Japán wagyu, hungarikumok és egzotikus gyümölcsök – Ezt kapjuk a Fővám téri Nagycsarnokban

6 órája

Megnéztük a turisták kedvenc helyét, a város első vásárcsarnokát, a Nagycsarnokot, ahol számunkra is meglepetés volt, milyen jó az ár-érték arány.

Hétvégi programajánló: I Bike Budapest, Baxter Dury-koncert, Wekerlei Garázsvásár Fesztivál

Miért is ne mozduljunk ki ezeken a hűvös napokon? Főleg, hogy elég tartalmas és változatos események várnak ránk a hétvégén…

5 mediterrán hely, ahol pastel de nata, tapas és mezze fölött lázadhatunk a hideg ellen

2023. november 29., 09:55

Összegyűjtöttünk 5 helyet Budapesten, ahol az ízek, az italok és a hangulat felmelegítik fagyos ujjainkat, és egy kicsit a lelkünket is.

5 nem mainstream könyvkiadót mutatunk, ha felfedeznétek valami újat

2023. október 10., 14:46

Ebbe a válogatásba kifejezetten olyan könyvkiadókat válogattunk be, melyek a nagyközönség számára kevésbé ismertek.

Fergeteges fiesztával nyitott meg Buda legújabb étterme, a Cut & Barrel bisztró

2023. október 5., 09:46

Kiváló húsételekkel és minőségi borokkal vár Buda legújabb bisztró étterme, a Cut & Barrel.

Erre vannak a legjobb lovaspóló- és golfpályák – „Úri sportok” Budapesten és vonzáskörzetében

2023. szeptember 29., 10:30

Reneszánszát éli a golf és a lovaspóló Budapest tájékán, így összeszedtük az aktuálisan legelegánsabb klubokat.

Reggeltől estig, a brunchtól a teraszbárig – A Sunhill Bistro & Skybarban jártunk

2023. szeptember 28., 13:51

A Sunhill Bistro & Skybar komplexuma egy reggeltől estig tartó ízutazásra invitál, ahol reggelizni, ebédelni, vacsorázni és bulizni is lehet kora reggeltől késő estig a Tabán szomszédságában.

Nyárbúcsúztató exkluzív környezetben – Jön a 32. Budapest Borfesztivál a Vár teraszain

2023. augusztus 28., 13:45

Szeptember 7–10. között vár a Budapest Borfesztivál.

„Úgy beülnék borozni ebbe a helyes ablakba!” – Aperitivo by Két Szerecsen

2023. július 10., 13:37

A Szerecsen Aperitivo előszoba és végállomás egyben, el is meséljük, hogy miért.

Heti programajánló – Waldorfeszt, KoreaON, Rammstein-koncert

2023. július 6., 13:03

A nyár közepe sem telik el szuper programok nélkül a fővárosban és környékén! Július 6. és 12. között a fesztiválok és a koncertek kerülnek előtérbe.

Kóstoltál már polip patatas bravast? – A Tapas Fino étteremben jártunk

2023. június 14., 10:15

A Tapas Fino egy új mediterrán színfolt a Belgrád rakparton. Friss kreativitással extrázzák a nagy spanyol klasszikusokat, amiket nyáron a teraszon, egy pohár cava mellett ajánlunk megkóstolni!

Kifinomult bisztró barátságos hangulattal – A Mandragórában egy modern családi étteremre találtunk

2023. május 23., 12:55

A Mandragóra terasza kihagyhatatlan tartozéka a budai nyaraknak, az ebédmenük üdítően hatnak a munkanapokra, a kreatív, hetente változó fogások pedig kozmopolita életérzést hoznak a Kacsa utcába.

„Steak kezdőknek és haladóknak” – Megnéztük az YBL Palotába költözött Beerstro 14-et

2023. április 21., 15:30

A Beerstro az impozáns YBL Palotába tette át székhelyét, a remek steakek és a kellemes árak maradtak, azonban a sörök mellett a pazar bor- és koktélkínálat is szerepet kapott.

Már foglalhatunk asztalt az októberi Országos Étterem Hétre

2022. szeptember 21., 11:45

A tavaszi Étterem Hét után ősszel ismét 11 napon át várnak minket az ország – és a főváros – válogatott éttermei az eseményre összeállított 3 fogásos, fix árú menüsoraikkal.

Zene, cirkusz, tánc, na meg a könyvek – Érkezik a II. Újbudai Gyermekkönyvünnep

2022. augusztus 30., 11:16

Szeptember 10–11-én a gyerekek vehetik birtokba a B32 Galéria és Kultúrtér minden zugát, ugyanis ekkor rendezik meg a II. Újbudai Gyermekkönyvünnepet.

Rejtett brazil kincs Budapest szívében – Az A La Gringa egy cseppnyi mosolyt és napfényt hoz a szürke hétköznapokba

2022. augusztus 3., 13:31

Az V. kerület egyik eldugott kis utcájában bújik meg Marissa Reisman Vieira, az elbűvölő brazil – és részben magyar – hölgy varázslatos reggelizője, bruncholója és főételeket is kínáló miniétterme.

Csak igazi nagyvadaknak – Tízéves a Prime Steak & Wine, a hazai steakezés állócsillaga

2022. július 26., 16:34

Gyönyörű környezet és különlegesen felszolgált, szaftos húsok várnak bennünket a Prime Steak & Wine-nál, az egyetlen nemzetközi szinten is elismert hazai steakhouse-ban.

Szabad a tér, szabad a tánc – 11 napos programsorozattal érkezik a TáncPark

2022. július 7., 13:58

A Nemzeti Táncszínház idén nyáron sem pihen, július 14. és 24. között ismét megrendezik a nagy sikerrel futó szabadtéri rendezvényüket, a TáncParkot, ahol 11 napon keresztül szuper programok várnak.

Mindenki sarokirodája a Margit körúton – A Montage-ban jártunk

2022. július 1., 11:26

Mindig látszik egy helyen, ha a környéken élő, azt ismerő és szerető üzemeltetője van. Szerintünk a Montage-nak is ezért van ilyen kellemes mindenkinappalija-hangulata.

Anima Sound System-lemezbemutató, Sakura ünnep, ginekkel a világ körül – Programajánló (03. 31. – 04. 06.)

2022. március 31., 15:10

A tavaszi időt megtöri egy szelesebb, esősebb hét, amit ezúttal izgalmas benti programokkal igyekeztünk kompenzálni.

A Trattoria Venezia Budapest egyik legrégebb óta működő olasz étterme – Egy családias sikertörténet

2022. január 20., 15:36

Nagyon kevés olyan vendéglátóhely van ma a fővárosban, amelyik elmondhatja magáról, hogy már 30 éve fogadja a vendégeit. A Trattoria Venezia viszont éppen ilyen – náluk jártunk.

Egy nagy harapás Argentínából – Megnyitott a Barrio a Hidegkúti úton!

2022. január 14., 15:25

Dél-Amerika házias gasztronómiájával szól az igényes magyar vendégekhez Konrády Zoltán Pesthidegkúton, Solymár határán. Teszteltük, imádtuk, és azt kiáltjuk: Vamos a Barrio!

Jeanne d'Arc, Caesar, Leonidas és a hagymás rostélyos – Megnyílt a Marischka az Attila úton!

2021. október 8., 15:05

Az ELMŰ egykori trafóháza csodás átalakuláson ment át a Vár tövében, mi pedig megnéztük a földszintjén hivatalosan ma nyíló Marischka éttermet.

Fergeteges akrobataprodukcióktól a szenvedélyes tangón át a francia revüig – Vacsora és varieté a RaM Színházban

2021. szeptember 10., 10:58

Szeptember 30. és október 10. között nemzetközi sztárok, forró hangulat, szenvedélyes táncprodukciók és akrobatamutatványok várnak minket a Budapest Varieté előadásán.

Teraszt nyit a táncművészet – Előadásokkal és interaktív programokkal vár a TáncPark a Millenárison

2021. június 30., 13:05

A nyári szezonban sem maradunk izgalmas táncelőadások nélkül, a Nemzeti Táncszínház izgalmas előadásai és interaktív programjai várnak minket július 14. és 22. között a Millenárison.