Heti programajánló: húsvéti programok, Fran Palermo-koncert, szezonnyitó a Vasúttörténeti Parkban

A húsvétot nem érdemes végig otthon tölteni, az idő kedvez például egy kiváló túrának, egy ejtőzős brunchnak, de egy locsolóbálra is kiruccanhattok.

Új étlap, különleges koktélok az ARAZ Étteremben, és egy mesés szecessziós kávézó a galérián

A közel 15 éves ARAZ Étteremben beszélgettünk Barka Áron séffel, kipróbáltuk a kedvenceket, a mesés kávézó pedig visszarepített az időben.

A belvárosban főz a séf, akinél Jamie Oliver is sorban állt – Megnéztük a Golit

Hús van, tejtermék nincs, a kenyéren kívül minden gluténmentes, a zöldségeket technikával fűszerezik, és Jamie Oliver is tanult a séftől. Itt a Goli.

Közép-európai ebéd 120 méterrel a város felett

2023. december 11., 11:15

Krúdy kedvence és régiós gyöngyszemek, bisztróhangulat és a város legizgalmasabb panorámája – megnéztük a VIRTU Restaurantot.

Növényi alapú ételek skandináv életfilozófiával tálalva – A Hÿgge Bisztróban jártunk

2023. december 1., 12:51

„Ellenszer a hideg időre, az esős napokra és a mindent beborító sötétségre” – a Hÿgge Bisztróban azt kaptuk, amire most vágyunk.

Hangulatos bisztró, kreatív séfek, kirobbanó ízek – A Rumbach Sebestyén utcában jártunk, a Remma’sban

2023. november 24., 09:55

A belváros közepén, az Astoria és a Deák tér között megbújó Remma’s Bisztróba nem először látogattunk el, és remélhetőleg nem is utoljára.

Itt találjuk a legjobb gulyásleveseket a fővárosban

2023. november 23., 10:03

7 hely, ahol biztos nem nyúlunk mellé, ha igazán jó gulyáslevest szeretnénk enni.

„A régi falusi recepteket már nem mindig cél ugyanúgy elkészíteni” – Interjú Mautner Zsófival

2023. november 10., 13:05

A múlt héten jelent meg Mautner Zsófi 17. szakácskönyve. A falusi konyhámmal Zsófi kunmadarasi házába hívja az olvasót, mi pedig ennek kapcsán beszélgettünk vele hagyományról, ízekről és újításokról.

„Ha jót eszel, jókedvű leszel” – Ízes reggelik, kiadós ebédek a Reggel Délben-nél

2023. november 9., 11:09

A Reggel Délben előző három éve elég fordulatosra sikerült, ám a finom reggelik, ebédek és az őszinteség végigkísérték a hely mindennapjait.

Egy kis brazil sziget az Akácfa utcában – Megnéztük a Corcovado-t

2023. november 3., 09:31

Feijoada, pão de queijo, coxinha és caipirinha – nem varázsszavak ezek, hanem a brazil konyha különlegességei. Amivel mi is közelebbi ismeretségbe kerülhetünk az Akácfai utcai Corcovado-ban!

Csevap, pljeskavica, grillburgerek egyszerűen és nagyszerűen – Unkija Grill & Bar

2023. október 24., 10:28

Az Unkija Grill & Bar hangsúlyos balkáni grillválasztékkal és egyéb nemzetközi finomságokkal a középpontban nyitott meg a Bródy Sándor utcában.

Gyerekeknek is szóló, kétnyelvű böngészőben mutatkoznak be Budapest legszebb épületei és legszínesebb lakói

2023. október 6., 13:04

Vidák Zsolt Budapest böngésző című, kétnyelvű albuma segítségével a legkisebbek és a kicsit nagyobbak színes, vidám és élménygazdag formában ismerkedhetnek meg a fővárossal.

Paprika János Bivallyal – Megnyílt a Pizza Manufaktúra új helye a VIII. kerületben

2023. október 6., 11:10

Ha szereted a Pizza Manufaktúrát, akkor van egy jó hírünk: már a Víg utcában is elérheted őket.

Reggeltől estig, a brunchtól a teraszbárig – A Sunhill Bistro & Skybarban jártunk

2023. szeptember 28., 13:51

A Sunhill Bistro & Skybar komplexuma egy reggeltől estig tartó ízutazásra invitál, ahol reggelizni, ebédelni, vacsorázni és bulizni is lehet kora reggeltől késő estig a Tabán szomszédságában.

A főzés meditáció, a meditáció pedig önmagunk legmélyebb megértése

2023. szeptember 27., 14:31

A Koreai Kulturális Fesztivál keretén belül Jeong Kwan koreai szerzetesnő-filozófus-séf programjára voltunk hivatalosak.

Vagány vegán konyha a Csarnoknegyedben – Megnyitott a Szabad Új Hely

2023. szeptember 22., 12:09

A Rákóczi téri Vásárcsarnok mögött nemrég megnyitott Szabad Új Hely egy közvetlen és nagyon laza hangulatú gasztrokocsma vegán konyhával.

Diákbarát, egyszerű, mégis van menőségi faktor – A Simon's HotDog-ot teszteltük

2023. szeptember 21., 13:26

A Simon's Burgert nagyon bírjuk, de milyenek itt a hot dogok?

Számos meglepetést tartogat ez a Budapest-közeli bisztró és hotel – A HIGH5 Bistro és a Flow Hotel & Conference

2023. szeptember 11., 10:14

28 km-re Budapesttől, az M5-ös autópálya inárcsi lehajtójánál találjuk a Flow Hotel & Conference-t és a HIGH5 Bistrót, ahol a modern stílus és az elegancia barátságos kiszolgálással párosul.

Lélegzetelállító panoráma, letisztult ételek és profi vendéglátás – Az Aranybástyában jártunk

2023. augusztus 16., 13:42

Egy étterem, amiért érdemes megmászni a Várnegyedet.

Öt különleges program augusztus 20-ra a tűzijátékon túl

2023. augusztus 15., 10:22

Az Szent István napi rendezvényekről sokaknak azonnal a tűzijáték jut eszükbe, pedig augusztus 20-án sok más színes, és akár füstmentes szórakozásban lehet részünk.

Magyar konyha egy csipetnyi trükkel és kreatív csavarokkal – Ilyen a Teyföl Szentendrén

2023. július 28., 17:03

A május elején a szentendrei Városház téren megnyitott hangulatos étteremben a magyar konyha jól ismert ételeit kínálják, de alaposan megbolondítva, mégis megtartva az eredeti ízvilágot.

Van az a szerelem, ami nem múlik el – A D’Al Michele római szeletes pizzája pont ilyen!

2023. július 24., 15:56

Egy forró nyári napon leugrottunk a Lajos utca túloldalára, a szerkesztőséggel átellenben, és ámulatba estünk, hogy hogyan fér el a D’Al Michele kis terében több mint 10-12-féle pizza.

Tudod, mi az a gilgeori toast? – Koreai nyúlós-sajtos szendvicset árul az Eggi

2023. július 21., 11:15

Megnéztük az Akácfa utca Eggijét, hogy mégis mik azok a gilgeori toastok.

Hamisítatlan balkáni konyha, nyaralásaink ízeivel – Az újlipótvárosi Csevapivóban jártunk

2023. július 17., 16:10

Heló, csevap, pljeskavica és ajvár! Csak Újlipóciáig kell utaznunk ahhoz, hogy autentikus balkáni finomságokat kóstolhassunk.

Kiruccanás Budapestről – Michelin-csillagos séfek, hungarikum koktél és paprikás csoki, less be a Fajszi Paprika Manufaktúrába!

2023. július 14., 09:33

A legmagyarosabb fűszerünk, a pirospaprika a Bács-Kiskun megyei Fajszon készül egy Duna-parti kis üzemben.