Ilyen nyilvános vécéket szeretnénk Budapestre – Megnéztük a Pop&Roll Art Toiletet

Kiss Miklós dizájner-képzőművész világviszonylatban is különleges dolgot alkotott: egy nyilvános WC-t, amit pop-artos csomagolással látott el.

Az ember, akinek matek volt a képzőművészet – A Vasarely Múzeumban jártunk

Az op-art atyjának Budapesten a Szentlélek téren van múzeuma. Ebben jártunk, hogy a Franciaországban élt művész színeiben és formáiban gyönyörködjünk.

Új, a sportoláshoz kötődő kollekciót mutatott be tavaszra Újbuda egyik kedvenc üzlete, a Fiók

A Fiók egy pici üzlet Újbuda szívében, de ha lemegyünk, biztosan eltűnik tér és idő. Most a sportok szerelmeseinek készültek izgalmas darabokkal.

Tisztességes szuvenír gyorsan, magyar tervezőktől – Megnyílt a Valamini

Megnyílt az Astoriánál a Valamini, a Valami Hazai és a Valami Produktív tulajdonosának új projektje.

Matchás és tiramisus kávéköltemény a Vámház körúton, amiért sorban állnak az emberek

Kávé és desszert egyben – a Vámház körúti Flatty Coffe Shop tiramisu lattéja a TikTok új kedvence.

Újdonságok a városban – 15+1 gasztrohely, amit januárban teszteltünk

Egy helyen gyűjtöttük össze nektek azokat az éttermeket, pékségeket, street food helyeket és gasztrokocsmákat, melyeket januárban teszteltünk.

Nagy hely nem csak nagy társaságoknak – Megnéztük a Craft Head gasztrokocsmát

A Blaha Lujza tér és az Astoria között lévő gasztrokocsma elsőre a mérete okán nyűgöz le, aztán pedig a csúcsra járatott prémiumságával.

Citromfűillat, légies darabok és szabad minták – Megnyitott a Kamala Kaftan a Madách úton

A Kamala Kaftan márka első budapesti üzletét a Madách Imre úton találjuk, ahova belépve kérés nélkül minden érzékszervünk meg van szólítva.

Elegáns ajándékok és nagy koccintások – Innen vásárolj italokat az ünnepekre

2023. november 28., 16:03

Hat helyet ajánlunk, ahonnan könnyedén, akár az otthon kényelméből, online is beszerezhetitek az ünnepi italokat.

Titkos burgerbirodalom a soroksári Duna-parton – DR BBQ a Molnár-szigeten rendel

2023. november 9., 14:39

Filmbe illő helyen, a Ráckevei-Duna ölelésében található soroksári Molnár-szigeten rendel DR BBQ, ahol egy 4 méter hosszú szmókerben készülnek a füstös húsok, szaftos fogások és a vagány burgerek.

Erre vannak a legjobb lovaspóló- és golfpályák – „Úri sportok” Budapesten és vonzáskörzetében

2023. szeptember 29., 10:30

Reneszánszát éli a golf és a lovaspóló Budapest tájékán, így összeszedtük az aktuálisan legelegánsabb klubokat.

Reggeltől estig szeretettel Dániából – Az A99 Coffee Shop és a BaRevolution az Andrássy úton

2023. augusztus 14., 15:18

Nappal az A99 vár bennünket csodás kávéval és reggelivel, este pedig kinyílik a titkos bár kapuja, és a BaRevolution vendégei lehetünk a csodás Andrássy úti villában.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Blaha Lujza tér és környéke

2023. augusztus 8., 11:22

Merre induljunk, ha megéheztünk, koccintanánk, esetleg a közelben várakozunk, és ennénk/innánk egyet?

Az IKIIKI Jewelry és a Pleasure is pretty összebútorozott – Megnyitott a Hullám Stúdió

2023. július 10., 10:26

A Rákóczi tér a felfutó negyedek közül az egyik legizgalmasabb, és napról napra lep meg minket egy-egy újdonsággal, újabb hellyel vagy kollaborációval. Nemrég a Hullám Stúdióban jártunk.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – Az Astoria és környéke

2023. június 30., 10:55

Mutatjuk, hogy merre érdemes enni, inni, lazulni az Astoria vonzáskörzetében.

Karanténhobbiból menő vállalkozás – Pesti Richárddal, a Steap Kombucha ötletgazdájával beszélgettünk

2023. június 7., 13:46

Megjelent egy menő magyar kombuchamárka a piacon, amiről az ötletgazdát, Pesti Richárdot kérdeztük.

Zárvatermő – Új kiállítás a zárvatartás alatt a gyűjteménybe került tárgyak legjavából a Néprajzi Múzeumban

2023. április 28., 15:15

A Néprajzi Múzeum új épületet kapott, de a gyűjtemény gyarapodása a költözés alatt sem szünetelt. Ezekből a szerzeményekből közel 300 tárgy mutatkozik be a Zárvatermő című kiállításon.

Heti programajánló – Indoor Sörfesztivál, Kerala Dust, növényvásár a MANYI-ban

2023. február 23., 13:10

Japán-magyar szinkronszínházi performansz, sörfesztivál, Kerala Dust koncert – ezen héten sem érdemes otthon maradni! Különleges programokat ajánlunk, amikkel beléphetünk a tavaszba.

Ahol élmény egészségesen enni – A Szafi Pékség & Bisztró Zuglóban és Kelenföldön is vár

2023. február 20., 16:10

A fővárosban már két helyen is vár ránk a Szafi Pékség & Bisztró & Shop, Zuglóban a Nagy Lajos király útján, Kelenföldön pedig az Etele téren.

Heti programajánló – Gőzgombóc nap, Gardrób Közösségi Vásár, Kínai Újévi Fesztivál

2023. január 26., 15:06

Január 26. és február 1. között szuper programokkal feledtetjük el veletek, hogy még mindig nyakunkon a tél!

Karácsonyi vásárral és ingyenes minikoncertekkel készül a Budapesti Fesztiválzenekar

2022. december 7., 14:39

Először rendez zenés karácsonyi vásárt a Budapesti Fesztiválzenekar, december 17-én és 18-án közös ünnepi hangolódásra várják a klasszikus zene szerelmeseit a próbatermükbe.

A kincsvadászattól a Mackó szoborig – Egynapos művészeti kalandozás a Bartók Béla út környékén

2022. november 25., 00:00

A szürke téli napokat nem is lehetne jobban feldobni, mint egy művészeti töltekezéssel a Bartókon és környékén, ahol az építészet, a képzőművészet, az irodalom és a gasztronómia kéz a kézben járnak.

Belvárosi borbélybirodalom – Kipróbáltuk a Black Sheep Barbert, és milyen jól tettük!

2022. november 23., 12:40

Budapesten van egy igazi borbélynagyhatalom, a Black Sheep Barber, ahol felfrissíthetjük frizuránkat és szakállunkat, és kezünkben egy pohár whiskey-vel igazi közösségi élményben lehet részünk.

Ünnepi hangulat a Gerbeaud-ban – Christmas Jingle Pop Up shoppal vár a legendás cukrászda

2022. november 22., 15:26

Idén második alkalommal rendeznek be pop-up shopot a karácsonyi vásár ideje alatt a csodás békebeli cukrászdánál, a kávéházban pedig különleges, ünnepi menüvel várják a vendégeket.

A főváros legújabb koktélműhelyében úgy bújhatsz el, hogy közben a pezsgés közepén ülsz – Megnyitott a KAA

2022. október 28., 17:01

A Király utca 26-ban, közvetlenül a Twentysix mellett nyílt koktélműhely már kinézetével is elcsábít, de teljes képet csak egy, a bárpult mellett eltöltött este alatt kaphatunk. Megéri maradni!