Heti programajánló: húsvéti programok, Fran Palermo-koncert, szezonnyitó a Vasúttörténeti Parkban

A húsvétot nem érdemes végig otthon tölteni, az idő kedvez például egy kiváló túrának, egy ejtőzős brunchnak, de egy locsolóbálra is kiruccanhattok.

Heti programajánló – Food Truck Show, Waldorfeszt Nap-Éj, Líra Könyv Raktárvásár

2023. május 4., 16:07

A május 4. és 10. közötti napok számos lehetőséget tartogatnak, hogy megünnepeljük végre az igazi tavaszi idő beköszöntét.

A rackajuh félős, a kecske szemtelen, a ló akár 17 órán át is képes enni – A Barka Állatsimogatóban jártunk

2023. március 16., 00:00

Etethetünk pimasz és kiváncsi kecskéket, simogathatunk bocikat és nyuszikat, megnézhetjük a zebut, de akár lovagolhatunk is a Dunakeszin található Barka Állatsimogatóban.

Ünnepi díszbe öltözik a Gozsdu-udvar – Rémségek, hanuka és karácsonyi szépségek várnak a passzázson

2022. november 4., 15:37

A népszerű passzázs halloweennel kezdődően egészen év végéig menő dekorációt kap.

Töltsünk egy napot állatok között! – Heti képgaléria (22. rész)

2022. július 25., 15:32

Simogathatunk lámákat, kávézhatunk egy kaméleonnal, ámulhatunk a fejünk felett átúszó cápákon, de számtalan más állattal is találkozhatunk a főváros környékén, ha tudjuk, merre keressük őket.

10. Friss Hús, nyárindító növénycsere, My Chemical Romance-koncert – Programajánló (06. 02–08.)

2022. június 2., 14:30

Közeleg a pünkösdi hosszú hétvége, amelynek már azért is örülhettek, mert a pihenés mellett, aktív programokat is ajánlunk nektek a kikapcsolódásra!

14. BelFeszt, Gourmet Fesztivál, Irodalom Éjszakája – Programajánló (05. 26. – 06. 01.)

2022. május 26., 15:32

A következő napokban sem fogtok unatkozni, mivel a nyárhoz egyre inkább közeledve nyüzsgő fővárosunkat jobbnál jobb és vibráló programok töltik meg.

Kis budapesti kerülethatározó – IV. kerület

2018. szeptember 19., 15:47

Sorozatunkban sorban bemutatjuk a főváros kerületeit, és Buda után most nagyot ugrunk a térben Budapest legészakibb részéhez, Újpesthez.

Megnyitott „a gyerekek Eldorádója”, a Holnemvolt Vár az Állatkertben

2018. május 22., 18:42

Különleges kisállatok, állatközeli élmények, mesés kalandok és önfeledt játék várt minket a Fővárosi Állat- és Növénykert újonnan megnyitott helyszínén.

Lássuk a medvét! – a Veresegyházi Medveotthonba kirándultunk

2018. április 27., 14:19

Nem mindennap etet az ember 300 kilós barnamedvét.

Sünispotály és rajzfilmhősös játszóház is lesz – bejártuk a készülő Holnemvolt Várat az Állatkertben

2018. március 28., 13:26

A Hetedhét Palotában mi is el tudtunk volna játszani két órán át. Kifelé jövet még elcsíptük az egyhetes zebracsikót és a féltett gorillakölyköt, akinek végre kiderült a neme.

Volt olyan kecske, akit a tetőn találtak meg – élet a törökbálinti Kecskevilág farmon

2017. május 24., 13:18

A gazdaság mindenki előtt nyitva áll egész nap, aki simogatni, nézelődni, kikapcsolódni szeretne rusztikus környezetben, bejelentkezni csak az esti fejésekhez kell.

Káptalantóti hangulat Budapesten – megnyílt a római-parti Liliomkert piac

2017. április 11., 13:01

A Balaton-felvidék látványossága valódi kultuszhely, amit számos budapesti látogat rendszeresen. Viszont már nem kell hozzá leutazni a Balatonra.

A természet alszik, az állatok korántsem – így fest a Budakeszi Vadaspark télen

2017. január 13., 10:41

A hely, ahol a mínuszokban is érdemes 1-2 órát eltölteni. Újszülött kismalacok, zabálni való mosómedvék és végtelen, hófehér nyugalom.

Születésnapi programokkal készül a 150 éves Állatkert

2016. augusztus 8., 12:07

A világ egyik legrégebbi állatkertje programokkal és hosszított nyitvatartással ünnepli születésnapját.

Családi villa a Szirtes úton - Budapest100

2015. április 1., 12:12

Az idei Budapest100-on ismét érdekes lakóházakba, középületekbe, gyárakba juthatsz el: elsőként a Gellért-hegyre látogattunk el.

Így láthatod a legtöbbet Budapestből 2, 3 vagy 5 nap alatt

2015. február 2., 01:00

Hol érdemes nekiállni Budapest felfedezésének? Akár pár napig maradsz, akár hosszabb időre érkezel, segítünk, hogy igazán felejthetetlen élményekkel térj haza.

Megtörtént a Vidámpark átvétele - Megnéztük milyen lesz az új Állatkert

2014. február 20., 01:00

Az Állatkert megkezdte a Vidámpark benépesítését. Megnéztük mi hol lesz, zaklattunk egy emut és megöleltünk egy tevét.