Különleges randiötleteket mutatunk a szerelmesek napjára!

Hamarosan itt az év egyik legromantikusabb napja, Budapest pedig számos remek programot tartogat, ha elvinnénk kedvesünket egy felejthetetlen randira.

Wellness nem csak felnőtteknek – Az egykori olimpikon forradalmi módszerrel fejleszti a babákat

A Mattesz-módszer vízi foglalkozásai nemcsak segítik a mozgásfejlődést, de szuper hatással vannak a szülők és a baba kapcsolatára is.

5 budapesti épület, amit Finta József tervezett

88 éves korában elhunyt Finta József, akinek többek között Budapest első Duna-parti szállodáit köszönhetjük.

Ajándékozz élményt! – Ötletek az ünnepi vacsorától a gőzfürdőn át a színházig

2023. december 6., 14:30

Az élményajándékokkal szinte lehetetlen mellényúlni, az alábbi lehetőségek közül pedig többféle korosztálynak is találhatunk megfelelő meglepetést.

Kellemes kikapcsolódás a körúttól két lépésre – Ilyen az Anantara New York Palace Hotel Spa

2023. november 3., 11:51

Ha edzenél vagy kikapcsolódnál, az Anantara Hotel wellnessrészlege kiváló választás.

A felújítás során egy rúdtáncosszobát is találtak a telefonközpontból lett luxushotelben

2023. október 27., 11:11

Bejutottunk az egykori józsefvárosi telefonközpontba, és megnéztük, milyen lett az ötcsillagos hotelként újranyitott épület.

Testi-lelki feltöltődéssel és személyre szabott kezelésekkel kényeztetnek az INGLOW Szalonban

2023. szeptember 21., 14:04

Az INGLOW exkluzív szalonjában elegáns, mégis meghitt környezetben személyre szabott és egyedülállóan hatékony kezelésekkel várnak bennünket.

Kolostor, telefonközpont, minisztérium – Épületek, melyek luxushotelként születtek újjá

2023. augusztus 31., 09:31

Mindig roppant izgalmas, amikor egy funkcióvesztett épület valami más céllal születik újjá.

Csodás lett a régóta zárva lévő Drechsler-palota – Megnéztük a W Budapest Hotelt

2023. június 20., 11:03

A Lechner Ödön és Pártos Gyula tervezte csodaszép palota hamarosan ötcsillagos szállodaként nyílik újra. Még a nyitás előtt bejutottunk, hogy megnézzük, mi minden újult meg és változott az épületben.

Csodás lakosztályok a város luxusszállodáiban

2023. június 14., 10:59

Elegáns fővárosi hotelek legszebb lakosztályaiba jutottunk be, összeállításunkban pedig be is mutatjuk ezeket.

Kiruccanás Budapestről – Idén is hajózz kedvezményesen a Balatonon a BAHART-tal, és nyerd meg az élmények egyikét!

2023. június 13., 12:53

Balatoni nyaralás hajózás nélkül? Nem kell választanod az északi vagy déli part között, hiszen bármerre is jársz, szinte minden kikötőből indul BAHART sétahajójára vagy menetrendszerinti hajójárat.

Bejártuk a 150 éves Margitszigeti Nagyszállót

2023. június 12., 11:54

Izgalmas túra keretében tekinthettünk be az idén 150 éves Ensana Grand Margitsziget épületébe. A pincétől a padlásig, Arany Jánostól Cristiano Ronaldóig kalandoztunk a Margitszigeti Nagyszállóban.

Titkos kert a város felett – A The Sky Garden jakuzzival, koktélokkal és izgalmas gasztrokalandokkal vár

2023. május 22., 13:39

Koktélkülönlegességek, pezsgők, kiváló borok, finom snackek és igazi gasztrokalandok várnak ránk, a Mystery Hotel Budapest tetőteraszán, ahol még egy privát jakuzzit is találunk.

Íme a lista, honnan tudsz válogatni Budapesten férfiként, ha egyedien és elegánsan akarsz öltözködni

2023. április 6., 17:45

Manapság jóval kevesebb opció közül válogathat egy elegánsan öltözködni kívánó férfi, mint a 20. század eleji Budapesten, de ami van, az abszolút hozza az európai színvonalat. Soroljuk is őket.

Be my Valentine! – Itt romantikázz, ha páratlan gasztroélményre és dunai panorámára vágysz

2023. február 9., 11:02

Lenyűgöző kilátással, a hömpölygő Duna látványával, egy pohár gyöngyözőborral és igazi romantikus gasztrokalanddal vár minket az InterContinental Budapest Valentin-napon.

Megvannak az idei év legkutyabarátabb helyei

2022. november 25., 15:42

Idén kilencedik alkalommal hirdették ki az Év kutyabarát helye-kampány díjazottjait: cukrászdát, kávézót, éttermet, panziót, szállodát és munkahelyet is jutalmaztak szerte az országból.

Titkos oázis a körút alatt – Kipróbáltuk az Anantara New York Palota spa- és wellnessrészlegét

2022. november 18., 11:51

Az Anantara New York Palota szállodájában található spa- és wellnessrészleget nemcsak a szállóvendégek, de külsős látogatók is igénybe vehetik. A körút alatt húzódó titkos oázist mi is felfedeztük.

Szállodateszt – Egy éjszaka a Corinthia Budapestben

2022. október 5., 16:27

Hotelkalandozásainkat hol máshol folytathattuk volna, mint a Nagykörút szállodájában, a Corinthia Budapestben, ami máig őrzi azt az eleganciát, ami egykor belengte a századfordulós Budapestet.

Szállodateszt – Egy éjszaka az Anantara New York Palotában

2022. június 24., 11:25

Lehetőségünk nyílt, hogy a földszinttől a padlásig bejárjuk az Anantara New York Palotát, és megtapasztaljuk, milyen eltölteni egy éjszakát Budapest egyik legkülönlegesebb szállodájában.

Romantika a Dunakanyar fővárosában: Valentin-nap a Grand Hotel Esztergomban

2022. január 31., 14:41

A 2021 júliusában debütált Grand Hotel Esztergom különleges Valentin-napi ajánlattal is készül, hogy egy kicsit elvonulhassatok a világ zaja elől. Irány a Dunakanyar!

Szállodateszt – Egy éjszaka a Párisi Udvar Hotel Budapestben

2021. október 26., 16:37

A Párisi Udvar Hotel csodálatos épülete fényűző kialakításával pazar összefoglalását adja annak a változatosságnak, amit Budapestben szeretünk. Egy este erejéig kipróbáltuk a hotelt.

Egy napra hercegi párnak éreztük magunkat – Kipróbáltuk a Matild-palotában nyílt luxusszállodát

2021. augusztus 26., 16:03

Miután a déli Klotild-palotát felújították, és megnyílt benne a Marriott első magyarországi Luxury Collection szállodája, a Matild Palace, egy napra beköltöztünk, és hercegi párnak éreztük magunkat.

A Pelso egy „kortárs úrinő”: dinamikus, kortalan és nem enged a minőségből – Interjú a fürdőruhamárka alapítóival

2021. augusztus 23., 12:44

A Pelso az egyik első hazai dizájnerfürdőruha-márka, amely a letisztult fazonoknak és a kortalan stílusnak hála egyre nagyobb rajongótáborral bír.

Mi vagyunk Mad Max – „Lassú élet. Radikális hétköznapok” kiállítás a Ludwig Múzeumban

2021. július 26., 13:27

A Ludwig Múzeum új kiállításán a slow életmódhoz kapcsolódó életvezetési alternatívákat vázol föl. A tárlat online és offline formában is megtekinthető.

Szállodateszt: egy éjszaka a Kempinski Hotelben

2020. október 22., 15:38

Az ötcsillagos szálloda a koronavírus okozta helyzetben egy új ötlettel vonzaná be a vendégeket – leteszteltük.