Élmények a város felett – Csodás koktélok, ételek, programok és mesés panoráma a Sunhill Skybarban

2 órája

A Sunhill április 20-án megnyitotta lenyűgöző panorámájú Skybarját, ahol csodás koktélok, borok, ízletes tapasok és zenés estek várnak ránk.

Köss ki Budapest legújabb vízparti báréttermében!

tegnap, 16:28

Április közepén nyitott meg Budapest legújabb bárétterme, ahol a város lenyűgöző panorámájával körbe véve várhatjuk a naplementét.

A borbár, ahol mindennap egy jó házibuliba futsz bele – Megnéztük a Parlét

tegnap, 12:16

A Parléban akkor sem kell feszengened, ha egyedül érkezel, vagy ha nem értesz igazán a borokhoz. Sallangmentes házibuli-hangulat vár remek italokkal!

Bulizz, kávézz, sörözz vintage ruhák között! – Több funkcióval is vár a megújult Komondors

A Komondors Vintage Shopban már nemcsak ruhákat vásárolhatunk, de bulizni és egy kávéra, sörre is érdemes betérni.

Az izakaja és a speakeasy szerelemgyereke – Megnyitott a Yuru

Japán ízvilág nordic stílusban, egy kis speakeasy hangulattal az Ötkert felett – megnyitott a Yuru.

Hogy jól kezdődjön a nap – 10 helyet ajánlunk tavaszi bruncholáshoz

Tíz helyet ajánlunk kényelmes, ráérős tavaszi brunchokhoz.

Hétvégi programajánló: I Bike Budapest, Baxter Dury-koncert, Wekerlei Garázsvásár Fesztivál

Miért is ne mozduljunk ki ezeken a hűvös napokon? Főleg, hogy elég tartalmas és változatos események várnak ránk a hétvégén…

6 különleges helyet mutatunk, ahol el tudod készíteni a tökéletes szelfit

Legyen szó városi kiruccanásról, barátnős estéről vagy randiról, cikkünkben 6 olyan különleges helyet mutatunk, ahol lenyűgöző szelfiket lehet lőni.

Mesés péksütiköltemények Törökbálinton, avagy elámultunk a Nagykiflin

A töltött csiga, a sós krémmel tapasztott szendvics és a gyümölcsökkel pakolt croissant is isteniek a törökbálinti Nagykifliben.

Egy héten át piscoalapú koktélokkal vár mindenkit a Blue Fox The Bar

Ha mindig is érdekelt benneteket, mi az a pisco, és milyen ízvilággal működik igazán, akkor most érdemes ellátogatnotok a Kempinski Hotel bárjába.

Hagyományos és modern vietnámi ízek összeborulása – Megnéztük a 94' konyha & bárt

Vietnámi kolbász, mangós-mogyorós szósz és a város legroppanósabb malacbőre – izgalmas vietnámi konyhát találtunk a Falk Miksa utcában.

Forró éjszakák a Rózsaszín Cicákban – Ilyen volt Budapest első igazi sztriptízbárja

A könnyű lányok csak úgy vonzották a nehézfiúkat Budapest első, maszek night-clubjában.

6 különleges helyet mutatunk, ahol csodás tavaszi ebéd vár

Budapest hemzseg a jobbnál jobb éttermektől, melyek közül számos hely kínál ár-érték arányban kiváló ebédmenüt.

Tojásfestés az erkélyen, kirándulás a Gellérthegyen – Így húsvétoltunk anno Budapesten

Nosztalgiázunk egy picit, vajon hogyan is teltek anno Budapesten a húsvéti hétvégék.

Fülledt elegancia és a város egyik utolsó bárzongoristája – A Piros Pezsgő Piano Bár

Időutazást tehetünk a múlt szórakozóhelyeinek világában, és meghallgathatjuk a város egyik legidősebb bárzongoristáját.

Új étlap, különleges koktélok az ARAZ Étteremben, és egy mesés szecessziós kávézó a galérián

A közel 15 éves ARAZ Étteremben beszélgettünk Barka Áron séffel, kipróbáltuk a kedvenceket, a mesés kávézó pedig visszarepített az időben.

Kipróbáltuk a belváros új társasozóhelyét, a Red and Black Társasjátékszalont

Újabb hellyel bővült a budapesti társasjátékbárok világa, mi pedig gyorsan kipróbáltuk a Red and Black Társasjátékszalont. És ti mikor mentek?

Keződik az asztalfoglalás a jubileumi, meghosszabbított Országos Étterem Hétre

A jubileumi, 25. alkalmat ünnepelve tavasszal a szokásosnál hosszabb ideig várja majd a vendégeket az Országos Étterem Hét rendezvény.

Randi „József nádor kertjében” – Kipróbáltuk a Pavilon Restaurant & Bart

Zöld növényzet, üvegtetővel fedett átrium, élőnövény-fal, herbáriák, szarvastatár és koktélok – kipróbáltuk a nemrég nyílt Pavilon Restaurant & Bart.

A Tetris találkozása E.T.-vel meg a graffitivel – A Trash! bár

A Kecskeméti utcában, a Star Wars-kiállítás szomszédságában megnyitott bár a nappalra és a kora estére meg a környék egyetemistáira összpontosít.

Jógától a pszichológiáig, piactól a sakkversenyig – 7 ok, amiért szeretjük a Madhouse Craft Beer Bart

A Madhouse Craft Beer Bar azokat várja, akik beülnének italozni egy laza hangulatú helyre, vagy szuper programokat keresnek hétköznapra és hétvégére.

Ultracsokis babkával vették be a Klauzál teret az egykori fine dining étterem tulajdonosai

Fine dining étteremből pékség: a volt Baraka tulajdonosai a Klauzál téren nyitottak pékséget, izgalmas kínálattal és a város legcsokisabb babkájával.

Olasz gasztrokaland és toszkán borok Budapest szívében: Mercatino Ristorante Enoteca

Mindössze pár lépésre a Lánchídtól találjuk a Mercatino Ristorante Enotecát, ahol egy ebéd vagy vacsora erejéig Észak-Olaszországba csöppenhetünk.

Egy tál napfény az egykori buszpályaudvaron – Megnyitott a LuLu

Napfényes fogások, csupa fény tér, színes ceruzák és dőzsölős brunchok – megnyitott a LuLu.

Mintha a haverodhoz ugranál fel – A Pici bárban jártunk

A Harminckettesek terén tavaly márciusban nyitott hangulatos bárocska olyan, mintha a haverodhoz ugranál be egy italra, ahol mindenki ismer mindenkit.