Egy falat Tokió a belváros közepén – Megnyitott a CUBE Sushi

tegnap, 12:25

Az újonnan nyitott CUBE Sushi igazi kortárs japán konyhával, kirobbanó, autentikus ízekkel és vagány, indusztriális enteriőrrel vár minket.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Rákóczi tér és környéke

Húsz éve még a város egyik hírhedt tere volt, ma egy eklektikus bohém negyed nő ki a Rákóczi tér környékén. De mit együnk és igyunk, ha erre járunk?

Olasz tésztázót nyitottak az Amore di Napoli tulajdonosai – Ha autentikus carbonarára vágynánk

25-féle olasz alaptészta és egy kis trattoriabeütés. Megnéztük az Amore di Napoli kis testvérét, az Amore′ – Pasta e Bastát!

6 különleges helyet mutatunk, ahol csodás tavaszi ebéd vár

Budapest hemzseg a jobbnál jobb éttermektől, melyek közül számos hely kínál ár-érték arányban kiváló ebédmenüt.

Új étlap, különleges koktélok az ARAZ Étteremben, és egy mesés szecessziós kávézó a galérián

A közel 15 éves ARAZ Étteremben beszélgettünk Barka Áron séffel, kipróbáltuk a kedvenceket, a mesés kávézó pedig visszarepített az időben.

A januári fogadalmak megtartása egyre nehezebb? – Néhány tipp, hogy újra lendületbe kerülhess!

A januári nagy fogadalmak egy része talán már feledésbe merült, így összegyűjtöttünk pár ötletet, amely segíthet lendületet venni a tavasz érkezéséig.

Egy tál napfény az egykori buszpályaudvaron – Megnyitott a LuLu

Napfényes fogások, csupa fény tér, színes ceruzák és dőzsölős brunchok – megnyitott a LuLu.

Minőségi, laktató és megfizethető ebédajánlattal rukkolt elő a Macesz Bistro

2023. december 14., 12:37

A Macesz Bistro november vége óta elérhető két- vagy háromfogásos ebédajánlata korrekt adagokkal és kedvező áron, kiváló minőségben vár bennünket.

7 különleges vacsorahelyszín az ünnepi időszakra

2023. december 4., 15:34

Egy különleges vacsorahelyszín sokat segít abban, hogy átadjuk magunkat az ünnepnek. A következő 7 hely bármelyikén ünnepi hangulatban lesz részünk!

Marokkói étteremmel erősít a Byblos tulajdonosa – Megnyitott a Jouri

2023. november 8., 11:16

Tagine, kuszkusz, harira és merguez – a Semmelweis utcában nyílt Jouriban végigkóstolhatjuk a marokkói konyha ikonikus fogásait, és remek signature-koktélokat is kaphatunk mellé!

Pest mellett már Budán is élvezhetjük a glutén- és laktózmentes fogásokat a Kata Restaurantban

2023. október 30., 11:04

A Kata Restaurant fogásainál biztosak lehetünk abban, hogy glutén- és laktózmentesek is, és végre már nemcsak a pesti, hanem a budai oldalon is megtaláljuk őket.

Magyar fogások franciául – Fiatal, trendi és remek ár-érték arányú hellyel gyarapodott a Kopaszi-gát környéke

2023. október 27., 11:33

Brunch, tízórai, ebédmenü és comfort foodokkal megszórt vacsora – a Kopaszi-gát mellett nyílt Zazie Bistro & Barban mindent megtalálunk!

Középpontban a zene a Bartók legújabb helyén – A Szpot.-ban jártunk

2023. október 13., 12:01

Megnyílt a Bartók Béla út új helye. A Szpot.-ban a zene a főszereplő, de más kulturális programok és finom falatok is vannak.

Reggeltől estig, a brunchtól a teraszbárig – A Sunhill Bistro & Skybarban jártunk

2023. szeptember 28., 13:51

A Sunhill Bistro & Skybar komplexuma egy reggeltől estig tartó ízutazásra invitál, ahol reggelizni, ebédelni, vacsorázni és bulizni is lehet kora reggeltől késő estig a Tabán szomszédságában.

Vagány vegán konyha a Csarnoknegyedben – Megnyitott a Szabad Új Hely

2023. szeptember 22., 12:09

A Rákóczi téri Vásárcsarnok mögött nemrég megnyitott Szabad Új Hely egy közvetlen és nagyon laza hangulatú gasztrokocsma vegán konyhával.

Óda az óvodai teához – Képgaléria a régi idők menzáiról

2023. augusztus 25., 00:00

Az óra delet üt, az ebéd elejét jelző gong megszólal, fogjuk meg most képzeletben a kicsit vizes műanyag tálcánkat, és álljunk be a nosztalgia kantinja előtti sorba.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Blaha Lujza tér és környéke

2023. augusztus 8., 11:22

Merre induljunk, ha megéheztünk, koccintanánk, esetleg a közelben várakozunk, és ennénk/innánk egyet?

Nagyika rántott húsa vagy egy jó sörözés a Bartók legújabb helyén – A Kréta Bisztróban jártunk

2023. augusztus 7., 10:20

Őszinte, sallangmentes vendéglátás és szuper hagyományos rántott hús várja a Gárdonyi térnél a lelkes vendégeket.

Addig nyújtózkodj, ameddig a lábnyomod ér! – A Zöld étteremben jártunk

2023. július 5., 16:40

A VI. kerületi Hajós utcában található Zöld étteremben minden a fenntarthatóságról és a teljes értékű növényi étrenden alapuló konyháról szól.

Reggeliztet, ebédeltet, este pedig bárral és show-val vár – Boldog 10. születésnapot, KIOSK!

2023. június 8., 17:09

Tízéves lesz idén a KIOSK Budapest. Ennek apropóján (is) benéztünk hozzájuk.

Kifinomult bisztró barátságos hangulattal – A Mandragórában egy modern családi étteremre találtunk

2023. május 23., 12:55

A Mandragóra terasza kihagyhatatlan tartozéka a budai nyaraknak, az ebédmenük üdítően hatnak a munkanapokra, a kreatív, hetente változó fogások pedig kozmopolita életérzést hoznak a Kacsa utcába.

Egy 20 éves legenda sikerének titkai – Folyamatos telt ház a Menzában már két évtizede

2023. május 2., 13:09

Jó náluk enni, jó náluk lenni. De mi a Menza titka? Interjú.

Ázsia változatos ízei és remek hangulat a Kolosy téren – A Miss Saigonban jártunk

2023. április 27., 13:48

A Kolosy tér tele van remek gasztrohelyekkel, azonban ha egy igazán autentikus pho levest, yaki udont vagy bún tésztát szeretnénk enni, akkor az ázsiai ízek világában utazó Miss Saigonban a helyünk.

Kata étterem – A legjobb hely, ha glutén- és laktózmentes gasztrokalandokat keresel

2023. április 26., 11:12

Ha olyan étteremet keresünk, ahol az ételek glutén- és laktózmentesek, akkor a Kata Restaurant a tökéletes választás, ahol azonnal magával ragad minket a modern, de mégis barátságos hangulat.

Ahol kenyérre lehet minket kenni – Megnéztük a VAJ újdonságait

2023. március 13., 13:52

Az elmúlt években Budapest underground székhelye a VIII. kerület felé tolódott, a Rákóczi tér egyenesen felvirágzott, amióta pedig a VAJ betette a lábát a környékre, igazi törzshelyünk lett.