Köss ki Budapest legújabb vízparti báréttermében!

tegnap, 16:28

Április közepén nyitott meg Budapest legújabb bárétterme, ahol a város lenyűgöző panorámájával körbe véve várhatjuk a naplementét.

A borbár, ahol mindennap egy jó házibuliba futsz bele – Megnéztük a Parlét

tegnap, 12:16

A Parléban akkor sem kell feszengened, ha egyedül érkezel, vagy ha nem értesz igazán a borokhoz. Sallangmentes házibuli-hangulat vár remek italokkal!

Bulizz, kávézz, sörözz vintage ruhák között! – Több funkcióval is vár a megújult Komondors

A Komondors Vintage Shopban már nemcsak ruhákat vásárolhatunk, de bulizni és egy kávéra, sörre is érdemes betérni.

Ezek a gasztrohelyek nyíltak Budapesten 2024 első harmadában

Nokedli street foodra hangszerelve, gourmet-lángos, orosz sütemények és égetett zöldségek – ezek a helyek nyíltak az év első harmadában!

Békebeli, mégis 21. századi – A 21 A Magyar Vendéglőben jártunk

A 15 éves 21 A Magyar Étterem máig tartja magát a kezdeti koncepcióhoz, miszerint kizárólag a magyar konyha remekeit és magyar borokat kínálnak.

Nem minden pezsgő prosecco, de minden prosecco pezsgő! – Megnéztük a Habozót

Biodinamikus nyerspezsgők, pét-natok, proseccók, ingyenes kóstolók és otthonos buborékos-gyorstalpaló a Pozsonyi úti Habozóban.

Egy falat Tokió a belváros közepén – Megnyitott a CUBE Sushi

Az újonnan nyitott CUBE Sushi igazi kortárs japán konyhával, kirobbanó, autentikus ízekkel és vagány, indusztriális enteriőrrel vár minket.

Mutatunk egy helyet, ahol egész nap királyi reggeli és még annál is sokkal több vár!

A Centrál Kávéház egész napos reggelivel, megújult étlappal, pazar koktélokkal, különleges kávékkal és élő zenével vár ránk.

Hogy jól kezdődjön a nap – 10 helyet ajánlunk tavaszi bruncholáshoz

Tíz helyet ajánlunk kényelmes, ráérős tavaszi brunchokhoz.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Rákóczi tér és környéke

Húsz éve még a város egyik hírhedt tere volt, ma egy eklektikus bohém negyed nő ki a Rákóczi tér környékén. De mit együnk és igyunk, ha erre járunk?

Hétvégi programajánló: I Bike Budapest, Baxter Dury-koncert, Wekerlei Garázsvásár Fesztivál

Miért is ne mozduljunk ki ezeken a hűvös napokon? Főleg, hogy elég tartalmas és változatos események várnak ránk a hétvégén…

Time Out Market nyílik Budapesten

A Time Out Market Budapest a tervek szerint 2025-ben nyitja meg kapuit, és a város legjobb kulináris és kulturális tehetségeinek ad majd otthont.

6 különleges helyet mutatunk, ahol el tudod készíteni a tökéletes szelfit

Legyen szó városi kiruccanásról, barátnős estéről vagy randiról, cikkünkben 6 olyan különleges helyet mutatunk, ahol lenyűgöző szelfiket lehet lőni.

80 éven át 1000 fő mulatott Buda legszebb kertvendéglőjében – Ilyen volt a Budagyöngye

Reneszánsz estek, romantikus fák hűsítő árnyéka és a legjobb táncdalénekesek műsora várta közel 100 évig a budaiakat.

Egy héten át piscoalapú koktélokkal vár mindenkit a Blue Fox The Bar

Ha mindig is érdekelt benneteket, mi az a pisco, és milyen ízvilággal működik igazán, akkor most érdemes ellátogatnotok a Kempinski Hotel bárjába.

Öt gyerekkel, négy keréken járták be Nicaraguát, majd a Bartókra hozták Közép-Amerikát

Remek kávék és közép-amerikai különlegességek Nicaragua kihelyezett gasztronómiai egységében, a Bartók Béla úton!

Hagyományos és modern vietnámi ízek összeborulása – Megnéztük a 94' konyha & bárt

Vietnámi kolbász, mangós-mogyorós szósz és a város legroppanósabb malacbőre – izgalmas vietnámi konyhát találtunk a Falk Miksa utcában.

Forró éjszakák a Rózsaszín Cicákban – Ilyen volt Budapest első igazi sztriptízbárja

A könnyű lányok csak úgy vonzották a nehézfiúkat Budapest első, maszek night-clubjában.

6 különleges helyet mutatunk, ahol csodás tavaszi ebéd vár

Budapest hemzseg a jobbnál jobb éttermektől, melyek közül számos hely kínál ár-érték arányban kiváló ebédmenüt.

Smash burgerezőt nyitott a Vizafogón a The Burger Project

Újpest kedvenc burgerezője a XIII. kerületben is megvetette a lábát, új éttermükben elsősorban a hamburgerek új iskolája, a smash burger hódít majd.

Mostantól vasárnaponként már délutánba nyúlóan is reggelizhetünk a Matild Palace-ban

A hotel és a Spago Budapest szükségét érezte, hogy egy sunday brunchcsal is előrukkoljon.

A bubble tea türkizkék birodalma – Kipróbáltuk a Biu!Tea-t a Jászai Mari térnél

Nagyon cuki bolt, játékos bubble tea-k, beköszönő gyerekkor a Jászai Mari téri Biu!Tea-nél.

A családias, a pici és az irodalmi – 3 új kávézó a tavaszra

Az alábbi 3 hely a közelmúltban nyílt, és 3 teljesen különböző irányból közelítenek a kávé felé.

„Üljön át másik gépjárműbe!” – A 2013. márciusi nagy havazás mémmé vált káosza

Bár 2013. március 14-e egy kellemes tavaszi napnak indult, napokig tartó káosz és egy mémmé vált sms lett a vége.

Buli, koncert és vacsora a csillagos ég alatt – Tavaszi nyitófesztivál a Dobozban

A Dobozban március 14-től a heti ötnapos nyitvatartás és az ingyenes belépés mellett extra kedvezmények várnak.