A borbár, ahol mindennap egy jó házibuliba futsz bele – Megnéztük a Parlét

tegnap, 12:16

A Parléban akkor sem kell feszengened, ha egyedül érkezel, vagy ha nem értesz igazán a borokhoz. Sallangmentes házibuli-hangulat vár remek italokkal!

Mesés péksütiköltemények Törökbálinton, avagy elámultunk a Nagykiflin

A töltött csiga, a sós krémmel tapasztott szendvics és a gyümölcsökkel pakolt croissant is isteniek a törökbálinti Nagykifliben.

Hétvégi programajánló: Bartók Tavasz, Sakura ünnep a Füvészkertben, Carson Coma 5. születésnap

Vibráló pezsgés a Bartókon, tulipánszüret a Dunakanyarban, Sakura ünnep a Füvészkertben és még sok más izgalmas program várható a most következő, igazán nyárias hétvégére!

„Sokszor börtönnek éltem meg a puszta létezést életem során” – Interjú Beton.Hofival

Beton.Hofival a számára fontos budapesti helyszínekről, a hivatás terhéről és szépségéről, valamint a 0 mixtape készítéséről beszélgettünk.

Lassulás a rohanás közepén – Megnéztük az Insula Kávézót a Deák téren

Bár pont a metrófeljáró közelében van, az Insula Kávézó még így is ideális hely a békés kávézásra, sütizésre, baráti beszélgetésre vagy olvasásra.

Hétvégi programajánló: Flashback Reopening, március 15-i programok, Merch Fesztivál

A tavasz az újrakezdés évszaka. Újranyit sokak kedvenc underground bulihelye, és itt a hosszú hétvége is, ami kiváló alkalom egy új, komfortzónán túli program kipróbálására!

Fülledt elegancia és a város egyik utolsó bárzongoristája – A Piros Pezsgő Piano Bár

Időutazást tehetünk a múlt szórakozóhelyeinek világában, és meghallgathatjuk a város egyik legidősebb bárzongoristáját.

Robotikafoglalkozásokkal erősít a születésnapját ünneplő Pénzmúzeum

A második születésnapját ünneplő Pénzmúzeum március 13. és 15. között a nemzeti ünnepre is reflektáló, izgalmas és interaktív programokkal vár minket.

Miattuk szép a Villa Bagatelle vagy a La Fabbrica – Így működik a Studio Barath branding- és dizájnstúdió

De a Babel, a Bocca, a REBEL, a Blue Agori, ingatlanfejlesztések és művészeti projektek is. Így gondolkoznak a városról a Studio Barath vezetői.

Olasz örömök a budaörsi Templom tér mellett – Megnéztük a Sorrisót

Olasz csemegebolt mediterrán életszeretettel – a budaörsi Sorrisóban mi is mosolyogni fogunk!

Budapest pénztárcakímélően – 10+1 klassz ingyenes program márciusra

Fotókiállítás, filmklub, nőnapi beszélgetések és húsvéti programok a Bartókon – márciusra is összegyűjtöttük a kedvenc ingyenes programjainkat.

Janikovszky-est vaksötétben – Tanulj meg nevetni a mindennapokon, és ismerd meg a vakok világát!

A Bodor Tibor Egyesület különleges Janikovszky-estjén az írónő világát teljes sötétben, felolvasás során ismerhetjük meg.

Kipróbáltuk a belváros új társasozóhelyét, a Red and Black Társasjátékszalont

Újabb hellyel bővült a budapesti társasjátékbárok világa, mi pedig gyorsan kipróbáltuk a Red and Black Társasjátékszalont. És ti mikor mentek?

„Nem a profit a lényeg, hanem az értékteremtés” – Megnéztük a Másik Szobát

Jótékony kortyok – a Budapest Bike Maffia kávézójában minden itallal garantáltan az alapítvány munkáját támogatjuk.

Ahol Presser Gábor és Havasi Balázs is vásárolt már hangszert – A Károlyi Zongoraszalonban jártunk

A Károlyi Zongoraszalonban jártunk, ahol az egyik legjobb hazai zongorakészítő és -hangoló a profi művészek mellett a kezdőknek is segít.

Hétvégi programajánló: Tilos a farsang, 8. Indoor Sörfesztivál, El Búho

El sem hisszük, hogy már közeledünk a hónap végéhez, de addig is élvezzük ki a február 22. és 25. közötti izgalmas eseményeket!

Jógától a pszichológiáig, piactól a sakkversenyig – 7 ok, amiért szeretjük a Madhouse Craft Beer Bart

A Madhouse Craft Beer Bar azokat várja, akik beülnének italozni egy laza hangulatú helyre, vagy szuper programokat keresnek hétköznapra és hétvégére.

„A lakóhelyemet igazítom az életemhez, nem fordítva” – Akik inkább visszajöttek az agglomerációból

Meddig nyomnak többet a latban az előnyök, mikor válnak hangsúlyossá a hátrányok?

Hétvégi programajánló: Finn Filmnapok, disznótor a Fény Utcai Piacon, közösségi kutyás séta

Február közepétől indul be igazán a fővárosi élet. Kinti és benti programokat ajánlunk, a filmnapoktól kezdve a kiállításokon át egészen a buliig.

Mese az elhivatott, 15 éves Daniról, aki a nápolyipizza-készítésben látja a jövőjét – A pizzásrác

Szabó Dani éppen 15 éves, de már két éve foglalkozik nápolyi pizzákkal. Nemcsak fogyasztja, de készíti is őket, a lehető legprofesszionálisabb módon.

A tárgyak, amik lehetőséget adnak a kapcsolódásokra – Megnéztük a zsidó Budapest tematikájú Judapest Store-t

A Judapestben ékszerészek, grafikusok, keramikusok és más iparművészek munkáit is megtaláljuk.

Kórházban indul filmklub az életről és az örömről

A Budapesti Uzsoki Utcai Kórházban nem ez az első ilyen kezdeményezés.

Mit nézzünk meg februárban – 5 színházi előadás a szexedukációs kabarétól a vacsoraszínházig

Mutatjuk azt az 5 színházi előadást, amire februárban biztosan jegyet váltunk!

Ha tavaly elhalasztottad, idén mindenképp vegyél lakást – Mi várható a lakáspiacon 2024-ben?

Megfordulhat az agglomerációs trend is, miszerint mindenki kiköltözik a Budapest környéki településekre.

Bóklászás Budapesten – A Balogh Ádám-szikla parányi védett területe

A II. kerületben található sziklaképződmény elszeparált, zöld oázis a város közepén kilátással, romantikával.