Őstermelők, háztáji húsok, virágpiac és a magyar Time Out Market – Ezt kapjuk a Fehérvári úti Vásárcsarnokban

Új sorozatunkban a budapesti piacokat vesszük szemügyre: első állomásunk a Fehérvári úti Vásárcsarnok a 11. kerületben.

Újdonságok a városban – 15+1 gasztrohely, amit januárban teszteltünk

Egy helyen gyűjtöttük össze nektek azokat az éttermeket, pékségeket, street food helyeket és gasztrokocsmákat, melyeket januárban teszteltünk.

Nagy zabálás kis Kínában – Űzd el a januári hideget hot pottal!

Forró, csípős levesek, egzotikus hozzávalók, krémes szószok és többórányi lakmározás – a hot pot a legjobb, ami januárban történhet velünk.

Újabb helyen alaplevezhetünk – Megnyílt a harmadik Alaplé Bár

Egészségtudatos évkezdéshez fehérjében gazdag, forró alaplé bőrfiatalító kollagénbombával – megnyitott a harmadik Alaplé Bár az Allee mellett.

Az új év első kedvence – Régi-új helyen nyitott meg a 101Neo

Még csak 3 nap telt el az évből, de már van új kedvencünk: a 101Neo őrületes levesei a januári rosszkedvet is azonnal megszüntetik.

Színek, ízek, levesek – A Városmajor melletti SZÚP levesezőben jártunk

2023. október 10., 11:17

Szeptember közepén a Szilágyi Erzsébet fasor elején nyitott meg a SZÚP nevű hely, ahol két fiatal lány, Tami és Zsófi várja a vendégeket saját receptek alapján készülő leveseikkel.

Nagyobb helyen, még több levesalappal újít kedvenc ramenezőnk – Elköltözött a Ramenka

2023. október 6., 15:56

Tíz év után nagyobb, tágasabb helyen folytatja a város egyik legkedvesebb ázsiai levesezője, a Ramenka.

Nyithat még száz reggelizőhely, de minek? – A Vietnámigulyás.hu HK-ban egy harapás után csendben maradtunk

2023. szeptember 13., 17:54

Egzotikusnak mondható reggelit ültünk el a Vietnámigulyás.hu HK-ban. Még a szavunk is elakadt.

Nagy társasági vacsorákhoz ajánlunk új helyet – What’s Running leves- és hot pot étterem

2023. május 2., 12:06

Az egyik ismert hazai szusifranchise futószalagon érkező alapanyagokkal variáló hot pot éttermet nyitott a Bazilika közelében. Náluk jártunk.

Osztozkodom, tehát falok! – A Flava Kitchen&More eddig az év meglepetése

2023. február 9., 21:23

Új szereplő a fővárosi gasztronómiában a Flava Kitchen&More. Az egy kaptafára létrejött konyhák helyett egy valóban figyelemre méltó gasztronómiával találkoztunk.

A pálpusztai sajt burgonyafánkban, a káposzta mogyoróvajjal teljesedik ki – Hétvégi ebédekre hív a Laurel

2023. február 8., 14:00

A Laurel Budapestben jártunk, hogy kipróbáljuk a közelmúltban indult hétvégi ebédajánlatukat.

Mennyei wrapekkel a bolygónkért – Megnyílt az ország első kizárólag növényi alapú grab&go ételbárja, az OOTON

2022. november 2., 15:16

Mennyei vaníliás túrógombóccal, színes wrapekkel is gondoskodhatunk a bolygónkról, hiszen megnyílt a planteenesek új helye, az OOTON, ahol 100 százalékban növényi alapú finomságokkal várnak.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Széll Kálmán tér és környéke

2022. október 19., 14:52

Buda egyik legforgalmasabb közlekedési csomópontja gasztronómiai központ is, hiszen a környék kínálata gyakorlatilag minden igényt kielégít, a street foodtól a fine diningig.

„Íz és zsír. Zsír és íz. Én ebben hiszek” – A Laurel Budapestben és Mede Ádám séfnél jártunk

2022. június 14., 12:26

Formabontó ötletként Báthory Gergely tulajdonossal és Mede Ádám séffel vacsoráztunk és beszélgettünk elhivatottságról, ízekről és a francia, a magyar, a japán és a cigány konyha ötvözetéről.

Kertek, bulihelyek, bérházak és bizarrságok Budapesten – Ezek voltak a kedvenc cikkeitek 2021-ből

2021. december 21., 14:48

Mire voltak a legkíváncsibbak az olvasóink idén: 2021 legnépszerűbb We Love Budapest-cikkeit szemlézzük.

Picit máshogy és picit hasonlóan – Nagybetűs bisztrókonyha a budaörsi Rutin étteremben

2021. november 23., 11:20

Pallag Dávid tulajdonos-chef feleségével (egykori kolléganőjével), Pallag Fannival nyitotta meg Budaörsön a kezdetektől deliként is funkcionáló Rutint.

A Nagymező utcában nyitott új üzletet az Alaplé Bár

2021. július 19., 11:21

Már nem csak a budai oldalon szerezhetjük be az alaplevet: a Nagymező utcában nyit új üzletet az Alaplé Bár.

Évek óta vártunk rá, és végre megnyitott – Alaplé Bár a Fény utcai piac mellett

2021. február 4., 14:40

Házias alaplevek elvitelre és forró levesek utcán szürcsölésre – megnyitott az Alaplé Bár!

Kis Berlin a nyolckerben – Ázsiai-magyar fúziós konyhával nyitott éttermet a Konyhakör, megnéztük az Ensót

2020. október 5., 14:35

Titkos izakaja étteremet nyitott a Konyhakör – megnéztük az ázsiai-magyar fúziós Ensót.

Babka-élmény otthon – házhoz szállítással és éléskamrával indít a Babka Deli Újbudán

2020. szeptember 18., 11:03

A Babka kvintesszenciája az otthonunkban – különleges kínálattal és színes mezzékkel nyitott meg a Babka Deli Budán.

Hiánypótló japán konyha a fővárosban – a Nebuta a ramenkészítés mestere

2020. szeptember 11., 10:36

A Nebuta missziója, hogy a japánokra jellemző precizitással készítse el a finomságokat, és mindezt elérhető áron és gyors kiszolgálással valósítsa meg.

Nebuta: ahol a ramen a japán tradíciót követi

2020. február 26., 16:06

Tavaly év végén nyitotta meg kapuit a Nebuta japán étterem, ahol páratlan aprólékossággal és minden részletre kiterjedő figyelemmel készülnek az ételek, a japán tradícióknak megfelelően.

„Ez egy szimpla kocsma, bitang jó rockzenével és annál is jobb ételekkel” – megnyitott a Vokál Rock Bistro

2020. január 6., 17:08

Hörgős metál, fuxos burger, hazai kisüzemi sörök és egy séf, akinek elege volt a fine diningból, és végre azt a műfajt csinálhatja, amire évek óta várt!

Mediterrán életigenlés, házi sütik és kávé egy kis olasz faluból – Caffe Shakerato

2019. október 7., 17:20

Olasz kávé, különleges házi sütik egy otthonos környezetben, a belváros szívében.

„Ma már legfeljebb egy nagyon kicsi pimaszságot akarok hozzátenni” – Bíró Lajos a Bock születésnapjára megszelídült

2019. június 12., 12:52

Alapanyag, frissesség, hazai gyökerek – a tizenöt éves születésnapját ünneplő Bock márka a jövőben még erőteljesebben épít a klasszikus magyar konyhára.