra is igazi meglepetés volt.

Boros-pezsgős kisváros föld alatti és fölötti kalandokkal – Sétáljunk egyet Budafokon!

2023. április 24., 10:56

Mintha egy furcsa idő- és térbeli utazásra indultunk volna: Törley-pezsgőgyár és borospincék, kastélyok, titkos óvóhely és barlanglakások csábítanak felfedezésre Budafokon.

Újabb budai helyszínen erősít a Bp BARbq – A jelszó idén a faszén lesz

2023. április 18., 11:22

A srácok nem nyugszanak, újabb egységben pöfékelnek majd a szmókerek: immár három helyen érhetjük el a Bp BARbq kiváló BBQ-fogásait!