Kencék, gold kiwi és pho – Ezt kapjuk a Lehel Csarnokban

Bejártuk a város egyik legnépszerűbb piacát, egyben legmegosztóbb épületét, hogy feltérképezzük, mit és milyen áron szerezhetünk be most itt.

Hétvégi programajánló: koreai bolhapiac, Budapest FotóFesztivál, Budapesti Színházak Éjszakája

A hétvége az aktív pihenésé is: változatos tavaszi programok az erdőtúrától a Színházak Éjszakáján át a Gastro Discóig.

Az eldugott nárciszmező és az „érdi Dunakanyar″ – Rövid délutáni túra Budapest közelében

Érd és Százhalombatta között nárciszt szedhetünk, vaskori emlékekben és a csodás kilátásban is gyönyörködhetünk.

Fedezd fel Budapest környékét! – Kalandozás Zebegényben

Szecessziós főtemplom, lélegzetelállító kilátás a Dunakanyarra, rétes és Mókus – idén se hagyjuk ki Zebegényt!

Olasz örömök a budaörsi Templom tér mellett – Megnéztük a Sorrisót

Olasz csemegebolt mediterrán életszeretettel – a budaörsi Sorrisóban mi is mosolyogni fogunk!

Sem sárkányok, sem koboldok nem lakják, csak télen a denevérek – A Szopláki-ördöglyuk

A misztikus nevű, különleges barlangrendszer egy sziklafal tövében nyílik, a Pilisszentkeresztről a Két-bükkfa-nyereg felé vezető turistaút mellett.

10 izgalmas márciusi program 1500 forint alatt

Rémlénykongresszus, élő hangoskönyv vagy szervezett séta – az a közös ezekben a programokban, hogy nem kell a zsebünk mélyére nyúlni a jegyárakért, mindegyik belefér egy maximum 1500 forintos keretbe!

Ezt az 5 filmet nézd meg a Budapesti Építészeti Filmnapokon!

Március elején jön az építészet- és az urbanisztikarajongók filmfesztiválja. Ha mennétek, de nem tudjátok, mit nézzetek meg, olvassátok el cikkünket!

Finom a kávé, van nyuszis linzer, és tele van jó könyvvel – Megnéztük a törökbálinti Három nyulakat

A fővárost is elhagytuk, hogy megtaláljuk ezt a nyuszikkal teli, bájos kávézót, ami valójában könyvesbolt, ajándékbolt és kultúrtér is.

Március 5-én a Néprajzi Múzeum legtitkosabb szegleteit is bejárhatjuk

Közeledik március 5-e, a Néprajzi Múzeum Napja és egy újabb időszaki tárlat megnyitója.

Honnan kapta a nevét ez a 10 budapesti hely? – Az Astoriától a Tabánig

Összegyűjtöttünk 10 olyan fővárosi helyet, melyek neve az átlag-budapesti számára valószínűleg magyarázatra szorul.

Úgy funkcionált, mint egy falu – Élet a budapesti gangos bérházakban

Budapest jellegzetes gangos bérházai jól tükrözték az akkori társadalmi és gazdasági viszonyokat.

Hétvégi programajánló: Jégpályák Éjszakája, Totem Tribe, bunkertúra

Január 18. és 21. között sokféle program közül választhatunk: mozis eseményeken melegedhetünk, de éjszakai korizásra, bunkertúrára is számíthatunk.

Nagy zabálás kis Kínában – Űzd el a januári hideget hot pottal!

Forró, csípős levesek, egzotikus hozzávalók, krémes szószok és többórányi lakmározás – a hot pot a legjobb, ami januárban történhet velünk.

Mit csináljunk, hova menjünk 2024-ben a hosszú hétvégéken és ünnepnapokon

Négy ünnepi hosszú hétvége vár ránk 2024-ben, további három ünnepnap pedig hétköznapra esik. Adunk pár tippet, hogy mivel töltsétek el ezeket.

A ház, amit bekebelezett a forgalom – A Grünbaum és Weiner üzlet- és bérház

Az Astoria Szállóval szembeni épület nagyjából feleakkora, mint elődje – részben az Erzsébet híd, részben a metró építése kebelezte be az itteni helyet.

Szembenézni a halállal, dacolni a végzettel – Az év első negyedének új magyar mozifilmjei

Az új filmek között van dokumentumfilm, thriller, kalandfilm, realista szerzői darab is. Hőseik kihívják a sorsot, és kockára teszik az életüket.

6 régi patika Budapesten, ami megőrizte impozáns berendezését

2023. december 30., 09:11

Ma már ritkaságszámba mennek azok a gyönyörű patikabelsők, melyeknek tölgyfa bútorai rejtették a gyógyszereket.

Ezeknek a budapesti luxushoteleknek lett idén a legérdekesebb a karácsonyi dekorációja

2023. december 18., 15:44

Összegyűjtöttük, hogy az ötcsillagos budapesti szállodák közül melyek vették nagyon komolyan az idei karácsonyt.

Korzó és gasztroközpont – Mautner Zsófival a Pozsonyi útról és környékéről beszélgettünk

2023. december 13., 14:36

Podcastünk legfrissebb epizódjában Mautner Zsófival a Pozsonyi úton kalandoztunk.

Budapest Szubjektív – Németh Juci

2023. december 1., 11:36

Interjúsorozatunkban Németh Juci énekesnőt kérdeztük a Budapesthez fűződő viszonyáról.

„A régi falusi recepteket már nem mindig cél ugyanúgy elkészíteni” – Interjú Mautner Zsófival

2023. november 10., 13:05

A múlt héten jelent meg Mautner Zsófi 17. szakácskönyve. A falusi konyhámmal Zsófi kunmadarasi házába hívja az olvasót, mi pedig ennek kapcsán beszélgettünk vele hagyományról, ízekről és újításokról.

Kis budapesti kerülethatározó – XVII. kerület

2023. november 9., 16:00

Nekünk maga volt a mennyország a természetben biciklizni, felfedezni a Rákos-patakot, játszani a Színes házak mögött, és minden percét élveztük, amikor nyaranta a rákoscsabai strandon hűsöltünk.

Irány Horány – Megmutatjuk, miért érdemes a Szentendrei-szigetre menni

2023. november 7., 00:00

A Szentendrei-sziget lehetne akár a fővárosiak és környékbeliek elsőszámú piknikező-, kirándulóhelye, de a „nagy nevek” árnyékában némileg mostoha szerep jut neki.

„20 éve az irodalom nagyon is macsó terep volt” – Szécsi Noémi-interjú

2023. november 6., 10:53

A hamarosan megjelenő Budapest Nagyregény kapcsán beszélgettünk Szécsi Noémivel az ő Budapestjéről, a 19–20. századi nők helyzetéről és arról, hogy vajon ő hogyan élt volna a századelőn.