Élmények a város felett – Csodás koktélok, ételek, programok és mesés panoráma a Sunhill Skybarban

tegnap, 13:49

A Sunhill április 20-án megnyitotta lenyűgöző panorámájú Skybarját, ahol csodás koktélok, borok, ízletes tapasok és zenés estek várnak ránk.

Öt gyerekkel, négy keréken járták be Nicaraguát, majd a Bartókra hozták Közép-Amerikát

Remek kávék és közép-amerikai különlegességek Nicaragua kihelyezett gasztronómiai egységében, a Bartók Béla úton!

Smash burgerezőt nyitott a Vizafogón a The Burger Project

Újpest kedvenc burgerezője a XIII. kerületben is megvetette a lábát, új éttermükben elsősorban a hamburgerek új iskolája, a smash burger hódít majd.

Ezek a helyek nyíltak Budapesten idén – Street food, teraszok, bárok és éjszakai helyek

2023. december 30., 09:10

Le ne maradj! Ezek a street food helyek, bárok, teraszok, kocsmák nyíltak idén Budapesten!

Titkos burgerbirodalom a soroksári Duna-parton – DR BBQ a Molnár-szigeten rendel

2023. november 9., 14:39

Filmbe illő helyen, a Ráckevei-Duna ölelésében található soroksári Molnár-szigeten rendel DR BBQ, ahol egy 4 méter hosszú szmókerben készülnek a füstös húsok, szaftos fogások és a vagány burgerek.

Pest mellett már Budán is élvezhetjük a glutén- és laktózmentes fogásokat a Kata Restaurantban

2023. október 30., 11:04

A Kata Restaurant fogásainál biztosak lehetünk abban, hogy glutén- és laktózmentesek is, és végre már nemcsak a pesti, hanem a budai oldalon is megtaláljuk őket.

Így biztosan jól indul a suli! – Páros menü a BelFrit üzleteiben

2023. szeptember 7., 12:09

Ha suli vagy vásárlás után jól esne valami harapnivaló, szívesen feltöltődnétek valami finomsággal, akkor a BelFrit „Back 2 school” páros menüje biztosan bejön majd nektek.

Lehet műanyagmentes a július, de legyen környezettudatos az egész év! – Íme néhány haladó szemléletű hely

2023. július 18., 10:00

Elhoztunk néhány bolygóbarátabb helyet a műanyagmentes július kampány apropóján.

Heti programajánló – Metrófesztivál, Mozgás Éjszakája, Rakpart nyitó hétvége

2023. június 15., 15:40

Nyár elején már aligha van ember, aki nem a szabadba vágyik, sőt, ezt most nemcsak az időjárás, hanem a június 15. és 21. közötti szabadtéri programok is megkövetelik!

Ha bűnbe esnél egy burgerrel, akkor van egy jó tippünk – Új helyet nyitott az All About Street Food

2023. június 5., 15:23

Egy újonnan nyílt budai hely, azonban olyan kézműves hamburgerekkel vár minket, amelyeket sehol máshol nem kóstolhatunk, és szó szerint bűnös élvezeteket nyújtanak.

Kis budapesti kerülethatározó – XV. kerület

2023. február 24., 15:40

Amikor Budapestről beszélünk, rendszerint a belső kerületek jutnak eszünkbe, pedig a város ennél sokkal több. Sorozatunk aktuális részében a XV. kerületet mutatjuk be.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Kálvin tér és környéke

2023. február 23., 12:36

Sorozatunkban a Széll Kálmán tér, a Deák Ferenc tér és a Móricz Zsigmond körtér környéke után sorra vesszük a Kálvin térhez közeli kedvenc helyeinket, a reggelizőtől a pizzériáig.

„Gyere, gyere ki a hegyoldalba” – Budapest környéki kertvendéglők anno, Hűvösvölgytől a Tabánig

2023. január 5., 00:00

Vendéglő a Mélypincéhez, Balázs Vendéglő és Disznófő Vendéglő: három hely a budai zöldben, amelyet ellepett a fővárosi közönség, ha jött a május!

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Deák Ferenc tér és környéke

2022. november 11., 14:22

Hol együnk és igyunk, ha a Deák Ferenc téren járunk.

Reflektor, I. Just Craft It Beer Fest, 47. Fővárosi Képregénybörze – Programajánló (07. 14–20.)

2022. július 14., 14:11

A nyár mindig sűrű, ezért érdemes átböngészni a programajánlónkat, hogy semmiképp se maradjatok le a számotokra izgalmasnak ígérkező eseményekről!

Kis budapesti kerülethatározó – XIII. kerület

2022. július 7., 15:35

A kerület sokkal több a folyton nyüzsgő Pozsonyi útnál vagy Újlipótvárosnál: idetartozik a Népsziget egy része, itt épült fel az ország első plázája, és a kerületben ömlik a Dunába a Rákos-patak.

Ennél édesebb hétvégét el sem tudunk képzelni – Kipróbáltuk a FELIX brunchot

2022. április 14., 11:57

Kipróbáltuk a FELIX Kitchen & Bar szombat-vasárnapi villásreggelijét.

Kis budapesti kerülethatározó – XI. kerület

2022. január 25., 13:59

Sorozatunkban bemutatjuk Budapest kerületeit. Ezúttal az egyik legfelkapottabb és legváltozatosabb helyszínre, a XI. kerületbe kalandozunk el, ami a világ legmenőbb környékei közé is bekerült.

A burgerpápa visszatért! – Háda Imre burgereitől hangos újra a Tompa utca környéke

2022. január 5., 13:06

Azt hittük, csak pop-up esemény, de kiderült: a legendás Pesti Burger alapítója, a hazai burgerforradalom kirobbantója, Háda Imre hosszabb időre visszahelyezte székhelyét a Tompa utcába!

Menő „kollégiumi bisztrókonyha” a Ferencvárosban – A Crazy Deanben jártunk

2021. november 12., 14:26

A rohamosan újjáépülő IX. kerület egyetemi övezete egy vagány, elérhető árú nemzetközi bisztróval bővült. Figyelem, nem csak egyetemistáknak!

Egy szuper nápolyi pizzéria a Bartók Béla út kevésbé felkapott részén – Tasty Pizzéria

2021. október 14., 14:15

Az olvasóknak hála sikerült beleszaladnunk az utóbbi fél év top 10 kóstolási élményébe. A Tastyt mindenkinek melegen ajánljuk!

Feltöltődés hat lábon – Kutyabarát kirándulóhelyek és étteremtippek Budapestről és környékéről

2021. július 8., 10:06

Budapest környéke elsőrangú útvonalakat tartogat, ha kedvencünkkel közös barátságunkat kirándulással pecsételnénk meg. A túra után pedig szuper kutyás vendéglátóhelyeken pihenhetjük ki a fáradalmakat.

BelFrit Street Food – Belga sült krumpli és prémium burgerek már szabadtéren is

2021. május 21., 11:50

A BelFrit már öt szabadtéri helyen is vár minket, és ugyan a mennyei sült krumpli a védjegyük, de mellé prémium burgereket és snackeket is kérhetünk.

Kolbásszal támogatott hamburger – Megnéztük a Pesti Burger-esek új helyét, a Pesti Kolbászdát

2021. január 27., 15:55

Pestről Budára költözött, a hamburger mellé kolbásszal újított a Pesti Burger és Bár – megkóstoltuk a Pesti Kolbászda brilliáns kolbászait.

Kis budapesti kerülethatározó – VIII. kerület

2020. szeptember 7., 15:17

Sorozatunkban bemutatjuk Budapest kerületeit, ezúttal a belváros egyik legtöbb sztereotípiával rendelkező negyedét, Józsefvárost, vagyis a VIII. kerületet vesszük szemügyre.