Fűszeres ízek, mesés brunchok – Kedvenc libanoni éttermünkben, a Baalbekben már reggelizhetünk is

A Baalbek immár két éve a Belgrád rakparton várja vendégeit, ráadásul mostantól csütörtöktől vasárnapig reggelizni is beülhetünk hozzájuk!

Heti programajánló: húsvéti programok, Fran Palermo-koncert, szezonnyitó a Vasúttörténeti Parkban

A húsvétot nem érdemes végig otthon tölteni, az idő kedvez például egy kiváló túrának, egy ejtőzős brunchnak, de egy locsolóbálra is kiruccanhattok.

Új étlap, különleges koktélok az ARAZ Étteremben, és egy mesés szecessziós kávézó a galérián

A közel 15 éves ARAZ Étteremben beszélgettünk Barka Áron séffel, kipróbáltuk a kedvenceket, a mesés kávézó pedig visszarepített az időben.

Műanyag dobozos menzaételek helyett fine dining – A Food Revolution új szintre emelte a házhoz szállítást

Műanyag dobozba pakolt, vastagon sűrített ételek helyett éttermi minőség: a Food Revolution vállalta az ételkiszállítás új szintre emelését.

XXI. századi menzakaja a Madách téren – Összebútorozott a Központ és a balatonfüredi Vasüzlet

Mi lesz abból, ha Budapest egyik kedvenc kocsmájába költözik egy balatoni újgenerációs séf? Kádár kori menzafogások 2023-ra szabva, avagy a Közkonyha.

A januári fogadalmak megtartása egyre nehezebb? – Néhány tipp, hogy újra lendületbe kerülhess!

A januári nagy fogadalmak egy része talán már feledésbe merült, így összegyűjtöttünk pár ötletet, amely segíthet lendületet venni a tavasz érkezéséig.

Véres hurka bundás kenyéren és különleges négykezesek – Új időszámítás kezdődött a Laurelben

A Laurel Budapestben Mede Ádám távozása után, 2023 őszén Szabó Dávid vette át a head chef pozíciót, a desszertekért továbbra is Ötvös Zsuzsi felel.

Újdonságok a városban – 15+1 gasztrohely, amit januárban teszteltünk

Egy helyen gyűjtöttük össze nektek azokat az éttermeket, pékségeket, street food helyeket és gasztrokocsmákat, melyeket januárban teszteltünk.

Hagyomány és állandóság a kertvárosban – Erzsi Mamánál jártunk vendégségben

Hagyománytisztelet és nosztalgia, házias ízek és emberes adagok – Erzsi Mama Konyhájában megállt az idő, és mi így szeretjük!

A belvárosban főz a séf, akinél Jamie Oliver is sorban állt – Megnéztük a Golit

Hús van, tejtermék nincs, a kenyéren kívül minden gluténmentes, a zöldségeket technikával fűszerezik, és Jamie Oliver is tanult a séftől. Itt a Goli.

MOST már aztán igazán kortárs! – Új célokkal néz a jövőbe a belváros egyik kedvenc törzshelye

2023. december 18., 14:57

Újrahangolt ételek, friss programok, régi hangulat és új kihívások: a MOST bisztró új élete.

Stresszmentes karácsony, fenséges vacsorák – 5 hely, ahonnan ünnepi menüt rendelhetünk

2023. december 13., 14:27

Íme 5 hely, ahol klasszikus vagy éppen a hagyományostól eltérő ünnepi menüt rendelhetünk.

Közép-európai ebéd 120 méterrel a város felett

2023. december 11., 11:15

Krúdy kedvence és régiós gyöngyszemek, bisztróhangulat és a város legizgalmasabb panorámája – megnéztük a VIRTU Restaurantot.

Új séf, új étlap – A Baltazár 10 év után is tud meglepetést okozni

2023. november 23., 14:30

Egy új, fiatal séf, Tanács Norbert érkezett a Baltazár csapatába, aki új lendületet és új ízvilágot is hozott a 10 éves, bohém étterem falai közé.

A brit konyha legjava a Terézvárosban – Megnéztük a Bob’s Kitchent

2023. november 22., 10:56

Eredeti angol reggeli, Christmas pudding és vasárnapi sült (aka Sunday roast) – a Bob’s Kitchen a főváros legbritebb helye!

Koreai őrület a Csikágóban – Megkóstoltuk a Briøsh szendvicseit

2023. november 15., 14:44

Roppanós briós habkönnyű tojással, titkos szószokkal és rengeteg sajttal – megkóstoltuk a koreai szendvicskülönlegességet, az eggdropot!

„A régi falusi recepteket már nem mindig cél ugyanúgy elkészíteni” – Interjú Mautner Zsófival

2023. november 10., 13:05

A múlt héten jelent meg Mautner Zsófi 17. szakácskönyve. A falusi konyhámmal Zsófi kunmadarasi házába hívja az olvasót, mi pedig ennek kapcsán beszélgettünk vele hagyományról, ízekről és újításokról.

Marokkói étteremmel erősít a Byblos tulajdonosa – Megnyitott a Jouri

2023. november 8., 11:16

Tagine, kuszkusz, harira és merguez – a Semmelweis utcában nyílt Jouriban végigkóstolhatjuk a marokkói konyha ikonikus fogásait, és remek signature-koktélokat is kaphatunk mellé!

Egy kis brazil sziget az Akácfa utcában – Megnéztük a Corcovado-t

2023. november 3., 09:31

Feijoada, pão de queijo, coxinha és caipirinha – nem varázsszavak ezek, hanem a brazil konyha különlegességei. Amivel mi is közelebbi ismeretségbe kerülhetünk az Akácfai utcai Corcovado-ban!

Pest mellett már Budán is élvezhetjük a glutén- és laktózmentes fogásokat a Kata Restaurantban

2023. október 30., 11:04

A Kata Restaurant fogásainál biztosak lehetünk abban, hogy glutén- és laktózmentesek is, és végre már nemcsak a pesti, hanem a budai oldalon is megtaláljuk őket.

Újra megnyílt a Fekete Holló Kisvendéglő, amely visszahozza a piros kockás, igazi budai vendéglátást a Várba

2023. október 18., 11:53

A legendás Fekete Holló szeretné visszahozni az igazi, hamisítatlan kisvendéglők hangulatát a budai Várba autentikus magyar fogásokkal, korrekt minőségben és árakkal.

Ráérős reggelikkel újít az Oinos olasz étterem a Rákóczi téri Vásárcsarnokban

2023. október 17., 13:05

Mostantól brunchcsal is vár az otthonos Oinos a Rákóczi téri piacon.

10 éves Budapest egyik kedvenc spanyol tapasbárja – Interjú Beck Mártonnal, a Padron egyik tulajdonosával

2023. október 13., 15:00

A Padron tizedik születésnapja alkalmából a spanyol gasztronómiáról, közvetlenségről, profizmusról és a tavaly nyílt Pitpitről beszélgettünk az egyik tulajdonossal, Beck Mártonnal.

Atlantic City és New York inspirálta a Hard Rock Hotel Budapest Sessions éttermének új séfjét

2023. október 6., 13:35

A Hard Rock Hotel Budapest Sessions étterme üdítő színfoltja a budapesti gasztronómiai palettának, új vezető séfje, Pintér Sándor pedig a modern amerikai gasztrokultúrát hozta el a fővárosba.

Reggeltől estig, a brunchtól a teraszbárig – A Sunhill Bistro & Skybarban jártunk

2023. szeptember 28., 13:51

A Sunhill Bistro & Skybar komplexuma egy reggeltől estig tartó ízutazásra invitál, ahol reggelizni, ebédelni, vacsorázni és bulizni is lehet kora reggeltől késő estig a Tabán szomszédságában.