Hogy jól kezdődjön a nap – 10 helyet ajánlunk tavaszi bruncholáshoz

Tíz helyet ajánlunk kényelmes, ráérős tavaszi brunchokhoz.

Fűszeres ízek, mesés brunchok – Kedvenc libanoni éttermünkben, a Baalbekben már reggelizhetünk is

A Baalbek immár két éve a Belgrád rakparton várja vendégeit, ráadásul mostantól csütörtöktől vasárnapig reggelizni is beülhetünk hozzájuk!

Keződik az asztalfoglalás a jubileumi, meghosszabbított Országos Étterem Hétre

A jubileumi, 25. alkalmat ünnepelve tavasszal a szokásosnál hosszabb ideig várja majd a vendégeket az Országos Étterem Hét rendezvény.

Csodás illatok, fűszeres ízek és mesés színek – 3+1 libanoni hely borongós napokra

2023. december 8., 12:11

A Baalbekben, a Byblosban és a Mozatában olyan autentikus libanoni fogásokat kóstolhatunk, amelyek feldobják majd a leghidegebb téli napokat is.

Mostantól hétfőnként is látogatható a Szépművészeti Múzeum Csontváry-kiállítása

2023. június 9., 14:06

Már több mint 90 ezren voltak kíváncsiak a Szépművészeti Múzeum Csontváry-kiállítására.

Komfort és extremitások egy helyen – Az indiai vajas csirkétől a medvehúsig haladhatunk az idei Gourmet Fesztiválon

2023. június 3., 11:55

Idén is kilátogattunk a Gourmet Fesztiválra, mászkáltunk, kóstoltunk, beszélgettünk. Most pedig megosztjuk a tapasztalatainkat.

Heti programajánló – Mexikói gasztrofesztivál, Csontváry 170, Tavaszi Etyeki Piknik

2023. április 13., 14:53

Izgalmas és változatos hét elé nézünk! Akár a művészeteket kedvelitek, akár a sportolást, esetleg a bulizást vagy a gasztronómiát, a listában megtaláljátok a hozzátok legközelebb álló programokat.

„Csúcséttermezz„” jó áron 11 napon keresztül! – Indul a DiningCity Országos Étteremhét

2023. március 9., 15:55

Elindult a DiningCity Országos Étterem Hét, ami igazából éppen tizenegy napos és igyekszik teljesen a vendégek igényeire és pénztárcájára hangolódni.

Ezek a helyek nyíltak 2022-ben Budapesten

2022. december 31., 00:18

A teljesség igénye nélkül összegyűjtöttük, milyen helyekkel gazdagodott Budapest 2022-ben.

A libanoni Baalbek étterem újranyitására megérte ennyit várni

2022. március 18., 14:42

Mára a közel-keleti konyha is szép számmal képviselteti magát Budapesten. Egyik legjobbja, a Belgrád rakparton tegnap teljesen megújulva visszatért Baalbek pedig igazán magasra tette a lécet!

Will Smith az Opera tetején fotózkodott, és Budapesten vette fel legújabb számát is

2018. május 30., 18:28

Tudtuk, hogy Will Smith Budapestre érkezik, és pár hétig nálunk forgat, ám arra nem számítottunk, hogy először épp az Operaház tetejéről fog bejelentkezni.

Hétvégi programajánló (02.18–21.)

2016. február 18., 17:59

Az ébren maradás garantáltnak tűnik erre a hétvégére: a KávéBár Bazáron feltöltheted magad koffeinnel, hogy végigpörögd a napot és az estét.

Gránátalmás bárány és petrezselyemsaláta – kipróbáltuk a Baalbeket

2016. február 16., 18:23

Megnéztük a Baalbeket, ahol a kiváló hummusz mellett bárányhúsos ételeket is kóstolhatunk.