Hogy jól kezdődjön a nap – 10 helyet ajánlunk tavaszi bruncholáshoz

tegnap, 11:58

Tíz helyet ajánlunk kényelmes, ráérős tavaszi brunchokhoz.

80 éven át 1000 fő mulatott Buda legszebb kertvendéglőjében – Ilyen volt a Budagyöngye

Reneszánsz estek, romantikus fák hűsítő árnyéka és a legjobb táncdalénekesek műsora várta közel 100 évig a budaiakat.

Lélegzetelállító panoráma, letisztult ételek és profi vendéglátás – Az Aranybástyában jártunk

2023. augusztus 16., 13:42

Egy étterem, amiért érdemes megmászni a Várnegyedet.

Csábító pelmenyik és varenyikik a Ráday utcában – A Pelmaniában jártunk

2023. július 7., 14:51

Bárhol járjunk a világban, tésztabatyukat a legtöbb helyen találunk. A népszerű ételt a szláv konyhában, Ukrajnában is megtaláljuk, a Pelmaniában pedig meg is kóstolhatjuk a pelmenyit és a varenyikit.

Könnyed francia elegancia, mesés sütemények, bőséges reggeli – A halásztelki Dobay Cukrászdában jártunk

2023. június 29., 09:59

A Dobay Cukrászda Halásztelken bőséges reggelivel, minőségi alapanyagokkal, csodás környezetben és a kedves kiszolgálással várja a vendégeket, így biztosan mindenkit elcsábít majd.

Kiruccanás Budapestről – Romantika, vidéki elegancia és nyugalom a Platános Kúriában

2023. június 2., 09:40

A családbarát, wellnessrészleggel felszerelt romantikus szálláshelyen nemcsak a nyugalmat találjuk meg, de páratlan gasztronómia élményekben is részesülhetünk.

Szuper kávé, halkan beszűrődő zene és egy csodás épület látványa – Új Rusty kávézó nyílt az Operánál

2022. november 8., 15:51

A Balatonakarattyáról is ismert The Rusty Coffee már második budapesti egységét nyitotta, ezúttal az Opera közvetlen szomszédságában.

Így tölts el egy tökéletes bicajos napot a Duna mentén a Dunakanyarban

2022. július 26., 12:43

Vácról indulva remek kétkerekűélmények várnak ránk, akár egy, akár több napig tekergünk a folyó mellett húzódó, varázslatos EuroVelo bicikliutakon.

Kutyaparadicsomi állapotok Óbudán – A Blöki Bárban jártunk, ahol kutyák és gazdik közösen szórakozhatnak

2022. június 28., 12:01

A tavaly nyáron Óbudán megnyitott kutyás-gazdis kertben az ebek az igazi főnökök, minden az ő kényelmüket és igényeiket szolgálja. De azért a gazdiknak sem olyan rossz a dolguk.

Budapest, madárváros – Interjú Schmidt Egon Kossuth-díjas ornitológussal

2022. május 12., 14:52

Az idén 91 éves Schmidt Egon ornitológus kicsiknek és nagyobbaknak szóló könyveit olvasva generációk szerették meg a madarakat és a természetet. Budapest madarairól beszélgettünk vele.

Budafok szívvel-lélekkel – Az IZÉ Caféban jártunk

2022. március 29., 09:53

Az eredetileg könyvtáros Cziráki Kinga és párja, a vérbeli vendéglátós Magyari Imre olyan kis belső világot hozott létre Budafok ófaluja fölött, ahova már megérkezni is teljes kikapcsolódás.

Elrejtett árnyas, csendes kertóriás a Római-parton – Kiültünk A Partra

2021. július 28., 11:11

A parti sétány és a Nánási út között találjuk a Római legújabb helyét. A Part a nevével ellentétben nem a parton van, csak közel van hozzá, egyébként pedig egy jókora kert fákkal és madárdallal.

Rejtőzködő erdei oázis – Kirándulás a visegrádi Bertényi Miklós Füvészkertben

2021. július 14., 17:42

Eldugott, a család minden tagjával, akár kutyával is látogatható arborétumot találtunk az Apátkúti-völgyben.

Summer in the city – Megnéztük a Gaby’s-t a Pozsonyi út szomszédságában

2021. július 12., 12:11

Gyerekesek, külföldiek, belvárosi törzshelyre vágyók és minden, vendéglátás szempontjából egyedi igényekkel rendelkező csoport: itt van nektek egy helyszín, ahol jól fogjátok érezni magatokat!

Álmodj saját fesztivált! – Innovációs ötletversenyt hirdetett a CheckINN

2021. július 2., 12:36

A Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány fesztiválinnovációs ötletversenyt hirdetett, és arra buzdítja az egyetemistákat, hogy szálljanak be a hazai fesztiválok forradalmasításába!

Békés hekkezőparadicsom az idilli Ráckevei-Duna partján – A Halas Guszti

2021. június 25., 16:03

Halas Guszti hekkezőjét a XXIII. kerületben, a Vízisport utcában találjuk, festői környezetben, a Duna partján.

Hajrá, magyarok! – Helyek, ahol felszabadultan drukkolhatsz az Eb-n részt vevő magyar válogatottnak

2021. június 9., 13:49

Már csak pár nap, és június 11-én elstartol a 2021-es foci-Eb. Nálunk az első meccset június 15-én rendezik meg. Ajánlunk pár helyet, ahol háborítatlanul üvöltheted, hogy: „Hajrá, magyarok!”

Fenséges kertet alakítottak ki 5 év alatt a lakók egy zuglói bérház udvarán

2021. március 1., 10:37

Öt éve a gangos, háromemeletes bérház udvarán csupán kő volt, semmi más. Ma hangulatos kert fogadja a betérőt – a lakók a lebetonozás alternatívájaként választották a nehezebbik utat.

Vízpart, koktélok, zene és Bíró Lajos fogásai – megnyitott a BRKLYN Island a Margit-szigeten

2020. június 25., 16:08

A Kazinczy utcából ismert BRKLYN szabadságra ment: nyárra kiköltözött a Margit-szigetre, hogy a megszokott koktélokat és a hangulatot a vízparton élvezhessük.

Aulich 4 – az eldugott eklektikus fúziós konyha, ahol olaszul örömfőznek

2019. szeptember 5., 18:45

Az Aulich 4 könnyen fogalommá válhat, ha nem változik semmi. Ami persze simán megtörténhet, mert egy vibráló, színes, csupaszív család csinálja, akik bejárták fél Európát, 25 éve Helmuth Kohlt és Jeremy Ironst etették, a saját olasz birtokukról hozzák a bort és az olajbogyót a jelenlegi konyhájukra, amely már hónapok óta nyitva van, de a nevén még gondolkoznak. Nincsenek fent az interneten, nem hirdetik magukat viszont, ritkán készítenek kétszer ugyanazt, egyszerűen fúziósan, olaszul örömfőznek!

Ha már nagyon melegünk van – 5 párakapu és szökőkút a kánikulában, ahol picit lehűlhetünk

2019. augusztus 21., 13:30

5 budapesti párakapu és szökőkút a kánikulában, ha pillanatnyi enyhülésre vágyunk.

Holdra szállós játszótér, sportkert és pihenősétányok – közösségi tervezéssel újult meg a Holdudvar park

2019. július 8., 14:02

A 70-es években elkészült népszerű óbudai Holdudvar park a környékbeli lakók bevonásával újult meg.

Hogy kerül a CityMatiné csapata Fonyódra? – egy új projektről beszélgettünk

2019. július 5., 17:35

A CityMatiné szervezői két budapesti buli mellett egy izgalmas dobással készülnek a nyárra: július közepén Fonyódon tartanak egy háromnapos fesztivált. Beszélgettünk.

Városban is lehet komposztálni, a Humusz Szövetség kertjében megnézhetjük, hogyan

2019. június 19., 16:29

Akkora lett az igény Budapesten, hogy a Humusz Szövetség egyelőre nem tud új regisztrációkat felvenni a XI. kerületben működő közösségi komposztpontjába. Ellátogattunk a kertbe, és elbeszélgettünk a módszer lehetőségeiről.

Heti programajánló (03.21-27.)

2019. március 21., 16:49

A hónap utolsó előtti hétvégéjére, és azon túl is számos olyan program jutott, amiket nem érdemes kihagyni, a közösségi reggeliktől a növényiskolán át a pszeudovallásos-milicista iparitechnóig.