Békebeli, mégis 21. századi – A 21 A Magyar Vendéglőben jártunk

A 15 éves 21 A Magyar Étterem máig tartja magát a kezdeti koncepcióhoz, miszerint kizárólag a magyar konyha remekeit és magyar borokat kínálnak.

Egy falat Tokió a belváros közepén – Megnyitott a CUBE Sushi

Az újonnan nyitott CUBE Sushi igazi kortárs japán konyhával, kirobbanó, autentikus ízekkel és vagány, indusztriális enteriőrrel vár minket.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Rákóczi tér és környéke

Húsz éve még a város egyik hírhedt tere volt, ma egy eklektikus bohém negyed nő ki a Rákóczi tér környékén. De mit együnk és igyunk, ha erre járunk?

Olasz tésztázót nyitottak az Amore di Napoli tulajdonosai – Ha autentikus carbonarára vágynánk

25-féle olasz alaptészta és egy kis trattoriabeütés. Megnéztük az Amore di Napoli kis testvérét, az Amore′ – Pasta e Bastát!

Hagyományos és modern vietnámi ízek összeborulása – Megnéztük a 94' konyha & bárt

Vietnámi kolbász, mangós-mogyorós szósz és a város legroppanósabb malacbőre – izgalmas vietnámi konyhát találtunk a Falk Miksa utcában.

Hogyan nem lett hidroplán-nagyhatalom Budapestből: az egykori hidroplánkikötő a Gellért térnél

Kevesen tudják, pedig nap mint nap elmennek az emléktábla előtt: a múlt század 20-as éveiben hidroplánkikötő működött a Szabadság híd budai hídfőjénél, a mai Szent Gellért térnél.

Kencék, gold kiwi és pho – Ezt kapjuk a Lehel Csarnokban

Bejártuk a város egyik legnépszerűbb piacát, egyben legmegosztóbb épületét, hogy feltérképezzük, mit és milyen áron szerezhetünk be most itt.

Bocs, itt még mindig isteni a focaccia! – Új egységet nyitott a Scusi az Arany János utcában

Új egységgel jelentkezett az olasz szendvicskülönlegesség budapesti kirendeltsége.

Modern külső, budai báj, napfényes tér – Megnéztük a felújított VakVarjú Budát

A megújult VakVarjú Budában nemcsak jót ehetünk, de egy komplett gasztroélményt is kapunk.

Márciusban PetSa bolhapiac néven nyit újra az egykori PeCsa bolhapiac

Március 16-án Ferencvárosban, a Soroksári úton nyit újra a piaclegenda, ami hétről hétre várja majd a budapestieket.

Új étlap, különleges koktélok az ARAZ Étteremben, és egy mesés szecessziós kávézó a galérián

A közel 15 éves ARAZ Étteremben beszélgettünk Barka Áron séffel, kipróbáltuk a kedvenceket, a mesés kávézó pedig visszarepített az időben.

Újabb Biang nyílt – Különleges fogásokkal újít Wang Mester az Astorián

Színes dekorációval és egy újfajta tésztával csábít a Biang Bisztró legújabb egysége az Astorián.

Új helyet nyitott a közönségkedvenc ázsiai – A padthai wokbart már a Hegyvidéken is megtaláljuk

Megnyitott a padthai új egysége a Hegyvidéken, a MoM Sportban, így az ázsiai ízek rajongói nem maradnak finom falatok nélkül a környéken.

Így szakítottak ők – Karcolatok szakításról, Valentin-napról és a randi intézményéről

Csokor rózsa, cukormáz és romantika? Vagy valami teljesen más? Néhány ismert és kreatív művész történetét olvashatjátok a szakításról, hozzáállását a Valentin-naphoz vagy éppen a randi intézményéhez.

Olasz gasztrokaland és toszkán borok Budapest szívében: Mercatino Ristorante Enoteca

Mindössze pár lépésre a Lánchídtól találjuk a Mercatino Ristorante Enotecát, ahol egy ebéd vagy vacsora erejéig Észak-Olaszországba csöppenhetünk.

Különleges randiötleteket mutatunk a szerelmesek napjára!

Hamarosan itt az év egyik legromantikusabb napja, Budapest pedig számos remek programot tartogat, ha elvinnénk kedvesünket egy felejthetetlen randira.

Egy tál napfény az egykori buszpályaudvaron – Megnyitott a LuLu

Napfényes fogások, csupa fény tér, színes ceruzák és dőzsölős brunchok – megnyitott a LuLu.

A street food Anatóliából, ami simán veri a gíroszt – A Tantuni House-ban jártunk

Fűszeres darált hús tekercsben Anatóliából – a török street foodra épült Tantuni House-ban jártunk.

Hagyomány és állandóság a kertvárosban – Erzsi Mamánál jártunk vendégségben

Hagyománytisztelet és nosztalgia, házias ízek és emberes adagok – Erzsi Mama Konyhájában megállt az idő, és mi így szeretjük!

Nagy zabálás kis Kínában – Űzd el a januári hideget hot pottal!

Forró, csípős levesek, egzotikus hozzávalók, krémes szószok és többórányi lakmározás – a hot pot a legjobb, ami januárban történhet velünk.

Az új év első kedvence – Régi-új helyen nyitott meg a 101Neo

Még csak 3 nap telt el az évből, de már van új kedvencünk: a 101Neo őrületes levesei a januári rosszkedvet is azonnal megszüntetik.

Ezek a helyek nyíltak Budapesten idén – Street food, teraszok, bárok és éjszakai helyek

2023. december 30., 09:10

Le ne maradj! Ezek a street food helyek, bárok, teraszok, kocsmák nyíltak idén Budapesten!

Kéhli Vendéglő: az utolsó óbudai mohikán története a borozótól Krúdyn át a feltámadásig

2023. december 29., 14:38

Szinte az egyetlen óbudai vendéglő, amely a nyitás óta a mai napig üzemel – egy elfeledett világ lenyomata, a Kéhli Vendéglő.

MOST már aztán igazán kortárs! – Új célokkal néz a jövőbe a belváros egyik kedvenc törzshelye

2023. december 18., 14:57

Újrahangolt ételek, friss programok, régi hangulat és új kihívások: a MOST bisztró új élete.

Műjégpályára néző panoráma, békebeli hangulat – A Városliget Café & Restaurantban jártunk

2023. december 15., 12:59

A műjégpálya épületében kapott helyet a Városliget Café & Restaurant, ahol békebeli hangulat és a századfordulós polgári konyha fogásai várnak ránk.