Itt aztán nincs kispórolva a péksütiből a töltelék meg a szeretet sem – A diósdi Pékanyuban jártunk

tegnap, 09:27

Új, nagyobb, szebb helyre költözött a Pékanyu, Diósd kedvenc péksége, ahol nemcsak finom kenyerek, de jó közösség is vár.

80 éven át 1000 fő mulatott Buda legszebb kertvendéglőjében – Ilyen volt a Budagyöngye

Reneszánsz estek, romantikus fák hűsítő árnyéka és a legjobb táncdalénekesek műsora várta közel 100 évig a budaiakat.

Olasz tésztázót nyitottak az Amore di Napoli tulajdonosai – Ha autentikus carbonarára vágynánk

25-féle olasz alaptészta és egy kis trattoriabeütés. Megnéztük az Amore di Napoli kis testvérét, az Amore′ – Pasta e Bastát!

Hétvégi programajánló: Botanique Showroom, Beton.Hofi-koncert, Tavaszi Etyeki Piknik

Április közepe felé haladunk, az idő kiváló, a programok pedig pörögnek! A hétvégén irány lazulni a Tavaszi Etyeki Piknikre, vagy ha éppen pörgésre vágytok, akkor a főváros ismét tartogat egy s mást!

A pestiek a humorban nem ismernek tréfát – A legendás pesti vicc

Manapság a pesti vicc már leginkább mémek formájában terjed az interneten. De volt idő, amikor másfél óra alatt átért Pestről Budára.

Hétvégi programajánló: Bartók Tavasz, Sakura ünnep a Füvészkertben, Carson Coma 5. születésnap

Vibráló pezsgés a Bartókon, tulipánszüret a Dunakanyarban, Sakura ünnep a Füvészkertben és még sok más izgalmas program várható a most következő, igazán nyárias hétvégére!

6 különleges helyet mutatunk, ahol csodás tavaszi ebéd vár

Budapest hemzseg a jobbnál jobb éttermektől, melyek közül számos hely kínál ár-érték arányban kiváló ebédmenüt.

Zseniális poszttal reflektált az Iparművészeti Múzeum az Oscar-gála ruháira

Az Oscar-gálán felvonuló ruhákhoz illeszti a gyűjtemény darabjait az Iparművészeti Múzeum Facebook-bejegyzése.

Őstermelők, háztáji húsok, virágpiac és a magyar Time Out Market – Ezt kapjuk a Fehérvári úti Vásárcsarnokban

Új sorozatunkban a budapesti piacokat vesszük szemügyre: első állomásunk a Fehérvári úti Vásárcsarnok a 11. kerületben.

Indul a nyár – Már Hűvösvölgyben is kapható a Balaton egyik kedvenc lángosa!

Bár a tavasz már februárban kopogtat, ha nyári hangulatra vágyunk, akkor a hűvösvölgyi Strand Lángos & Bistróban a helyünk!

Ultracsokis babkával vették be a Klauzál teret az egykori fine dining étterem tulajdonosai

Fine dining étteremből pékség: a volt Baraka tulajdonosai a Klauzál téren nyitottak pékséget, izgalmas kínálattal és a város legcsokisabb babkájával.

Európa legjobb koraszülöttkórházai közé tartozott, épülete most üresen áll

Érdekes története van a Bakáts tér elhagyott kórházának, ahol kezdetben női magánklinika és a szegény sorsú betegeknek létrehozott intézet is volt.

Szecesszió, art deco és népművészet női perspektívából – A Hagyományok Háza új kiállításán jártunk

Női iparművészek és népművészek munkáján keresztül mutatkozik be a XX. század elejének két fontos stílusa, a szecesszió és az art deco.

A hazai streetfotózás úttörője, aki lehetett volna a magyar Cartier-Bresson – Kereki Sándor a Capa Központban

Kereki Sándor az utcát fotózta már a streetfotózás kifejezés megszületése előtt is. Életmű-kiállítása február 4-ig látható a Capa Központban.

Megfizethető és finom pizza a Váci utca közepén – Megnyílt a Passata 2.0

Megfizethető, finom és közérthető. Korrekt nápolyi pizzák a Váci utcából.

Amikor a Nemzeti Múzeum jégpályáján jelmezes esteket tartottak

Már a századfordulón sem csak a Műjégpályán korcsolyáztak a budapestiek, hanem olyan érdekes helyeken is, mint a Nemzeti Múzeum udvara.

Ha fergeteges házibuli-hangulatra vágysz, irány a Doboz!

Bulizz pénteken és szombaton hajnalig a belváros egyik legjobb klubjában!

Mi lapul a hangversenyterem alatt? – Kulisszák mögött a Müpában

2023. december 20., 12:55

Ki az, aki a sztárok kényelméről gondoskodik, vagy akinek a lélegzetelállító ruhákat köszönhetjük? Benéztünk a színfalak mögé a Müpában.

Korzó és gasztroközpont – Mautner Zsófival a Pozsonyi útról és környékéről beszélgettünk

2023. december 13., 14:36

Podcastünk legfrissebb epizódjában Mautner Zsófival a Pozsonyi úton kalandoztunk.

Ahol akár 250 forintért sörözhetünk, 2999 forintért korlátlanul ihatunk, és hétköznap is bulizhatunk!

2023. december 13., 10:03

A belváros népszerű és egyik legnagyobb szórakozóhelyén akár hét közben is bulizhatunk.

Hangulatos bisztró, kreatív séfek, kirobbanó ízek – A Rumbach Sebestyén utcában jártunk, a Remma’sban

2023. november 24., 09:55

A belváros közepén, az Astoria és a Deák tér között megbújó Remma’s Bisztróba nem először látogattunk el, és remélhetőleg nem is utoljára.

Már 1500 Ft-ért is jóllakhatunk Budapest két legnagyobb karácsonyi vásárában

2023. november 21., 14:14

A nyitás napján bejártuk Budapest két legnagyobb karácsonyi vásárát a Vörösmarty téren és a bazilikánál. Kóstoltunk, és a programokat is megnéztük.

Őrült jó bulit ígér a Mazel Tov csapata – Megnyitott a Balagan bár és bisztró

2023. november 15., 11:42

Szabályok és kötöttségek nélküli bulihelyet nyitott a Mazel Tov csapata, remek koktélokkal és őrületes ízekkel. Megnéztük a Balagant!

Budapest kedvenc Bauhaus bisztrója – Megnéztük az ikonikus Pasarét Bisztrót

2023. november 15., 00:00

A lassan 10. születésnapját ünneplő Pasarét Bisztró, mely nem csak a helyiek kedvenc törzshelye, de a budai buszforduló étterme, a Bauhaus építészet egyik ikonikus épületében kapott helyet.

Titkos burgerbirodalom a soroksári Duna-parton – DR BBQ a Molnár-szigeten rendel

2023. november 9., 14:39

Filmbe illő helyen, a Ráckevei-Duna ölelésében található soroksári Molnár-szigeten rendel DR BBQ, ahol egy 4 méter hosszú szmókerben készülnek a füstös húsok, szaftos fogások és a vagány burgerek.