Egy falat Tokió a belváros közepén – Megnyitott a CUBE Sushi

Az újonnan nyitott CUBE Sushi igazi kortárs japán konyhával, kirobbanó, autentikus ízekkel és vagány, indusztriális enteriőrrel vár minket.

Hagyományos és modern vietnámi ízek összeborulása – Megnéztük a 94' konyha & bárt

Vietnámi kolbász, mangós-mogyorós szósz és a város legroppanósabb malacbőre – izgalmas vietnámi konyhát találtunk a Falk Miksa utcában.

Kencék, gold kiwi és pho – Ezt kapjuk a Lehel Csarnokban

Bejártuk a város egyik legnépszerűbb piacát, egyben legmegosztóbb épületét, hogy feltérképezzük, mit és milyen áron szerezhetünk be most itt.

Új helyet nyitott a közönségkedvenc ázsiai – A padthai wokbart már a Hegyvidéken is megtaláljuk

Megnyitott a padthai új egysége a Hegyvidéken, a MoM Sportban, így az ázsiai ízek rajongói nem maradnak finom falatok nélkül a környéken.

Az új év első kedvence – Régi-új helyen nyitott meg a 101Neo

Még csak 3 nap telt el az évből, de már van új kedvencünk: a 101Neo őrületes levesei a januári rosszkedvet is azonnal megszüntetik.

MOST már aztán igazán kortárs! – Új célokkal néz a jövőbe a belváros egyik kedvenc törzshelye

2023. december 18., 14:57

Újrahangolt ételek, friss programok, régi hangulat és új kihívások: a MOST bisztró új élete.

Tudjuk, hol állsz sorba jövő héten! – Az év egyik legizgalmasabb ázsiai bisztrója nyitott meg a Hunyadi téren

2023. december 7., 13:19

Cheeseburger spring rolls és mekis almás pite vagányra kalibrálva – a ZEN Eatery az év egyik legjobb ázsiai étterme lett!

Hangulatos bisztró, kreatív séfek, kirobbanó ízek – A Rumbach Sebestyén utcában jártunk, a Remma’sban

2023. november 24., 09:55

A belváros közepén, az Astoria és a Deák tér között megbújó Remma’s Bisztróba nem először látogattunk el, és remélhetőleg nem is utoljára.

Itt találjuk a legjobb gulyásleveseket a fővárosban

2023. november 23., 10:03

7 hely, ahol biztos nem nyúlunk mellé, ha igazán jó gulyáslevest szeretnénk enni.

„A régi falusi recepteket már nem mindig cél ugyanúgy elkészíteni” – Interjú Mautner Zsófival

2023. november 10., 13:05

A múlt héten jelent meg Mautner Zsófi 17. szakácskönyve. A falusi konyhámmal Zsófi kunmadarasi házába hívja az olvasót, mi pedig ennek kapcsán beszélgettünk vele hagyományról, ízekről és újításokról.

Dim sum álmokkal, fenséges osztrigával és nagyon extra italkínálattal hívogat az OPIUM

2023. november 6., 14:45

Mennyei dim sumok, pimaszul savas saláták, kiegyensúlyozott levesek mellett olyan italkínálat vár, ami miatt csak bározni is szívesen betérnénk!

Különleges ramen a belvárosban – Megnéztük a TON-ICHI-t

2023. október 26., 14:12

Japán leveskülönlegesség a belvárosban – kóstold meg a tonkotsu rament a TON-ICHI-ben!

Nagyobb helyen, még több levesalappal újít kedvenc ramenezőnk – Elköltözött a Ramenka

2023. október 6., 15:56

Tíz év után nagyobb, tágasabb helyen folytatja a város egyik legkedvesebb ázsiai levesezője, a Ramenka.

Akár egy erdőmélyi házikó is lehetne – Újranyitott a Normafa ikonikus étterme, a Normafa Síház

2023. október 4., 15:32

Az újranyitott Normafa Síház egy picit olyan, mint egy erdőmélyi rejtett faház, az étterem kínálatában pedig klasszikus és ázsiai ízek egyaránt várnak ránk.

101Tigris – Az ázsiai kantin, ahol jobb áron és különlegesebbet eszel, mint a wokos láncoknál

2023. szeptember 12., 12:10

Kipróbáltuk a friss és ropogós vagy inkább szószos 101Tigrist, és felfedeztük az elérhető és letisztult, mégis élményszámba menő ázsiai kantinjelleget.

Egy XVI. kerületi tésztamanufaktúrában mindennap csúcsra járnak az ebédek – Azta Pasta

2023. augusztus 21., 14:14

Kicsi tésztabár nagy tudással. A XVI. kerületi Azta Pastában jártunk.

Koreai öröm – A hallyu, vagyis a koreai hullám Budapesten

2023. augusztus 14., 11:15

Az éttermektől a sportig, a filmklubtól a K-popig – összegyűjtöttük, hol találkozhattok autentikus dél-koreai kultúrával itthon.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Blaha Lujza tér és környéke

2023. augusztus 8., 11:22

Merre induljunk, ha megéheztünk, koccintanánk, esetleg a közelben várakozunk, és ennénk/innánk egyet?

Új ázsiai gasztroudvar nyílt Kőbányán – Ez az Eastwin Square

2023. július 18., 14:56

Egy új ázsiai ételudvar nyílt Kőbányán, mi pedig már el is mentünk hozzájuk.

Kis budapesti kerülethatározó – XVI. kerület

2023. június 22., 15:36

Kis kerülethatározónkban bemutatjuk Pest kertvárosát, ahol szovjet katonák is tanyáztak, ahol repülőtér is volt, itt működött a világhíres Ikarus-gyár, de Budapest legnagyobb tavát is itt találjuk.

Gyerekkorunk legkedvesebb ízei a kockás abroszon – Megkóstoltuk a Nagyim Főzte ebédjeit

2023. június 6., 13:27

Sokunknak hiányoznak a házias ízek, és hogy igazán finom, laktató melegétel kerüljön nap mint nap az asztalunkra. A Nagyim Főzte pont erre kínál megoldást.

Nagy társasági vacsorákhoz ajánlunk új helyet – What’s Running leves- és hot pot étterem

2023. május 2., 12:06

Az egyik ismert hazai szusifranchise futószalagon érkező alapanyagokkal variáló hot pot éttermet nyitott a Bazilika közelében. Náluk jártunk.

Élménydús kikapcsolódás minden korosztálynak – Miamor a Római-parton

2023. április 27., 14:17

A Római-partot szegélyező vendéglátóhelyek közül kiemelkedik a Miamor, mely nemcsak remek street food fogásokat, koktélokat és fagyikat kínál, de élményekkel teli időtöltéssel is kecsegtet.

Ázsia változatos ízei és remek hangulat a Kolosy téren – A Miss Saigonban jártunk

2023. április 27., 13:48

A Kolosy tér tele van remek gasztrohelyekkel, azonban ha egy igazán autentikus pho levest, yaki udont vagy bún tésztát szeretnénk enni, akkor az ázsiai ízek világában utazó Miss Saigonban a helyünk.

Már most hétvégén mehetünk a Chinatown Teraszra, indul a szezon!

2023. április 26., 12:36

Indul a szezon a Chinatown Teraszon!