Teknősök, siklók, titkos tó és csodás panoráma – Felmásztunk a Vörös-kőre

Insta-fotó inspirálta felfedezőtúra lett a Tahitótfaluból induló kirándulás, ahol utunkat teknősök, siklók, hegymenet és csodás panoráma kísérte, míg a végén egy titkos tavat is találtunk.

Irány Horány – Megmutatjuk, miért érdemes a Szentendrei-szigetre menni

2023. november 7., 00:00

A Szentendrei-sziget lehetne akár a fővárosiak és környékbeliek elsőszámú piknikező-, kirándulóhelye, de a „nagy nevek” árnyékában némileg mostoha szerep jut neki.

Jön a dunavirágzás – Fénysorompóval védik a kérészeket

2023. augusztus 4., 13:59

Hamarosan beindul a dunavirágok rajzása a Dunán, a Budapest Közút kérészvédő fénysorompórendszerrel segíti a kérészek tájékozódását.

Végre megint köztünk vagy, Fricska! – Ma újranyit a főváros egyik fontos, rajongott étterme

2023. július 19., 15:06

2022-ben már nem nyitott ki a Dob utcai Fricska, ám ma vacsoraidőben újjászületik a kedvenc, ismét kinyitnak, immár Fricska 2.0 néven. Ennél jobb hír nem is érkezhetett volna!

Lendületben a bringaszezon – Kalandozás a Pap-szigeten és Leányfalun

2023. április 28., 00:00

Ha eltekerünk Szentendréig, érdemes egy könnyű megpihenést követően továbbtekerni a Duna-parton egészen Leányfalu végéig, egy kis kitérőt téve a Pap-szigetre is.

Ikonikus mediterrán fogások, magyar különlegességek – A Caviar&Bull igazi rejtett kincs a hazai gasztrotérképen

2023. február 3., 12:08

A főváros legjobb hoteljeibe már nem csak a külföldi vendégek térnek be, nekünk is érdemes ellátogatni, ha különleges és világszínvonalú gasztronómiai élményeket keresünk.

„Nem követem a trendeket, még mindig a saját stílusomban főzök” – Interjú Huszár Krisztiánnal

2022. december 12., 14:18

Huszár Krisztián már a SHO restaurant, bar & cafe konyháját is vezeti, a nyitás és a jövő tervei kapcsán beszélgettünk egyet a déli és az esti műszak közötti átállásban.

Azt a leborult sült malacfülét! – Huszár Krisztiánnal nyitott meg a SHO restaurant, bar & cafe

2022. december 6., 11:38

Kipróbáltuk a múlt héten debütált SHO restaurant, bar & cafét, és nem kérdés, hogy még visszatérünk!

Szusi és fagyi? Persze! – Huszár Krisztián a Vietnámigulyás mellé szusi- és fagyiszpotot nyitott

2022. augusztus 26., 15:45

Huszár Krisztián új megőrülése a HK Ice Cream & Sushi, mi pedig azonnal teszteltük is.

A vízről a legszebb a Dunakanyar – Hajóutakat, útvonalakat ajánlunk

2022. július 18., 13:55

Nemcsak a friss levegő, hanem az elképesztő panoráma is amellett szól, hogy a Dunakanyart a folyó segítségével járjuk be – ehhez sem külön jogosítvány, sem drága jármű nem kell.

„Íz és zsír. Zsír és íz. Én ebben hiszek” – A Laurel Budapestben és Mede Ádám séfnél jártunk

2022. június 14., 12:26

Formabontó ötletként Báthory Gergely tulajdonossal és Mede Ádám séffel vacsoráztunk és beszélgettünk elhivatottságról, ízekről és a francia, a magyar, a japán és a cigány konyha ötvözetéről.

Szombattól újraindul a Dunakanyar népszerű hajós körjárata

2021. április 19., 15:12

Április 24-től újraindul a Dunakanyar népszerű hajós körjárata, amibe idén Szobot és Verőcét is bekapcsolják.

Hétvégétől már két új hajójárattal is kalandozhatunk a Dunakanyarban

2020. július 13., 15:33

Péntektől két új hajójáratot indít a Mahart PassNave Kft. Az egyik az Esztergom-Zebegény, a másik pedig a Szentendre-Leányfalu-Tahitótfalu-Visegrád vonalon jár majd.

Pihenj a kanyarban! – 3 szuper új hely, ahol megpihenhetsz a Dunakanyarban, ha biciklivel érkezel

2020. június 16., 16:15

Az idei nyár sokaknak másképp alakul, mint ahogy tervezték, de legalább van idő arra, hogy eddig ismeretlen tájakat fedezzünk fel a környékünkön. Egy naposabb nyári hétvégén nem is kell jobb program,

Menő randin pörköltöt enni! – végigkóstoltuk a Zuzu Budapest menüjét

2018. július 31., 14:33

A Zuzu Budapestben jártunk, és végigkóstoltuk Huszár Krisztián magyaros fogásait.

Hátizsákkal Ázsiában a jó tea nyomában – megnyílt a Teavolution Tea Room & Shop

2018. február 1., 14:50

Kapás Dóra és Nagy Balázs magasra tették a lécet: személyesen keresték fel a termelőket Kínában és Tajvanban, hogy a lehető legjobb teát szolgálhassák fel a budapesti vendégeknek.

Erre kirándulj az országban ősszel! – a Dunakanyar

2017. november 9., 10:40

A Magyar Turisztikai Ügynökség kedvcsináló videókon lát el tippekkel azzal kapcsolatban, merre érdemes indulnunk ősszel az országban, és mit nézzünk meg ott. A második állomás a Dunakanyar.

Hétvégi kalandok Pest-közelben – Vác

2017. szeptember 26., 17:02

Tény, hogy a Dunakanyarban vannak vonzóbb úticélok is, mi mégis azt mondjuk, hogy a Budapesttől egy köpésre található Vác is megér egy látogatást azoknak, akik szeretnének pár órára kiszakadni a fővárosból.

Barbecue fűszert kapott a BRKLYN – megnyílt a The Market

2016. szeptember 2., 18:54

Egy izgalmas étterem sült ki abból, hogy összerakták a piacot, a BRKLYN-t és Wolf András séfet. A The Market megnyitóján jártunk.