A családias, a pici és az irodalmi – 3 új kávézó a tavaszra

Az alábbi 3 hely a közelmúltban nyílt, és 3 teljesen különböző irányból közelítenek a kávé felé.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Pozsonyi út

Bőség a Pozsonyin – itt egyél, ha Újlipócia szívcsakrájában jársz!

Bruncholni a Várba menet, kávézni a Várból jövet – Új helyet nyitott a Rojt és Bojt

Egy kuckónyi kávézó egy idő után arra vágyik, hogy nagyobb legyen. A régihez közel, szintén az I. kerületben nyitotta meg új helyét a Rojt és Bojt, és tényleg nagyobb, mint az idén 10 éves alapegység.

Hétvégi programajánló – Múzeumok Karácsonya, MOST brunch & vásár, 0036 MARK-kiállítás

2023. december 13., 15:33

December 14. és 17. közötti ajánlónkban megtalálhatjátok azt a programot, amely a legjobban kikapcsol titeket az ünnepekre való készülődésben.

Hétvégi programajánló – Budapest 150, Reflektor Fesztivál, Textúra

2023. november 15., 15:06

A november néha szürkének tűnik, de ha közelebbről megnézzük, hogy milyen programok akadnak ilyenkor, akkor rájövünk, hogy ennél sokkal színesebb. Ez a hétvége pedig a születésnapokról szól!

Ráérős reggelikkel újít az Oinos olasz étterem a Rákóczi téri Vásárcsarnokban

2023. október 17., 13:05

Mostantól brunchcsal is vár az otthonos Oinos a Rákóczi téri piacon.

Vadkovászos péksüti-birodalom a Fő utcában – Kipróbáltuk a KÜ Kézműves Pékséget

2023. augusztus 25., 14:49

Egy vegyészmérnök, két pék, vadkovász és egy kísérleti üzem: Norbi, Laci és Bence a Vízivárosban nyitottak egy új újhullámos pékséget. Mi pedig meglátogattuk őket.

A Pompással számolni kell és lehet – Tudatos étkezés, szuper ízekkel vagány környezetben

2023. július 6., 11:30

A Pompás egy igazi kulináris közösségi térként működik, ide beülhetünk bruncholni, egy kávé mellett olvasgatni, tanulni, ebédelhetünk vacsorázhatunk.

Nyugati érzés volt, de már nincsenek velünk: Dunkin' Donuts, Wendy’s és Dixie Budapesten

2023. július 5., 13:42

Ugye rémlik még a Wendy’s vörös copfos kislánya?

Napszemüveget fel, pokrócot le! – Kedvenc nyári élményeink a Gellért-hegyen és környékén

2023. július 5., 10:29

Összeraktunk nektek a Fiókkal egy szuper egynapos nyári kalandozást, amiben van fagyizás, kutatás a „kőmaci” után, hesszelés a Feneketlen-tónál, panorámában gyönyörködés, piknikezés a Gellért-hegyen.

Tökéletes hely barátnőkkel a virágbolt melletti sütiző – Az Escake-ben jártunk

2023. május 24., 16:35

Az Escake cukrásza eredetileg csak egy nagyobb műhelyt szeretett volna, ám az új bolt környékének bájos hangulatát látva úgy döntött, hogy sütizőt is társít mellé. Éljen a lazulás és a finomságok!

Modern restivel bővült a Batthyány téri metró- és HÉV-megálló – Kapható a nosztalgia az Utasellátóban?

2023. március 6., 15:45

Nyílt egy Utasellátó a Batthyány téri aluljáróban! Nosztalgiát csak nyomokban, kedvességet nagy mennyiségben tartalmaz.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Móricz Zsigmond körtér és környéke

2023. január 16., 16:19

Sorozatunkban a Széll Kálmán tér és a Deák Ferenc tér után most a Móricz Zsigmond körtértől haladunk a Gellért térig, és számba vesszük a kedvenc helyeinket, a pékségtől a tapasbárig.

Ezek a helyek nyíltak 2022-ben Budapesten

2022. december 31., 00:18

A teljesség igénye nélkül összegyűjtöttük, milyen helyekkel gazdagodott Budapest 2022-ben.

Rejtett kincs az Andrássy út tőszomszédságában – Kipróbáltuk a Lion’s Locker (villás)reggelijeit

2022. október 17., 14:58

Kreisz Ági és Kreisz Marcell a VI. kerület turistáktól nyüzsgő részén hozták létre a csomagmegőrzésen alapuló szolgáltatásukat, a Lion’s Lockert, ami mára a főváros egyik legjobb reggelizője lett.

Mintha csak otthon lennél – A Zërgë Coffeeshop

2022. október 3., 11:02

A Fő utcában, a Clark Ádám térhez közel találjuk a Zërgë Coffeeshopot, ami olyan, mintha egy barátságos hangulatú nappaliba léptünk volna be, nem pedig egy kávézóba.

Vaszary-kiállítás, filmpremier a régi Dürer Kertről, Bartók Feszt’ – Programajánló (09. 15–21.)

2022. szeptember 15., 14:12

Az ősz nem csak a klubszezon kezdete, ilyenkor előtérbe kerül a képzőművészet, amit a következő hét nap kiállításai is igazolnak.

Pezsdítsd fel a reggelit! – Buborék Brunch a Törley Pezsgőmanufaktúrában

2022. szeptember 13., 14:15

Szeptember 18-án rendezi meg a Törley Pezsgőmanufaktúra a 4. Buborék Brunchot, ahol a budafoki pincészet varázslatos udvarán a finom falatok mellett a legkiválóbb pezsgők várnak ránk.

„Egyszer volt, hol nem volt...” – A Csiri budaörsi meséje konyháról, borokról, élményekről

2022. augusztus 15., 13:46

A budai hegyek között, a Kő-hegy lábánál, vadregényes, szűk utcák között egy pici, kiegyezés korabeli sváb présház meséli tovább az 1867-ben elkezdett történetét.

Kis budapesti kerülethatározó – XIII. kerület

2022. július 7., 15:35

A kerület sokkal több a folyton nyüzsgő Pozsonyi útnál vagy Újlipótvárosnál: idetartozik a Népsziget egy része, itt épült fel az ország első plázája, és a kerületben ömlik a Dunába a Rákos-patak.

Ahol az ízek és a közösség összeér – Megnéztük a Scruton V.P.-t, és a belváros nappalijába csöppentünk

2022. május 26., 10:30

A Scruton V.P. közösségi tér a Veres Pálné és az Irányi utca sarkán található, ahová nemcsak egy kávéra vagy egy ebédre ugorhatunk be, hanem a nap bármely időszakában otthon érezhetjük magunkat.

Bírod a metált? – Megnéztük a Lemmïng kávézót Óbudán

2022. május 4., 10:50

Egy óbudai loftirodaház galériás félemeletén nyitott meg a hangulatos Lemmïng kávézó, ami az otthonossága és az otthonosságát enyhén bizarrá tévő tárgyai miatt azonnal leveszi az embert a lábáról.

Színes amerikai fánkok és creamshake-ek – Megnyitott a Cream Donuts and Shakes

2022. március 10., 15:18

Aki nem kifejezetten habos-babos alkat, az Astoriánál megnyílt Creamben az is biztosan szívesen hódol azoknak a bűnös örömöknek, amiket egy-egy cukros-díszes fánk és shake elfogyasztása okoz.

Finom pizza és specialty kávé az irodaházak árnyékában – A SEED Budapestben jártunk

2022. február 23., 15:55

Klasszik „dolgozói büfé” helyett elfogadható áron, tisztességes anyagokból, helyben készült pizzát ehetünk ebédre, reggel pedig szendvicsek és kiválóan elkészített kávék fogadnak minket a SEED-ben.

Szívből jövő gasztrovilág a föld alá rejtve – Új kedvencünk a Balance Bistro & Delicates a Móricznál

2022. február 18., 16:34

Megnéztük a Váli utcai pincehelyiségben igényesen, otthonosan, szeretettel és modern rusztikussággal kialakított Balance Bistrót.