Mutatunk egy helyet, ahol egész nap királyi reggeli és még annál is sokkal több vár!

tegnap, 09:46

A Centrál Kávéház egész napos reggelivel, megújult étlappal, pazar koktélokkal, különleges kávékkal és élő zenével vár ránk.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Pozsonyi út

Bőség a Pozsonyin – itt egyél, ha Újlipócia szívcsakrájában jársz!

7 különleges vacsorahelyszín az ünnepi időszakra

2023. december 4., 15:34

Egy különleges vacsorahelyszín sokat segít abban, hogy átadjuk magunkat az ünnepnek. A következő 7 hely bármelyikén ünnepi hangulatban lesz részünk!

Kellemes kikapcsolódás a körúttól két lépésre – Ilyen az Anantara New York Palace Hotel Spa

2023. november 3., 11:51

Ha edzenél vagy kikapcsolódnál, az Anantara Hotel wellnessrészlege kiváló választás.

Vacsora a New York Kávéház karzatán? – A White Salonnak hála már ilyet is lehet

2023. október 31., 12:58

A White Salon egy Michelin Guide által ajánlott étterem a New York Palotában.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Blaha Lujza tér és környéke

2023. augusztus 8., 11:22

Merre induljunk, ha megéheztünk, koccintanánk, esetleg a közelben várakozunk, és ennénk/innánk egyet?

A szervizdíj nem egyenlő a borravalóval, az elégedettség kifejezésével

2023. augusztus 2., 15:08

Hová megy a szervizdíj, és miért nem ugyanaz, mint a borravaló?

Ezek Budapest legfájóbb luxusveszteségei – Hotelek, éttermek és üzletek

2023. június 13., 14:57

Az alábbiakban összeszedtük, hogy mely szállodákkal, vendéglátóegységekkel és üzletekkel lenne még menőbb napjainkban a luxusélet Budapesten.

Filmek, amikért érdemes moziba menni – Februári moziajánló

2023. február 9., 15:40

Az olyan rendezők legújabb alkotásai mellett, mint Steven Spielberg, Darren Aronofsky vagy Martin McDonagh, több filmfesztivált is ajánlunk februárra.

Ezek a helyek nyíltak 2022-ben Budapesten

2022. december 31., 00:18

A teljesség igénye nélkül összegyűjtöttük, milyen helyekkel gazdagodott Budapest 2022-ben.

Múlt nélkül nincsen jövő – Wolf Andrással séffel a New York Palota új részlegében, az Atriumban beszélgettünk

2022. augusztus 9., 11:54

Wolf Andrással, az Anantara New York Palace corporate chefjével múltról, jelenről, hagyományokról, innovativitásról, magyar bisztrókonyháról, szenvedélyről és elhivatottságról beszélgettünk.

Szállodateszt – Egy éjszaka az Anantara New York Palotában

2022. június 24., 11:25

Lehetőségünk nyílt, hogy a földszinttől a padlásig bejárjuk az Anantara New York Palotát, és megtapasztaljuk, milyen eltölteni egy éjszakát Budapest egyik legkülönlegesebb szállodájában.

Bagel, ami összeköt – Kipróbáltuk a Brooklyn Bagel kóser szendvicseit és babkáit

2022. június 17., 10:45

A bagel sokunk kedvence, anélkül, hogy tudnánk, valójában egy tradicionális zsidó ételt fogyasztunk, ami kóser változatban is elkészíthető. Most ebben a formában is kipróbálhattuk a Brooklyn Bagelben.

Egy feketét és egy verset kérek! – Megnéztük az újranyitó Centrál Kávéházat

2022. április 8., 10:20

Megújult a 135 éves Centrál Kávéház, ahol most átélhetjük a a századfordulós grand cafék hangulatát. Megnéztük, leteszteltük, és az irodalmi étlapról is csemegéztünk.

„New York, te kávéház, te félvilágnyi város!” – Az Anantara New York Palace a századforduló hangulatával és modern luxussal vár

2022. március 4., 13:18

A legendás New York Palota fordulatos történetének nyomába eredtünk, melynek kávézója és hotelszobái most a századforduló pazar hangulatával és a modern kor luxusával várják az idelátogatókat.

Skandináv Filmfesztivál, Cézanne-kiállítás, Hadik Brunch – Programajánló (10. 28. – 11. 03.)

2021. október 28., 15:16

Mutatjuk a következő hét nap szerintünk legizgalmasabb programjait.

„A fiatalság, a szépség tiszavirág-életű” – Interjú Tombor Nelli modellel és séffel

2021. május 20., 10:34

A modellel és séffel arról is beszélgettünk, mit adott neki New York, miért költöztek haza, mennyire volt húzós modellként beállni híres séfek keze alá dolgozni.

Budapesti Tavaszi Fesztivál, Cseh Filmkarnevál és a költészet napja – Programajánló (04. 08–14.)

2021. április 8., 15:02

Online koncertet ad a Carson Coma, újrázik a X. Mozinet Filmnapok, 3. szülinapját ünnepli a POKET, és Bérczesi Róbert dalszövegkönyvének bemutatójára is a napokban kerül sor.

Moho sapiens, exobolygók, Instant Ázsia és Pancs piac – Programajánló (03. 18–24.)

2021. március 18., 15:52

Úgy fest a következő pár hétben még jobban kell figyelnünk arra, hogy otthon maradjunk, ám szerencsére nem fogunk unatkozni. A következő napokban Ázsiától az exobolygókig számos helyre kalandozhatunk.

CAFe Budapest fesztivál, Nyitott Főzdék Napja, Vegan Sunday Market – programajánló (10.08–14.)

2020. október 8., 16:22

A következő napokban a kultúráé lesz a főszerep Budapesten.

Kádár pincére volt, Yoko Ono pedig üvöltözött vele – Berkes Gyulánál, a Biarritz tulajdonosánál jártunk

2019. szeptember 3., 17:17

Berkes Gyula végigélte a rendszerváltás utáni időket, a molekuláris konyha térhódítását, a fine dining, street food és vegán lázat – és még mindig ugyanazt a klasszikus, francia szemléletű, magyar tradíciókon alapuló konyhát viszi, amit 25 éve megálmodott. A Biarritzban vele beszélgettünk.

Art deco beltér, a legújabb ausztrál trendekre reflektáló választék – ilyen a Horizont Café

2019. január 18., 14:39

Adott volt egy speciális kialakítású tér: egy néhai mozi hallja – itt találta meg helyét az előd nevére reflektáló Horizont Café.

Májusi programajánló

2017. május 2., 14:22

Kellemes kora nyári esték, gasztrofesztiválok és rengeteg szabadtéri koncert – a májusi programok már-már a közelgő forró évszakot idézik.

Februári programajánló

2017. február 1., 09:57

Papíron még javában zajlik a tél februárban, ám a programokat tekintve érezni a tavasz közeledtét, nemcsak mennyiségben, hanem minőségben is.

Hétvégi programajánló (10.20–23.)

2016. október 20., 13:15

A Gergely-naptár kitolt a hosszú hétvégére ácsingózókkal, mert október 23. most vasárnapra esik, ettől függetlenül tartalmas eseményekkel érkezik a forradalmi hétvége.