Hétvégi programajánló: Budapest Park nyitó hétvége, PesText Tavasz, Jazzfest Budapest

3 órája

A Budapest Park nyitó hétvégéjével hivatalosan is elkezdődik a kinti buliszezon. Emellett sok más programot is tartogat programajánlónk!

A kötelezőktől a rejtett látnivalókig – Mit csináljunk a Városliget környékén?

Ha maradna néhány óránk vagy egy szabad délutánunk, szuper programokkal tölthetjük a Városligetben.

Ne hagyd magad esőnapon! – Jó programok arra az esetre, ha szakad az eső

Esős időben a programjainkat átalakítjuk, és több figyelmet fordítunk a zárt helyes időtöltésre. Ehhez adunk tippeket, mert szerencsére Budapest egy olyan város, ahol bőven van miből válogatni.

Hétvégi programajánló: nőnapi minifeszt, Fatboy Slim, Oscar-nap a Művészben

A március 7. és 10. közötti napokon sokszínűség várható, így nem árt előre tervezni, hogy ne maradjatok le semmiről. Fatboy Slim is most érkezik a fővárosba az Akvárium Klub 10. szülinapja alkalmából.

Ezeken a napokon ingyenesek a budapesti múzeumok

Összegyűjtöttük, mikor lehet ingyen bejutni a múzeumokba és a galériákba, hogy díjmentesen is tudjunk kultúrát fogyasztani.

Hétvégi programajánló: Frankofón Filmnapok, Fényművészet a Biodómban, szobanövényvásár a Lumenben

A szép tavaszias napok egyre jobban meghozzák a kedvünket az olyan programokhoz, amelyekkel a lakásunkat is kicsinosíthatjuk.

Sétálójeggyel nyit újra a Szentendrei Skanzen – Idén már a húsvéti szezonnyitás előtt is bejárhatjuk

Már a kora tavaszi hétvégéken is felfedezhetjük a Szentendrei Szabadtéri Néprajzi Múzeumot.

Március 5-én a Néprajzi Múzeum legtitkosabb szegleteit is bejárhatjuk

Közeledik március 5-e, a Néprajzi Múzeum Napja és egy újabb időszaki tárlat megnyitója.

Szecesszió, art deco és népművészet női perspektívából – A Hagyományok Háza új kiállításán jártunk

Női iparművészek és népművészek munkáján keresztül mutatkozik be a XX. század elejének két fontos stílusa, a szecesszió és az art deco.

Kiváltságosok ételéből a karácsony esszenciájává vált – A mézeskalács nyomában

2023. december 19., 12:01

Bár a karácsonyi csillogáshoz kapcsoljuk, a mézeskalács jóval régebbi, mint ez a hagyomány. Az első édesség történetét jártuk körbe.

Megnyílt az év kiállítása, és mi vagyunk a sztárjai

2023. december 14., 16:17

500 év házasság- és nőtörténetét mutatja be a Nemzeti Múzeum új kiállítása.

Ha a megállók mesélni tudnának – A 70-es troli

2023. november 30., 15:26

Új sorozatunkban a budapesti tömegközlekedés járatait vesszük sorra: a történetüket és hogy milyen látnivalók, történetek várnak bennünket az egyes megállókban. A 70-es trolival kezdünk.

Karácsony és advent saját kézzel – Workshopok az ünnepi készülődéshez

2023. november 24., 15:33

Lassuljunk le kicsit, és készüljünk az ünnepre szuper karácsonyi workshopokkal, az adventi koszorútól a karácsonyfadíszen át a szaloncukorig!

Hétvégi programajánló – 7. Magyar Klipszemle, Márton-napi mulatság a Rómain, 20 forintos könyvvásár

2023. november 8., 15:12

Didergős, ködös reggelek és esték ide vagy oda, november 9. és 13. között sem áll meg az élet Budapesten! Ha a következő napokban igazán kikapcsolódnátok, akkor csekkoljátok hétvégi ajánlónkat!

Pont egy nappal több – Mit csináljunk, hova menjünk a hosszú hétvégén?

2023. október 20., 11:24

Az előttünk álló hosszú hétvégén visszatér a jó idő, így programozhatunk, ahogy csak a csövön kifér. Ehhez adunk pár jó tippet, a kiállítástól kezdve a mozin és a zenén át a kirándulásig.

A közeledő Távol-Kelet – A koreai stílus című kiállítás a Néprajzi Múzeumban

2023. október 18., 12:01

A Szöul Történeti Múzeum kiállítása, melynek címe A koreai stílus – Hagyományos öltözék és lakás Szöulból október 18-a és 2024. február 18-a között tekinthető meg a Néprajzi Múzeumban.

Hétvégi programajánló – Szemrevaló Filmfesztivál, Budapest Design Week, Főzdekocsmák Éjszakája

2023. október 4., 16:12

Október eleje kedvenc visszatérő programjainkat hozza el, mint például a Szemrevaló Filmfesztivált, a Budapest Design Weeket vagy az UH Festet. A többi izgalmas eseményt pedig a cikkben megtaláljátok!

Stúdiólátogatások, izgalmas előadások – Jön a jubileumi, 20. Budapest Design Week

2023. október 2., 11:13

A Budapest Design Weeken részt vehetünk kerekasztal-beszélgetéseken és szakértői előadásokon, de menő márkák műhelyeinek kulisszatitkait is megismerhetjük.

A magyar származású fotós elhozza a Néprajzi Múzeumba az amazóniai indiánok fontos üzenetét – Indiánok. Lelkek. Túlélők.

2023. szeptember 19., 13:14

Indiánok. Lelkek. Túlélők. címmel Magyarországon először láthatjuk a kortárs Claudia Andujar magyar származású fotóművész munkásságát, a São Pauló-i Vermelho Galéria közreműködésével.

Hétvégi programajánló – Klasszikus Film Maraton, Lánchíd fesztivál, Kulturális Örökség Napjai

2023. szeptember 13., 16:24

A kellemes őszi időben érdemes kimozdulni, hiszen szeptember 14. és 17. között is rengeteg izgalmas program vár a fővárosban.

Öt különleges program augusztus 20-ra a tűzijátékon túl

2023. augusztus 15., 10:22

Az Szent István napi rendezvényekről sokaknak azonnal a tűzijáték jut eszükbe, pedig augusztus 20-án sok más színes, és akár füstmentes szórakozásban lehet részünk.

Csepel bringa, kisvasút, Kincsem, a Vaják és egy sosemvolt erdélyi meseváros – A Szentendrei Skanzenben jártunk

2023. augusztus 2., 11:35

A hatalmas területen elnyúló szabadtéri múzeumban időben és térben is utazhatunk Magyarország területén, sőt még a határon túlra, Erdélybe is. Ismerős, mégis egy másik világ.

Budapest Szubjektív – Poprádi Flóra (Cukovy)

2023. július 11., 11:22

Új interjúsorozatunkban ismert embereket kérdezünk meg arról, hogy milyen a viszonyuk Budapesthez, mit szeretnek benne, melyek a kedvenc helyeik. Poprádi Flóra a harmadik alanyunk.

Budapest Szubjektív – Kolodko Mihály

2023. június 26., 13:20

Interjúsorozatunk új része a magyarországi gerillaszobrászat méltán népszerű, első számú alkotójával, a miniszobraival elhíresült Kolodko Mihállyal készült.

Heti programajánló – Metrófesztivál, Mozgás Éjszakája, Rakpart nyitó hétvége

2023. június 15., 15:40

Nyár elején már aligha van ember, aki nem a szabadba vágyik, sőt, ezt most nemcsak az időjárás, hanem a június 15. és 21. közötti szabadtéri programok is megkövetelik!