Kórházban indul filmklub az életről és az örömről

A Budapesti Uzsoki Utcai Kórházban nem ez az első ilyen kezdeményezés.

A jazz ezer arca – 6 jó koncert a Budapest Jazz Club kínálatából

2023. szeptember 26., 17:06

A Budapest Jazz Club őszi kínálatából ajánlunk néhány igazán izgalmasnak tűnő koncertet, bizonyítva ezzel többek között azt is, hogy a jazz az egyik legváltozatosabb zenei stílus.

Heti programajánló – Depeche Mode, éjszakai csobbanás a Lupán, Craft Beer Budapest

2023. július 27., 13:55

Július 27. és augusztus 2. között nyoma sem lesz az unalomnak a fővárosban: izgalmas koncertek, vásárok és családi programok színezik ezt a hetet.

Heti programajánló – Waldorfeszt, KoreaON, Rammstein-koncert

2023. július 6., 13:03

A nyár közepe sem telik el szuper programok nélkül a fővárosban és környékén! Július 6. és 12. között a fesztiválok és a koncertek kerülnek előtérbe.

Heti programajánló – Éjszakai korcsolyázás, jóga a kupolában, Hóvirágünnep az Alcsúti Arborétumban

2023. február 16., 15:19

Számoljuk vissza a napokat tavaszig, és folyamatosan csekkoljuk az időjárást, de már nem kell sokáig várni, ahogy a hóvirágok is jelzik ezt, sőt, addig számtalan télfeledtető programra is lelhettek!

Ahol pár órára lelkes muzeológusokká váltunk – A magyar építészet múzeumában jártunk

2022. október 26., 11:15

Az Imagine sétáján pár órára bejutottunk a Magyar Építészeti Múzeumba, ahol a felfedezésre váró kincsek és dobozok között akár egy napot is el tudtunk volna tölteni.

Budapest Borfesztivál, ÖrkényKert, Kiscelli Nap – Programajánló (09. 08–14.)

2022. szeptember 8., 13:56

Vége van a nyárnak, de a hűvös szelek elől még nem kell bemenekülni, úgyhogy érdemes szemlézni az e heti szabadtéri kulturális programokat, fesztiválokat – lesz is belőlük bőven.

Hedda, Hanna, Hannibál és a rémületes Killer Joe – Színházi bemutatók ősszel

2022. szeptember 8., 10:57

Elindult az új színházi évad, ami természetesen sok-sok színházi bemutatóval jár. Ezek közül válogattunk össze párat, amiket nemcsak megnézünk, hanem ajánlunk is az olvasóknak.

Apa csak egy van! – Megnéztük a Szia, Életem! című új magyar vígjátékot

2022. augusztus 25., 16:22

Augusztus 25-től játsszák a mozik az új magyar filmet, ami egy kellemetlen, önző és rossz fej alak megszelídüléséről és szerető apává válásáról mesél remek humorral.

Más szemmel látni a világot – Megnéztük a Tipton Eyeworks új bemutatótermében a vinylből készült szemüvegkereteket

2022. július 21., 10:38

A Tipton Eyeworks újrahasznosított anyagokból, elsősorban bakelitlemezekből készült, dizájnos szemüvegkereteit világsztárok hordják, de akár te is hordhatod, ha felkeresed a IX. kerületi üzletüket.

Farsang a Várkert Bazárban, Madhouse-sörtúra, Kisfesztiválok nagy napja – Programajánló (02. 24. – 03. 02.)

2022. február 24., 14:40

Február utolsó hetén még a beltéri programokra helyeződik a hangsúly, de ez azt is jelzi, hogy egyre közelebb vannak a tavaszi, szabadtéri izgalmak.

Cseh Tamás-emlékkoncert, Múzeum+ Light, Vecsei H. Miklós első operarendezése – Programajánló (01. 21–27.)

2021. január 21., 17:13

Heti programajánlónkban ismét kiválogattuk nektek az online programok legjavát, a színházi előadásoktól a koncerteken át a beszélgetésekig.

Különös szilveszter – 10+2 online program az évzáráshoz

2020. december 23., 15:29

Még van egy kis időnk valamennyi lazításra az év utolsó napjaiban, amihez segítségül gyűjtöttünk nektek tíz szilveszteri és két előszilveszteri online programot.

Harcsa Veronika a Pontoonon, Kult.Éj Óbudán, rétesezés a Czakó Piaczon – programajánló (07.30.–08.05.)

2020. július 30., 10:05

Hamar véget ért a július, de programoknak továbbra sem vagyunk híján, mutatjuk is a szerintünk legizgalmasabbakat a következő hét napra.

„Ez a pizza olyan, mint amit mi megszerettünk Olaszországban” – sallangmentes, szerethető olasz éttermet nyitott a Fragola a XII. kerületben

2020. május 29., 13:58

Ropogós pizzák, krémes rizottók és gazdag tészták – olasz trattoriát nyitott a Fragola a MOM Park mellett. Megnéztük az Olive di Fragolát!

Fesztiválkedvenc magyar dokumentumfilmeket nézhetünk meg ingyen a következő napokban

2020. május 6., 14:00

Május 8. és 15. között ismét meghirdeti nagy sikerű 5+1 filmes akcióját a Magyar Dokumentumfilmesek Egyesülete (MADOKE).

Ivan & the Parazol szobakoncert, közös főzés a Pomo d'Oróval és néptánctanítás is lesz a napokban – streamajánló (04.30.–05.06.)

2020. április 30., 16:29

Hiába a közelgő enyhítésről szóló hírek, a legtöbb programnak még jó ideig híján lesz, ezért továbbra is a livestreamek az egyik legmegbízhatóbb forrásai a tartalmas időtöltésnek.

Mit olvassunk a nyaraláson?  – tucatnyinál is több kortárs magyar könyvet ajánlunk

2019. augusztus 16., 18:50

Mit olvassunk a nyaraláson? – tucatnyinál is több kortárs magyar könyvet ajánlunk

Összegyűjtöttünk pár, a közelmúltban megjelent magyar regényt, novellás- és verseskötetet, amiket mi is nagy kedvvel forgattunk.

A levetkőzhetetlen közös múlt a Nobel-díjas írónő történeteiben – Secondhand (szovjetűdök) az Örkényben

2018. október 24., 18:10

A szovjet blokk elhordott múltja az Örkény színpadán, a Nobel-díjas Szvetlana Alekszijevics regényéből.

Yoko Ono-kiállítás, befüvesített főtér, mozi a Dunán – ezerrel pezseg az élet Szentendrén

2018. június 18., 16:59

Idén nyáron különösen megéri felkeresni Szentendrét, ahol az Art Capital rendezvénysorozat keretében eredhetünk az Édenkert nyomába.

Hétvégi programajánló (04.19-04.22.)

2018. április 19., 16:01

Az elkövetkezendő négy nap kihagyhatatlan eseményei között például van sörpremier és -fesztivál, kékfrankos nagykóstoló, startup szafari, filmklub, villámkezű robotdobos és még sok más. Mozdulj ki!

Hétvégi programajánló (01. 18 - 21.)

2018. január 18., 15:08

Ismét összeválogattuk az előttünk álló négy nap kihagyhatatlan programjait – ajánlunk többek közt interaktív jazz-színházat, lemezbörzét, fény-báb-színházat, filmvetítést és persze akad kiemelkedő koncert és party is. A tanulság: Budapesten továbbra sem éri meg otthon maradni a hétvégén.

Nem csak nyomor és szomorúság – 2016 legjobb magyar sajtófotói a Capa Központban

2017. március 28., 13:59

Nem állítjuk, hogy ha egész évben kerültük a hírolvasást, pótolhatjuk a kiállításon. Mindenesetre képet kaphatunk a Magyarországon uralkodó fontos témákról.

Barlangvasút és élményfürdő – ilyen lesz a Gellért-hegy?

2016. november 14., 15:52

Élményfürdő, hullámvasút, elektromos buszrendszer, kilátóteraszok, szabadtéri edzőparkok is feltűnnek a közelmúltban zárult ötletpályázat tervei között.

Hamarosan folytatódik az Aranyélet – megismertük az új szereplőket

2016. május 26., 18:09

Ősszel érkezik az Aranyélet folytatása, amelyben a szereplők fiatalkori énjeit is megismerhetjük majd.