Mesés péksütiköltemények Törökbálinton, avagy elámultunk a Nagykiflin

A töltött csiga, a sós krémmel tapasztott szendvics és a gyümölcsökkel pakolt croissant is isteniek a törökbálinti Nagykifliben.

Kencék, gold kiwi és pho – Ezt kapjuk a Lehel Csarnokban

Bejártuk a város egyik legnépszerűbb piacát, egyben legmegosztóbb épületét, hogy feltérképezzük, mit és milyen áron szerezhetünk be most itt.

Budapest kedvenc Bauhaus bisztrója – Megnéztük az ikonikus Pasarét Bisztrót

2023. november 15., 00:00

A lassan 10. születésnapját ünneplő Pasarét Bisztró, mely nem csak a helyiek kedvenc törzshelye, de a budai buszforduló étterme, a Bauhaus építészet egyik ikonikus épületében kapott helyet.

Elindult a gőzgombócszezon – Irány az Édesmindegy!

2023. november 13., 10:54

Puha tészta, márványos szilvalekvár, selymes sodó – na, mi az e heti kedvencünk?

A cupcake az nem muffin! – Így készülnek az angolszász sütemények a Cupcake Tortaműhelyben

2023. október 13., 13:31

A Cupcake Tortaműhelyben jártunk, melynek különlegessége, hogy a pult roskadozik a különböző ízesítésű – például sós karamellás, epres-fehér csokis vagy lime-os-málnás – kis tortacsodáktól.

Kalács és kávé – Az Edison & Jupiter a legújabb brunchos törzshelyünk a belvárosban

2022. október 3., 11:41

Az Edison & Jupiter még a Vörösmarty tér rohanó turistáit is törzsvendégekké varázsolja, a környéken élőkről és dolgozókról nem is beszélve.

Ennél édesebb hétvégét el sem tudunk képzelni – Kipróbáltuk a FELIX brunchot

2022. április 14., 11:57

Kipróbáltuk a FELIX Kitchen & Bar szombat-vasárnapi villásreggelijét.

Mindjárt itt a húsvét – szuper helyek, ahonnan sonkát, kalácsot, hidegtálat rendelhettek!

2020. április 7., 14:24

Sonka, kalács, tojás és hidegtálak – ha innen rendeltek, biztos nem nyúltok mellé!

Rántott hús és világbéke új helyszínen, remek pékárukkal turbózva - megnyílt az új Séf Asztala a Kossuth téren

2020. február 11., 11:53

„Olyanok vagyunk, mint a Star Wars – a negyedik rész lett az első”. Wolf András megnyitotta az eddigi legnagyobb Séf Asztalát a Kossuth téren.

Innovatív borkóstolás és hibátlan konyha a Batthyány-örökmécses mellett – az Easy Wine-ban jártunk

2020. február 6., 00:00

Az elmúlt hónapok nyitásának egyik legígéretesebb versenyzője hibátlan ételekkel, fúziós és magyar konyhai inspirációkkal, igényes borszortimenttel és egy játékos borautomatával készül – megnéztük az

Brunch és könnyed fogások a Nagy Gatsby és az amerikai 50-es évek imádnivaló környezetében – Marty's kitchen & bar

2019. szeptember 26., 18:24

Tartalmas reggelik, friss péksütik és torták, könnyű ebédek, dögös koktélok – mindez Wes Anderson világát idéző gyönyörű környezetben: megnyitott a Marty's kitchen&bar a Vörösmarty téren!

Superfood vagy tej- és gluténmentes gofri reggelire? – nyári brunch-csal erősít a Felix

2019. július 19., 12:56

Áprilisi nyitásukkor ugyan jártunk már náluk, de most időszerűnek éreztük, hogy újra szétnézzünk.

Reggelik, főúri vacsorák és házias aranygaluska Ybl Miklós egykori szivattyúgépházában - nyit a Felix Kitchen & Bar

2019. április 24., 22:27

Az Ybl Budai Kreatív Ház új funkciót kapott a kiállítótér és rendezvényhelyszínen felül: beköltözött FELIX. Mi pedig meglátogattuk.

Hétvégi programajánló (11.30.-12.03.)

2017. november 30., 18:44

Hétvégi programiránytűnk ehéten különösen sokfelé mutat: például egy akácosba, de nem kevés karácsonyi vásárt, befordult drone-szeánszt, bundás kenyeret és kortárs művészetet is belezsúfoltunk a cikkbe.

„Aki szeret, az etet” – Bezerics Dani és a Paletta Budapestre költözött

2017. november 28., 12:33

Hiánypótló, szerethető, innovatív – ezek a szavak jutottak eszünkbe elsőre az új, fővárosi Palettáról. Náluk jártunk, és alig várjuk a további palettás híreket.

Gránátalmás bárány és petrezselyemsaláta – kipróbáltuk a Baalbeket

2016. február 16., 18:23

Megnéztük a Baalbeket, ahol a kiváló hummusz mellett bárányhúsos ételeket is kóstolhatunk.

A Kádár – a múlt kockás terítős lenyomata

2015. február 20., 12:44

Az egykori erzsébetvárosi gettó területén, a Klauzál téren 1957 óta mérik az ebédet. A terítők viaszos vászonból vannak, a falakról híreségek figyelik a vendégeket.

Hétvégi programajánló (02.19.-02.22.)

2015. február 19., 13:14

Egyél, igyál, szurkolj és találkozz a Terminátorral!

Szilveszteri buliajánló 2013

2013. december 30., 01:00

A We Love Budapest rendet vág a szilveszteri programok között, kiemelve a legjobbakat.

Körbe zárt ízorgia - Macaron Concept Store

2013. november 22., 01:00

Olyan még nem volt, hogy a születésnapi tortás macaron egy polcon sorakozzon az aranygaluskással és a flódnissal. Most már van.

Budapest színes, ízes, kertes oldaláról - 2. műszak

2013. június 20., 02:00

A Wamp záróakkordja a Cultivo és a We Love Budapest 2. műszakja lesz, a főszereplők pedig a Restaurant Day, a Színes Város Csoport, illetve a Közösségi Kertek! Készüljetek!

Nyiss egy napra éttermet! Újra Restaurant Day Budapest

2013. január 22., 01:00

Február 17-én, harmadik alkalommal rendezik meg a Restaurant Day Budapest-et, amikor bárki nyithat éttermet.

Retro Étterem – ebéd a javából

2012. szeptember 4., 02:00

A Benczúr utca 45. szám legfelső emeletén hamisítatlan retró hangulat, 800 forintos menü, kockás abrosz és vidám légkör tetézi a megannyi szakszervezetet befogadó épületet.